קיה נירו החדשה מכונית השנה של עיתונאיות הרכב WWCOTY 2023

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

KIA NIRO WWCOTY 2023
קיה נירו מכונית השנה WWCOTY 2023

 

 

קיה נירו החדשה שהושקה בחודש שעבר בישראל, נבחרה לזוכה הגדולה, מכונית השנה בטקס בחירת רכב השנה של עיתונאיות הרכב בעולם – WWCOTY 2023

 

אחרי טקס בחירת רכב השנה פה בביתי הצנוע, אתר הרכב והצרכנות “מלכת הכביש”, והזכייה הגדולה של האודי RS3 החדשה בפלטפורמה שלי, הגיע הזמן להכרזה גדולה נוספת. יחד עם 62 נשים עיתונאיות רכב מ-43 מדינות, וחמש יבשות היה לי הכבוד, זו השנה השישית, לבחור יחד עם הקולגות שלי, נשים שחיות ונושמות את עולם הרכב, לבחור את המכונית הטובה ביותר בעולם 2023.

 

 

 

העיתונאיות השופטות בטקס “מכונית השנה WWCOTY 2023” בחרו בקיה נירו כמכונית הטובה בעולם לשנת 2023. ההכרזה על הזוכה חופפת ליום האישה הבינלאומי, תאריך מיוחד מאוד, “לא רק בשל העובדה שהוא היום בו הפוקוס הוא על נשים מסביב לעולם, אלא בזכות הדגש על האוטונומיה של הנשים במדינות מסביב לכולם, כמו אוטונומיה ברכב”.

לפני שהצבענו, 63 עיתונאיות רכב מוטוריות מ-43 מדינות, בדקו ובחנו עשרות דגמים חדשים והעריכו כל רכב על פי רשימת קריטריונים ברורים. בסבב ההצבעה הראשון נבחרו המכוניות הטובות ביותר בכל קטגוריה מתוך 59 מכוניות.

 

AUDI RS3 WWCOTY
זוכה בקטגוריית הביצועים. אודי RS3
WWCOTY 2023
הפיינליסטיות WWCOTY 2023

 

הזוכות בקטגוריות השונות הן:

 

קיה נירו (המכונית העירונית הטובה ביותר)
ג’יפ אוונג’ר (רכב שטח משפחתי הטוב ביותר)
סיטרואן C5 X (המכונית הגדולה הטובה ביותר)
ניסאן X-Trail (רכב שטח הגדול הטוב ביותר)
אאודי RS 3 (מכונית הביצועים הטובים ביותר)
פורד ריינג’ר (4X4 הטוב ביותר)

 

בסיבוב השני שימשו הפיינליסטיות הללו כבסיס לבחירת המכונית הטובה בעולם לשנת 2023.

 

“63 עיתונאיות רכב מוטוריות מ-43 מדינות, בדקו ובחנו עשרות דגמים חדשים והעריכו כל רכב על פי רשימת קריטריונים ברורים”

 

בסופו של דבר, ואחרי בחינה מעמיקה, הכף הטה לטובת קיה נירו. הנה מה שיש לכמה מהשופטות לומר:

 

“קיה נירו מספקת חבילה שלמה שראויה בבירור לפרס הזה. אפשרויות ההנעה הרבות של הדגם, העיצוב המסוגנן, הטכנולוגיה הקלה לשימוש, הישיבה הנוחה והאריזה הידידותית, הופכים אותו לבולט בקטגוריה התחרותית” אלנה שר, ארה”ב.

“קיה ממשיכה להרשים אותי… אחרי דגמי ה-EV 6 והספורטאז’, קיה נירו מציע רכב גמיש, עיצוב אטרקטיבי, איכות / יוקרה ומגוון מנועים שאיתם כל נהג יכולים להתאים לעצמו לצרכי הניידות שלו. אני מעריכה במיוחד את המרחב הנוח ואת הטכנולוגיה. מכונית שיש בה המון”, סברינה פארנט, בלגיה.

“קיה נירו מציעה תא נוסעים פונקציונלי, ביצועים טובים ומערכות הנעה שונות, יחד עם מחיר נוח שהופך אותה לבחירה טובה לנהיגה יומיומית” ג’יל מקינטוש, קנדה.

“קיה נירו החדשה עוקבת במידה רבה אחר אותו מתכון מוצלח כמו הנירו הוותיקה, עם בחירה בין מנוע בעירה (מהיברידית ל-Plug-in-Hybrid) וגם מכונית חשמלית מלאה. עד לשנת הייצור האחרונה שלה, נירו היה הראשון היה הצלחה חסרת תקדים בהולנד. אף דגם לא נמכר טוב יותר. חיכינו בקוצר רוח לדגם המשודרג החדש, שלא אכזב. הוא חכם יותר, מסוגנן יותר, מודרני יותר, יעיל יותר ומעט יותר מרווח” אודיאל מנניק, הולנד.

“קיה נירו מכונית עירונית קומפקטית ופרקטית, שנותנת את כל מה שאת/ה צריך/ה בחבילה משתלמת” רנוקה קירפלני, הודו.

 

קיה נירו 2023
קיה נירו החדשה 2023

 

 

“קיה נירו היא מכונית מרווחת, מסוגננת, יעילה ופרקטית שנמצאת ממש במגמה עם הגודל, העיצוב והנסיעה שלה” פטרה מור, אוסטריה.

“אחד מכלי הרכב ההיברידיים הטובים ביותר עם הביצועים והדינאמיות הטובים ביותר”, ג’ובאנה אלווארדו, פרו.

“מרווח, פרקטי, זמין עם מספר מערכות הנעה ידידותיות לסביבה (HEV, PHEV ו-BEV) עם צריכה נמוכה”, סולבייג גרווה, גרמניה.

“רכב שהייתי ממליצה עליו בחום לכל גבר, אישה או משפחה בשל המגוון האינסופי של תכונות בטיחות, אחריות ארוכה וחלקו הפנימי המרווח עמוס בטכנולוגיה מודרנית. איזה אמא או אבא לא ירגישו בטוחים להסיע את ילדיהם בקיה נירו “, אליקס קפר-מרדוק, הרפובליקה של קפריסין והרפובליקה הטורקית של צפון קפריסין.

 

כל הצבעות וניקוד השופטות אומתו על ידי גרנט תורנטון, מהמשרד רואי החשבון באוקלנד, ניו זילנד. מבקר זה אישר את תוצאות טקס ה-WWCOTY מאז היווסדו ב-2009.

 

WWCOTY 2023
טקס בחירת רכב השנה WWCOTY

 

על מכונית השנה בעולם WWCOTY

 

“מכונית השנה בעולם WWCOTY, הוא טקס פרסי הרכב היחיד בעולם המורכב אך ורק מנשים, עיתונאיות רכב. הוא נוצר על ידי העיתונאית המוטורית מניו זילנד, סנדי מיהר, בשנת 2009. היום היא נשיאת כבוד, ואילו מרתה גרסיה היא הנשיאה בפועל.

הפרס הייחודי הזה נועד להכיר במכוניות הטובות ביותר של השנה של הקול הנשי בעולם הרכב. קריטריוני ההצבעה מבוססים על אותם עקרונות המנחים כל נהג בבחירת רכב. המושבעים לא בוחרים ב’מכונית של אישה’ מכיוון שמכוניות אינן ספציפיות למין כזה או אחר. היבטים כמו בטיחות, איכות, מחיר, עיצוב, נוחות ותפעול, טביעת רגל סביבתית, בין היתר, נלקחים בחשבון בהצבעה בטקס.

 

קריטריוני ההצבעה מבוססים על אותם עקרונות המנחים כל נהג בבחירת רכב

 

עם זאת, מעבר לבחירת המכוניות הטובות ביותר של השנה, המטרה שלנו היא גם לתת נראות לנשים בעולם הרכב ולתרום להשמעת קולן של נשים בכל היבשות, מכיוון שניידות לאישה פירושה גישה לאפשרויות אישיות ומקצועיות”.

 

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

17 − 12 =