יבואנית הרכב סמלת מצרפת לשורותיה מותג רכב חדש – WEY

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

סמלת, יבואנית רכבי הפרימיום, יוקרה ושטח חתמה על הסכם ליבוא רכבי המותג WEY מבית היצרן GREAT WALL MOTORS, כבר השנה יושקו שני דגמי פלאג אין חדשים

 

קבוצת סמלת יבואנית רכבי ה 4X4 ג’יפ וסובארו, מותג ראם, ורכבי היוקרה אלפא רומיאו, פרארי מזראטי  והרכבים החשמליים של פיאט, עדכנה היום כי חתמה על הסכם עם קבוצת GREAT WALL MOTORS והחל מהרבעון הרביעי תייבא לארץ את רכבי המותג WEY.

שי פלדמן מנכ”ל קבוצת סמלת: “אנו שמחים לבשר על חתימתו של הסכם נוסף לייצוג בארץ של אחת מיצרניות הרכב המובילות. כאמור, Great Wall היא אחת מיצרניות הרכב הגדולות והאיכותיות בסין ומותגיה מוכרים למעלה ממיליון רכבים פרטיים בשנה בשוק הרכב הסיני”.

ההיכרות ושיתוף הפעולה עם Great Wall היא תוצאה של קשר שהחל עוד לפני תקופת הקורונה ולאורך כל התקופה הזאת ועד היום למדו שני הצדדים את היתרונות, התרומה וההתאמה שיש לשני הצדדים להביא לשיתוף הפעולה שנולד ולהוביל את המותג לצמיחה ולתפיסת נתח משמעותי בשוק רכבי הפנאי ובעתיד גם בשוק רכבי השטח בישראל. אנו שמחים לבשר כי ההשקה תצא לדרך לקראת סוף 2022.

לאחרונה הקמנו חברה נפרדת בה תרוכז כלל פעילות המותגים החדשים שלנו במטרה לייצר הפרדה תפעולית בניהול המותגים השונים וכתוצאה מיקוד מקצועי שיאפשר התמחות ושירות איכותי המותאם לצרכים השונים של סגמנטים שונים בקרב הלקוחות שלנו. אנחנו בסמלת נמשיך בהווה וגם בעתיד להרחיב את הצע המותגים שאנחנו מייבאים  עבור הלקוחות שלנו מתוך הבנה שסמלת היא בית לרכבים ייחודיים וללקוחות שאוהבים רכבים.

 

גלעד דגן סמנכ”ל פיתוח עסקי בסמלת:

“Great Wall מתמחה בייצור מגוון רחב של רכבי פנאי, שטח ורכבי פיק אפ ולמעשה Great Wall היא יצרנית רכבי הפנאי (SUV), רכבי השטח והפיק אפ הגדולה ביותר בקרב המותגים הסיניים בשוק הרכב בסין ואף מובילה במכירות בסין בסגמנטים אלו. Great Wall נחשבת ליצרן מוביל טכנולוגית, המקדם טכנולוגיות חדשות פורצות דרך ובין היתר אף מתעניין גם בטכנולוגיות של חברות טכנולוגיה ישראליות בתחום האוטוטק.

המותג WEY הנו מותג הדגל של קבוצת Great Wall. אנו צופים כי במהלך השנה הקרובה, החל מהרבעון הרביעי של שנת 2022, נשיק בהדרגה שני דגמים של רכבי SUV בעלי טכנולוגיית פלאג אין מתקדמת ובהמשך צפויים להגיע לישראל גם רכבי השטח של המותג”.

 

המותג החדש WEY מתווסף למותגים הקיימים בסמלת: ג’יפ, סובארו, אלפא רומיאו ודגמי העל – פרארי ומזראטי.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

nineteen − eight =