ג’יפ גרנד צ’רוקי החדש 2023 (5/7 מקומות) מ-400 אלף שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

ג'יפ גרנד צ'ירוקי 7 מקומות
ג’יפ גרנד צ’ירוקי

 

 

סמלת משיקה את ג’יפ גרנד צ’רוקי חדש (5 מקומות ישיבה) החל מ-399,900 ש”ח, וג’יפ גרנד צ’רוקי L החדש, עם שלוש שורות מושבים (7 מקומות ישיבה) החל מ-419,900 ש”ח

 

 

דגמי הגרנד צ’רוקי מתרחבים כעת למשפחה שלמה, הכוללת גם את הגרנד צ’רוקי והגרנד צ’רוקי L החדש  עם שלוש שורות (7 מקומות ישיבה) מושבים. 

הדור החמישי של הגרנד צ’רוקי מושק בארכיטקטורה חדשה לגמרי, עיצוב חיצוני מרהיב, וחלל פנימי המבטא איכות הרכבה וייצור ברמה הגבוהה ביותר. בנוסף לטכנולוגיות המופיעות לראשונה בפלח השוק של דגמי SUV בגודל מלא. הדגם החדש מבוסס על המורשת של ה-SUV המעוטר ביותר אי פעם ומביא לידי ביטוי את היתרונות של דגמי העבר יחד עם הקדמה והטכנולוגיה הטובות ביותר הקיימות כיום.

הארכיטקטורה החדשה לגמרי של הגרנד צ’רוקי וסגנון המרכב האווירודינמי משתלבים יחד כדי לשפר את הביצועים, הבטיחות והאמינות של הרכב, תוך הפחתה משמעותית של המשקל, הרעש, הרעידות והנוקשות של הרכב. לרכב מנוע Pentastar V6, 3.6 ליטר, העשוי כולו מאלומיניום, הכלול כציוד סטנדרטי, מפיק 290 כ”ס ומומנט של 35.5 קג”מ. הגרנד צ’רוקי מספק יכולת שטח יחד עם דינמיקת נהיגה מאוזנת על הכביש. יכולת השטח הזו מתחילה בשלוש מערכות ההנעה 4X4 -Quadra-Trac I ,Quadra-Trac II ו-Quadra-Drive II- עם דיפרנציאל מוגבל החלקה אחורי אלקטרוני.

 

ג'יפ גרנד צ'ירוקי
ג’יפ גרנד צ’רוקי 2023

 

מערכת מתלי האוויר Jeep Quadra-Lift, שהיא ייחודית בקבוצה, מציעה כעת שיכוך אקטיבי למחצה אלקטרוני, מעניקה מרווח גחון של עד 27.7 ס”מ ויכולת חציית מים בעומק של 61 ס”מ, בחלק מרמות הגימור. המערכת מתאימה אוטומטית את כוונון בולמי הזעזועים לתנאי הדרך המשתנים, לשיפור הנוחות, היציבות והשליטה, וניתן גם לשלוט בה ידנית באמצעות מתגי בקרה בלוח המכשירים. מערכת ניהול האחיזה Selec-Terrain, שהיא המובילה בקבוצה, מאפשרת לנהג לבחור את ההגדרות לנסיעה בכביש או בשטח לביצועי 4X4 מיטביים.

מאפיין זה מתאם באופן אלקטרוני את חלוקת המומנט לארבעת הגלגלים, את הבלימה והתנהגות הכביש, מערכות ההיגוי והמתלים, בקרת המצערת, העברת ההילוכים, תיבת ההעברה, בקרת האחיזה, בקרת היציבות, המערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS) ותחושת ההיגוי.

