פורד ריינג’ר ראפטור Ranger Raptor מגיע לישראל – 475,000 שקלים

 

 Ranger Raptor
פורד ריינג’ר ראפטור

 

פורד ריינג’ר ראפטור Ranger Raptor מגיע לישראל עם מנוע בנזין כפול מגדשים, בתצורת V6, הספק של 288 כ”ס, ו-50 קג”מ, במחיר 475,000 ₪. ההשקה הרשמית של הרינג’ר ראפטור תתרחש לאחר חג הפסח. דגמי הריינג’ר הנוספים יושקו בסוף הרבעון השני של 2023

 

 

אחרי שהשיקה את הפורד ברונקו ראפטור, דלק מוטורס, יבואנית פורד, תשיק בתום חג הפסח עוד רכב שטח מחוספס מסדרת מותגי הראפטור – הדור השני של ‘הריינג’ר ראפטור’. 

הריינג’ר, ממשפחת הטנדרים הקומפקטיים והבינוניים של פורד מגיע לראשונה לארץ. שני כלי הרכב העוצמתיים הללו לא חולקים במשותף רק את התואר הנחשק ‘ראפטור’: שניהם חולקים פלטפורמה דומה, אשר מעניקה להם יכולות שטח שהיו נגישות עד לא מזמן רק לכלי רכב תחרותיים. 

 

יחידת הנעה

 

הדגם החדש בעל מנוע בנזין כפול-מגדשים, 3.0 ליטר V6 בעל 288 כוח סוס ו-50 קג”מ. חלקי המנוע עשויים מתרכובת מתכתית העשויה ברזל גרפיט דחוס, שהוא חזק וקשיח יותר ב-75% מתרכובת ברזל המשמשת ליציקות המסורתיות. מדובר באותו החומר ממנו מיוצרים מנועי ה-NASCAR של פורד.

ה’ריינג’ר ראפטור’ כולל טכנולוגיית Anti-lag, בדומה לשאר המוצרים מבית ‘פורד פרפורמנס’. המערכת זמינה במצב נהיגה Baja, ונועדה לשמור על המשך פעילות הטורבו עד שלוש שניות אחרי הורדת הרגל מהדוושה, דבר המאפשר האצה מהירה יותר. בנוסף, לדגם בולמי זעזועים 2.5 אינץ’ של חברת FOX, המתוחכמים ביותר שהותקנו ב’ריינג’ר ראפטור’ עד כה, נעילות דיפרנציאל קדמיות ואחוריות וחישוקי סגסוגת 17 אינץ’ עטופים בצמיגי שטח 285/70 R17 מסוג BFGoodrich בעלי ביצועים גבוהים בכל סוגי השטח. 

סבכת הרכב בדגם החדש אגרסיבית, כוללת את שם היצרנית במקום לוגו פורד ומאחור, שני מפלטים.

 

 INTERIOR Ranger Raptor
פורד ריינג’ר ראפטור 2023 תא נוסעים

 

תא נהג ונוסעים

 

עיצוב הפנים החדש של ה’ריינג’ר רפטור’ נועד לשפר את חווית הנהיגה ולהעניק תחושה של קשיחות. כמו כן פנים הרכב כולל לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.4 אינץ’ ומסך מגע בגודל 12 אינץ’ עם מערך הקישוריות המתקדם של החברה. גם מושבי הרכב שודרגו באמצעות תמיכת גוף משופרת מקדימה ומאחורה, בהשראת אלה שבמטוס הקרב החמקן F22 הנושא גם הוא, את השם ראפטור.

הנהיגה ברכב מתאפשרת בשבעה מצבי נהיגה שונים במטרה לאפשר נסיעה ברכב בכל מצב: מנהיגה שגרתית ועד האתגרים המורכבים ביותר; ‘רגיל’, ‘ספורט’ ו’החלקה’ מיועדים לנהיגה בכביש, ‘טיפוס על סלעים’, ‘בוץ’, ‘חול’ ו’באג’ה’ מיועדים לשימושים השונים בשטח. התיבה אוטומטית וכוללת עשרה הילוכים. מערך הבטיחות הנרחב של פורד נכלל גם מערכות בדגם הזה.

 

PRICE Ranger Raptor
פורד ריינג’ר ראפטור מחיר 475,000 שקלים

 

יוגב וייס, מנהל תקשורת שיווקית בדלק מוטורס: “השקת ה’ריינג’ר ראפטור’ הינו צעד נוסף ומרגש בסדרת רכבי הקצה שדלק מוטורס תייבא השנה לישראל. מדובר בדגם קצה שעד היום היה נחלת נהגים תחרותיים בלבד. בהמשך השנה יגיעו לישראל גם דגמים נוספים ומלהיבים מבית פורד. שווה להמשיך לעקוב”.

 


מחיר הרכב – 475,000 ₪

 

דגמי הריינג’ר הנוספים יושקו בישראל לקראת סוף הרבעון השני.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *