סקייוול ET5 בגרסת סוללה 86 קילוואט-שעה במחיר – 239,900 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

סקייוול ET5 מחיר
סקייוול ET5

 

צילום: עמית אגרונוב

 

קבוצת כדורי יבואנית SKYWELL מתחדשת בגרסה נוספת לSUV סקייוול ET5 עם סוללה בעלת קיבולת של 86 קוט”ש, וטווח של 500 ק”מ, ברמת גימור פרימיום עם עיצוב חדש של חזית הרכב. במחיר השקה – 239,900 ₪

גרסת XR86 תימכר ברמת גימור אחת גבוהה, במחיר השקה של 239,900 ₪ למלאי מוגבל. מחירו לאחר ההשקה יעמוד על 244,900 ₪. הגרסה החדשה תשווק בנוסף לדגמי ה-72 LR המצליחים (בעשירייה הפותחת של דגמי החשמליות הנמכרים ביותר בישראל) ובמקביל. כל דגמי סקייוול מציעים טעינה תלת פאזית ובעלי תקינה אירופאית מלאה.

ET5 XR86 בעל הנראות הייחודית בחזית הרכב (תצורת הגריל), מרחיב את פעילות מותג Skywell בישראל, אשר מסכם פעילות מוצלחת מאוד בישראל של המותג עם מסירה של כ-400 רכבים מתחילת השנה.

לרגל ההשקה יתקיימו ימי מכירה מיוחדים במרכז חווית הלקוח של מותג SKYWELL בראשון לציון עם תנאי השקה מיוחדים ומסירה מיידית עד ערב החג למלאי מוגבל.

 

סקייוול ET5 סוללה
סקייוול ET5 בגרסת סוללה חלשה

 

גרסת ה-XR86 מבוססת על פלטפורמה חשמלית ייעודית ומגיעה מגיע אף הוא עם מנוע חשמלי 204 כ”ס מתוצרת BYD במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות. מידות הרכב נותרו ללא שינוי ומרווח מאוד: אורך 470 ס”מ, גובה 170 ס”מ, רוחב 191 ס”מ ובסיס הגלגלים משתרע על פני 280 ס”מ.

 

מנוע חשמלי 204 כ”ס מתוצרת BYD במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות.

 

הגרסה כוללת את רשימת האבזור הבאה: קוקפיט דיגיטלי מלא של תא הנהג  הכולל לוח מחוונים דיגיטלי במידה נדיבה של 12.3 אינץ’ ובנוסף מסך מגע ענק בגודל 12.8 אינץ’. גג שמש פנורמי נפתח ומוצל הגדול בקטגוריה, דלת תא מטען חשמלית, 24 תאי אחסון, נפח תא המטען 467 ליטרים ומושבים קדמיים חשמליים עם 3 זיכרונות, הכוללים חימום ואוורור וכן מצב לינה. תאורת לייזר משולבת LED (למעט פנסי ערפל אחוריים), בקרת אקלים מתקדמת עם מסנן חלקיקים ברמת N95, סייען חנייה אוטומטי בניצב ובמקביל ומצלמת ‘מעוף הציפור’.

  • זמן טעינה DC: 40 דקות מ-30 עד 80 אחוזים.
  • זמן טעינה AC תלת פאזי: 9 שעות
  • תאוצה מאפס למאה קמ”ש: 9.6 שניות
  • אחריות מלאה ל-5 שנים או 150,000 ק”מ
  • אחריות על הסוללה ל-8 שנים או 150,000 ק”מ

מעוז אלמגור מנהל פעילות Skywell בישראל: “אנו גאים לצרף הבוקר גרסה נוספת וחדשה לדגם המנהלים המצליח, המרווח והגדול בקטגוריה וכעת, גם הסוללה הכי גדולה למול המתחרים, המותג זוכה להבעת אמון גדולה מהנהג הישראלי בזכות הגב של קונצרן SKYWHORT  בשילוב הידע והניסיון של קבוצת כדורי. גרסת ה-XR86 מאפשרת טווח נסיעה מוגדל עוד יותר- של כ-500 ק”מ בפועל, נראות ייחודית, חבילת אבזור מפנקת ומפרט מולטימדיה ובטיחות גבוה המציע לצרכן הישראלי תמורה למחיר מיטבית לצרכן הישראלי עם חווית נסיעה ייחודית בזכות המרווח הייחודי, המפרט העשיר והטווח הגדול במיוחד.

אודות

 

מותג Skywell הוא חטיבת הרכב החשמלי של קונצרן האלקטרוניקה והמסכים הענק Skyworth, יצרן המסכים השני בגודלו בסין ויצרן מעבדי ה-Smart TV מהגדולים בעולם. בדומה ל-Skyworth אשר הייתה מהראשונות אשר זיהו את ההזדמנות במעבר לרכב חשמלי, חברות טכנולוגיה נוספות כדוגמת Xiaomi, Apple ו-Huawei הודיעו אף הן על כניסתן לתחום הרכב החשמלי לאור צמצום החלקים המכנים וההתייחסות לדור החדש של הרכבים החשמליים כמוצר טכנולוגי מתקדם וחדשני המבוסס על חווית משתמש מיטבית וערך מוסף.

קבוצת כדורי עוסקת בתחום הרכב החל משנת 1948. קבוצת כדורי הינה יבואנית ומשווקת חלקי חילוף לרכב הגדולה בישראל. בנוסף, בבעלות הקבוצה חברת הליסינג OTO המתמחה בליסינג לחברות היי טק ומנהלת צי רכב בהיקף של אלפי רכבים. במקביל לפעילות הרכב הענפה, החברה עוסקת גם בתחום הנדל”ן ובבעלותה שטחי אחסון ומרכזים לוגיסיים המושכרים לחברות מובילות במשק.

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

3 × 4 =