לרכב גג מונמך ומשתפל משפר את הביצועים האווירודינמיים והיעילות של הגרנד צ’רוקי מבלי לוותר על מרחב המטען והשימושיות, ואילו קו המותניים הנמוך ושטח הזכוכית הנרחב מאפשרים חדירה של כמות גדולה יותר של אור לתא הנוסעים ומשפרים את שדה הראייה כלפי חוץ. מאחורי חזית הרכב קדמית האייקונית בעלת 7 החריצים, כעת רחבה וגדולה יותר, ממוקמים רדאר לטווח ארוך ומאפיינים טכנולוגיים מתקדמים אחרים. מכסה תא מנוע מוארך ויציבה נועזת מעניקים חוזק ויזואלי וסגנון מרכב אווירודינמי שמאפשר גמישות תכנונית והתאמה וגימור משופרים. 

בפנים המכונית, לוח המכשירים כולל פתחי אוורור דקים, קונסולה מרכזית אנכית עםApple CarPlay ו-Android Auto אלחוטיים שמוקמה בצורה אחרת כדי לאפשר לנהג גישה טובה יותר, וצגים דיגיטליים 10.1 אינץ’ (25.6 ס”מ) (לוח מחוונים דיגיטלי וצג מגע של מערכת השמע), וכן, לראשונה בפלח שוק זה, אופציה של צג אינטראקטיבי 10.25 אינץ’ (26 ס”מ) לנוסע הקדמי. מערך מלא של תאורת LED יוקרתית  וכאופציה תאורת אווירה אמיתית עם מבחר של חמישה צבעים.

 

ג'יפ צ'רוקי מחיר

 

 

ארכיטקטורת הישיבה כוללת מושבים קדמיים המתכווננים ל-16 כיוונים מציעים כוונון חשמלי לתמיכה לגב התחתון וזיכרון ורמות הגימור הגבוהות יותר מציעות תפקוד עיסוי בגב המושב לנהג ולנוסע הקדמי. מושבים מחוממים/אווררים זמינים עם אפשרות הגדרה לשלוש רמות.

גרנד צ’רוקי, הג’יפ הנמצא בחזית הטכנולוגיה, כולל למעלה מ-110 מאפייני בטיחות וביטחון, כולל יישומים חדשניים של טכנולוגיות שמשכללים את החיבור בין הנהג, הרכב והכביש. מבין המאפיינים התראת התנגשות בכל טווח המהירויות עם בלימה אקטיבית וזיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים, בקרת שיוט אדפטיבית עם עצור וסע, חיישני חניה אחוריים ParkSense עם עצירה, בלם חניה חשמלי מופעל באמצעות מתג, מצלמת מבט היקפי 360 מעלות ועוד.

מערך הדגמים של הג’יפ גרנד צ’רוקי כולל 3 דגמים (Altitude, Limited ו-Summit), המונעים באמצעות מנועי V6. צבעי המרכב הם שחור פנינה, כסוף, לבן, אפור מטאלי ואדום כהה וצבעי הפנים הם עור שחור ועור בז’.

 

שי פלדמן, מנכ”ל סמלת: “הגרנד צ’רוקי הוא הרכב המוביל של מותג ג’יפ בארץ ובעולם ומציב רף גבוה באיכויות שהפכו אותו לאייקון עולמי אמיתי בקרב רכבי  ה-SUV היוקרתיים. דגמי הדור החמישי של המותג הם בשורה גדולה לחובבי ה4X4 , רכבי היוקרה והטכנולוגיה. הדגמים החדשים כוללים שדרוג משמעותי בכל פרמטר אפשרי ברכב”.

 

מחירים

 

דגם מחיר
All-New Grand Cherokee 5S Altitude         399,900 ש”ח
All-New Grand Cherokee 5S Limited          449,900 ש”ח
All-New Grand Cherokee 5S Limited plus         474,900 ש”ח
All-New Grand Cherokee L 7S Altitude         419,900 ש”ח
All-New Grand Cherokee L 7S Limited         469,900 ש”ח
All-New Grand Cherokee L 7S Limited plus         494,900 ש”ח
All-New Grand Cherokee L 7S Summit Reserve        599,900 ש”ח

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

fourteen − two =