פורד ברונקו רפטור: גרסת הקצה של רכב השטח פורד ברונקו

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

הכירו את גרסת הקצה של רכב השטח פורד ברונקו – פורד ברונקו רפטור!

ברונקו רפטור
פורד ברונקו רפטור

 

 

לפני כשנה וחצי, כאשר מדינות רבות מסביב נותרות מאוכזבות מחוץ לרשימה וכ-200 אלף בעלי הזמנות מוקדמות בארה”ב המתינו בקוצר רוח לתור שלהם, ישראל הייתה אחד מהשווקים הראשונים בעולם לקבל את הפורד ברונקו. רכב שטח מסוקס, ומיתולוגי משהו, בתרבות השטח האמריקאית, סוג של אייקון שקם לתחייה.

גם כאן, בשטח הישראלי, הפורד ברונקו זכה ללא מעט הערכה ואהדה מכל מי שפגש בו. קהילת אנשי השטח הישראלית, הבינה שמדובר ברכב שטח אמיתי. הגעת הברונקו לישראל לוותה במכירת אונליין מוצלחת: כל ההקצאה הראשונית נמכרה בתוך פחות משעה.

 

ברונקו רפטור מחיר
גרסת קצה – ברוקנו רפטור
ברונקו מפרט
מנוע 3 ליטרים עם 400 כ”ס. ברונקו רפטור

 

משפחת הRaptor

 

עכשיו, לשושלת Bronco מצטרפת גרסת הקצה, ה-Raptor. גם הפעם, ישראל לא נשארה מחוץ למשחק.. מותג   Raptor נולד ב-2010 כדגם הביצועים הקיצוני של הטנדר 150-F. בעקבות ההצלחה, פורד רפטור הפך לשמה של משפחה שלמה של דגמי ביצועים מטורפים. כולם בעלי מנועים חזקים, כולם עברו התאמות ייחודיות לנהיגת שטח תובענית, בהשראת סצנת מירוצי המדבר בארה”ב. כל הדגמים עושים שימוש בשלדה מחוזקת, בולמיי זעזועים איכותיים ובכיול ייחודי. בנוסף,  חבילה שלמה של פריטי עיצוב חיצוניים ופנימיים המדגישים את אופי המוצרים הייחודי. עוד לפני שנגעת בדלת, הבנת שיש לך פה עסק עם הכלי  הכי קשוח שיש.

Bronco Raptor הוא אחד מרכבי פורד החזקים ביותר שנמכרו אי פעם בישראל. הוא תוכנן בהשראת מרוץ השטח Baja 1000, מהאירועים התובעניים והיוקרתיים ביותר בעולם, שנערך מדי שנה בחצי האי באחה (בדרום קליפורניה ומקסיקו). 

 

ברונקו חדש
קהילת השטח אישרה. ברונקו גרסת השטח שטח

 

שלדה

 

שורה של שינויים , וחיזוקים בשילוב טכנולוגיה מתקדמת מבדילה בין משפחת ברונקו לבין הרפטור. זה מתחיל כבר בשלדה. חטיבת “Ford Performance”, שעיצבה ותכננה את הF-150 Raptor, ביצעה את השינויים הבאים: בוצעו חיזוקי שלדה המעניקים קשיחות גבוהה יותר בנקודות החיבור של זרועות המתלים וב”צריחים” של בולמיי הזעזועים. בנוסף התאימו אותם למהלך מתלים ארוך יותר (13 אינץ’ קד’ / 14 אינץ’ אח’). כאילו זה לא מספיק, רוחב הסרנים גדול בהרבה, זאת לטובת שיפור דרמטי של היציבות בזמן נהיגת שטח מהירה. 

מערכת הנעת ה-4X4 המתוחכמת חוזקה כדי לעמוד בעומסים המוגדלים, והצמיגים – בקוטר “37. 

בזמן פיתוח הדגם “Ford Performance” שיתפה פעולה עם חברת FOX כדי לשדרג את מערכת המתלים לרמה אחרת של ביצועים. התוצאה של שיתוף פעולה זה היא מערך מתלים חדש בשם HOSS 4, מה זה כולל?

4 בולמי זעזועים מתוצרת FOX בתצורת Coil Over, בקוטר 3 אינץ’. בולמי הזעזועים עושים שימוש בטכנולוגיית Internal Bypass ובטכנולוגיית “Live Valve” מדובר במערך מתלים ייעודי למרוצי שטח. פעולת המתלים מנוטרת ע”י חיישני גובה  שנמצאים בארבע פינות הרכב, עוקבים אחר תנאי השטח באופן עצמאי מאות פעמים בשנייה ומתאימים את כוונון המתלים בהתאם, בנוסף לנהג יש אפשרות בחירה מבין מצבי קשיחות שונים של המתלים בזמן נהיגה.

 

פורד ברונקו יד 2

 

מצב G.O.A.T

 

יחידת הכוח החדשה של הפורד ברונקו רפטור: מנוע EcoBoost Twin Turbo בתצורת V6 בנפח 3 ליטר (לעומת 2.3 / 2.7 ליטר בדגם שנמכר בארץ עד כה) ובעל הספק מכובד של 400 כ”ס ומומנט מרבי של 59.4 קג”מ. המנוע משודך לתיבת האוטומטית בעלת 10 יחסי ההעברה. 

 

פורד ברונקו – החל מ-355,000 שקלים

פורד ברונקו רפטור – 829,000 שקלים

 

מפרט פורד ברונקו רפטור

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

3 × 4 =