פנגו משיקה מפת עמדות טעינה חשמלית אינטראקטיבית בפריסה ארצית

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

פנגו עמדות טעינה
מפת עמדות טעינה לרכב חשמלי באפליקציית פנגו

 

פנגו נכנסת לעולם הרכבים החשמליים: משיקה מפת עמדות טעינה אינטראקטיבית בפריסה ארצית, בין החברות שיופיעו, EV-Edge, סונול EVI, אפקון, ו-GNRGY. כמו כן, גם תאפשר תשלום ישיר באפליקציה על טעינת הרכב החשמלי

 

על רקע הגידול במספר המכירות של רכבים חשמליים הסופר אפליקציה של פנגו תציג במפה האינטראקטיבית מאות תחנות טעינה הפרוסות ברחבי הארץ. במקביל, יוכלו בקרוב משתמשי Pango לשלם בקליק על טעינת הרכב ישירות דרך האפליקציה. רועי אלבז, מנכ״ל פנגו: ״מעתה יוכלו לקוחותינו להנות מעוד שירות חדשני שיתן להם מענה פשוט ונוח״

פנגו, פלטפורמת התחבורה החכמה, ממשיכה להרחיב את מנעד שרותיה ומשיקה שירות חדש של מידע ותשלום על מאות עמדות טעינה לרכבים חשמליים בפריסה ארצית שיופיעו מעתה במפה האינטראקטיבית של האפליקציה. במקביל מודיעה פנגו על שיתוף פעולה עם חברת מילגם – EV-Edge במסגרתו יוכלו בקרוב משתמשי האפליקציה לשלם על טעינת הרכב החשמלי ישירות דרך פנגו במאות עמדות ברחבי הארץ. פנגו חברה לפלטפורמת הנגשת המידע בהובלת משרד האנרגיה שמטרתה לשתף את נתוני העמדות בזמן אמת של כלל מפעילי הטעינה החשמלית, במקום אחד. וזאת על מנת להקל ולעודד מעבר לרכבים חשמליים

בשלב הראשון יוכלו משתמשי האפליקציה לאתר תחנה טעינה קרובה מתוך המאות הפרושות ברחבי הארץ, ולנווט אליה ישירות. התחנות שיוצגו על גבי המפה האינטראקטיבית יציגו למשתמשים את כל המידע על סוג העמדה (רגילה או מהירה), וכמובן סוגי החיבורים האפשריים. המידע מהותי מאוד לבעלי רכבים חשמליים שנמצאים לעיתים ב״חרדת טווח״, אותה תחושת חוסר ביטחון ביכולת להשלים את הנסיעה על לטעינה הבאה יחסית לטווח שמאפשרת הסוללה של הרכב.

בין החברות שיופיעו במפה האינטראקטיבית, ניתן למצוא את EV-Edge, סונול EVI, אפקון, ו-GNRGY. פנגו בשיתוף מילגם EV-Edge תאפשר בקרוב ללקוחותיה המשתמשים ברכב חשמלי, לשלם עבור טעינת הרכב ישירות דרך האפליקציה בצורה קלה ונוחה ובאופן זה לשלם במקום אחד עבור החניה והטעינה של הרכב. מילגם – EV-Edge הינה החברה המובילה במתן שירותי טעינה לרכבים חשמליים במגזר המוניציפאלי ציבורי בישראל. החברה פעילה במעל ל-20 רשויות בישראל וביניהן : תל אביב, רמת גן, הרצליה, חיפה, צפת ומצפה רמון ומפעילה מעל 150 עמדות טעינה ברחבי הארץ. 

בנובמבר 2018 הייתה ישראל אחת המדינות הראשונות בעולם שהציבו יעד להפסקת המכירות של רכבי בנזין ודיזל בתחומן עד 2030. התוכנית קבעה יעדי ביניים לפיהם הרכבים החשמליים יהוו כ-5% משוק הרכב המקומי. רק ב-7 החודשים הראשונים של 2022 נמסרו כ-10,460 רכבים חשמליים המהווים כ-6% מסך מסירות הרכבים. לשם השוואה בתקופה המקבילה אשתקד, נמסרו 6,152 רכבים חשמליים המהווים כ-3% מסך הרכבים. מדובר בגידול של פי 2 בשנה. הערכות בענף מדברות על כך כי בכבישי ישראל נוסעים כיום כ-30 אלף כלי רכב חשמליים.

 

רועי אלבז, מנכ”ל פנגו: ״כחלק מהמהלך האסטרטגי, שמנו לעצמנו מטרה ללוות את משתמשי הדרך בכל חלק במסע שלהם. אנו חוזים בלא פחות ממהפכה בכל הנוגע לעלייה במספר הרכבים החשמליים שעולים על כבישי ישראל. אנחנו ערים למספר ההולך ועולה של בעלי רכבים חשמליים בקרב לקוחותינו וערים לצרכים המשתנים שלהם. מעתה יוכלו לקוחותינו להנות מעוד שירות חדשני שייתן להם מענה פשוט ונוח. הסופר אפליקציה פנגו תמשיך להציע לכל אחד משלושה מיליון לקוחותיה, פתרונות מגוונים ונוחים אשר הופכים את המסע התחבורתי לפשוט וקל יותר.

 

טומי דויטש, מנכ”ל מילגם EV-Edge: “כחלק מתפיסת הובלת שוק הטעינה לרכבים חשמליים במגזר המוניציפאלי ציבורי בישראל ולצד התרחבות הרשת שלנו והמשך פריסת עמדות טעינה ברשויות נוספות, חברנו לפנגו, שהינה אפליקציית התחבורה המובילה בישראל. במהלך זה, אנו מבקשים להציע ללקוחותינו, אשר מבצעים את הטעינה במהלך החניה, מימד חדש של נוחות אינטואיטיבית” 

 

אודות פנגו

פנגו הינה אפליקציה לעולמות התחבורה המספקת פתרונות חכמים בעבור שלושה מיליון לקוחותיה. האפליקציה מרכזת למשתמשי הדרך באפליקציה אחת את כלל תשלומי התחבורה. ביניהן חניה בכחול לבן בכלל הרשויות, ובמעל 500 חניונים ברחבי הארץ, תשלום בגין תדלוק ורכישה בחנויות הנוחות של סונול, תשלום בתחבורה הציבורית בשיתוף עם Moovit, תשלום בכבישי אגרה, שטיפת רכב בעלויות מוזלות, שירותי דרך ועוד. לאחרונה השיקה האפליקציה תכנית נאמנות וההטבות הכוללת הטבות בעשרות חניונים, נסיעה חודשית חינם בקורקינטים השיתופיים של Bird ואפשרות צבירה של פנגו Cash, כסף אמיתי לשימוש בחניה ללקוחות המבצעים נסיעות בתחבורה ציבורית, מתדלקים או שוטפים באמצעות פנגו.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

two + 7 =