אודי e-tron S Sportback בישראל – 3 מנועים חשמליים 665,000 ₪

אודי אי טרון S
יותר מרהיבה יותר חזקה. אודי אי טרון S ספורט בק

 

אודי e-tron S Sportback, גרסת הביצועים של האי טרון ספורט-בק מ-2018, שזכתה לפופולריות בישראל, מגיעה לארץ. יש לה 3 מנועים חשמליים והספק כולל של 503 כ”ס. המחיר – 665 אלף שקלים

 

צ’מפיון מוטורס, יבואנית אודי בישראל, מרחיבה את היצע הדגמים החשמליים ומשיקה את גרסת הביצועים של דגם ה- e-tron, אודי e-tron S Sportback. לאחר הצלחתו של ה- e-tron שהושק בסוף 2018 בישראל, Audi נשארת נאמנה לדגל הספורטיבי האסטרטגי שלה, ומתחילה שיווק של גרסת הקיצון של הדגם – עם שלושה מנועים, ביצועים דינמיים והספק של עד 370 kW (503 כ”ס). 

 

מידות

אודי e-tron S Sportback מציע מראה דינמי וספורטיבי. הוא מתאפיין במרווח נדיב, אורכו 490 ס”מ, רוחבו 197 ס”מ, גובהו 161 ס”מ, ובסיס הגלגלים בן 292.8 ס”מ. לרכב מראה שרירי עם דגש על בתי גלגלים שהורחבו ב-23 מ”מ, כונסי אוויר בצורת משולש שבפגוש הקדמי כוללים תעלות ופועלים לקירור הבלמים הקדמיים. בצד הרכב, קליפרים כתומים וחצאיות צד ספורטיביות, כאשר חלקו העליון מעוטר במסילות אלומיניום לגג בצירוף ספוילר אחורי. להשלמת המראה הטכנולוגי, הרכב מגיע עם תאורת Matrix LED  קדמית לצד איתות דינמי בטכנולוגיית LED (קדמי ואחורי). חישוקי 5 זרועות בעיצוב כוכב יהלום אפור גרפיט 21″ חותמים מראה ספורטיבי.

 

אודי אי טרון 2022
שלושה מנועים חשמליים, 503 כ”ס. אודי e tron S ספורט בק

 

99.2 קג”מ!

יחידת ההנעה מורכבת משלושה מנועים חשמליים – שניים בסרן האחורי המאפשרים שליטה מלאה ונפרדת על המומנט העובר לכל אחד מהגלגלים האחוריים ובכך מעניקים לרכב יכולות דינמיות פנטסטיות. בזמן מצב נהיגה רגיל, ההנעה מבוססת על שני המנועים האחוריים בלבד, לחיסכון באנרגיה, והמנוע הקדמי נכנס לפעולה עם דרישת הנהג לביצועים מוגברים. ברירת המחדל של הרכב מתעדפת הנעה אחורית, עם אפשרות למצבי היגוי יתר נשלטים – “דריפט” (במצב נהיגה דינאמי כאשר בקרת הייצוב על מצב ספורט). גם האווירודינמיות קיבלה תשומת לב מיוחדת כאשר מקדם הגרר עומד על 0.26. בנוסף, הדגם מאובזר במתלי אוויר ספורטיביים ובהיגוי פרוגרסיבי.

ה-e-tron S Sportback מאפשר ביצועים יוצאי דופן, בזכות הספק מירבי של 503 כ”ס ומומנט שיא של 99.2 קג”מ (במצב Boost), זינוק מ-0 ל-100 ב-4.5 שניות בלבד(!) ומהירותו המרבית הינה 210 קמ”ש. הוא מצויד בהנעת ה-quattro האייקונית של המותג, עם סוללה בקיבולת 86 kWh.

מערכת מתלי האוויר של הדגמים מעודכנת ביחס לדגמי ביצועים ומאפשרת את שינוי גובה המרכב בטווח של 76 מ”מ, מהמצב הנמוך ביותר לגבוה יותר. מערכת הבלימה הקדמית, שמקבלת סיוע משמעותי מהבלימה הרגנרטיבית, שודרגה לקליפרים עם 6 בוכנות, ומערכת הבלימה הרגנרטיבית מאפשרת 3 דרגות חוזק בבלימת הרכב, תוך נהיגה באמצעות דוושת תאוצה לטעינת הסוללה.

 

תא נהג

החלל הפנימי של האודי e-tron S Sportback משקף ביתר שאת את סטנדרט הפרמיום של המותג, עם תא נוסעים מעוצב המספק חווית משתמש והנדסת אנוש מוקפדת במיוחד, כולל 2 מסכי מגע (ממשק MMI Touch עם מסך עליון בגודל 10.1” ומסך תחתון בגודל 8.6″) ולוח מחוונים דיגיטלי Audi Virtual Cockpit בגודל “12.3 .

הרכב מצויד בהגה 3 זרועות בתיפור עור עם שליטה על מערכת המולטימדיה ועל רמות ה- Recuperation , מושבי ספורט  קדמיים עם חימום ותמיכה לגב התחתון, מתכווננים חשמלית, עם זיכרון למושב הנהג.

בנוסף, כולל הרכב שפע אבזור: בקרת אקלים מפוצלת לשני אזורים, ריפוד עור משולב עם S רקום על המושבים, חבילת תאורה פנימית מורחבת, חיפוי עור פנימי, חבילת תאי אחסון, דיפונים בחיפוי אלומיניום מוברש כהה, חבילת תאורה פנימית מורחבת, ספי דלת קדמיים מוארים עם לוגו S בגוון אלומיניום,  וכן מערכת שמע Bang & Olfausen בעלת 16 רמקולים בטכנולוגיית 3D Sound, וטעינה אלחוטית ( Audi Phone Box).

בתחום הבטיחות, ה-e-tron S Sportback מציע חבילת בטיחות מקיפה עם מגוון נרחב של מערכות בטיחות המוצעות כסטנדרט ומסייעות לנהג: בקרת שיוט אדפטיבית, בקרה אקטיבית לסטייה מנתיב, מערכת לסיוע בזיהוי כלי רכב בשטח מת, Audi Pre Sense Front – מערכת ניטור מרחק מלפנים ובלימה אוטומטית בעת חירום, מצלמות 360, חיישני חנייה היקפיים, ו-6 כריות אוויר.

 

מחיר האודי e-tron S Sportback הוא 665,000 ₪, בתוספת אגרת רישוי בסך 530 ₪. 

 

* כל הנתונים המפורטים מעלה הינם נתוני יצרן הרכב מבדיקות המבוצעות בהתאם לתקינה האירופאית לרכבים שיוצרו עבור השוק האירופאי. טרם החל ייצור הרכבים עבור ישראל ובהתאם ייתכנו שינויים בנתונים המצוינים מעלה עם התחלת הייצור על בסיס המפרט הישראלי. אבזור ואפיון הרכב עשוי לשנות את תכונות וביצועי הרכב. הנתונים המצוינים בהודעה אינם מתייחסים לנתונים של רכב ספציפי אלא נועדו, בין היתר, לאפשר השוואה בין דגמי רכב שונים. 

** אבזור ואפיון הרכב עשוי לשנות את תכונות וביצועי הרכב כגון: משקל, אווירודינמיקה טווח נסיעה וצריכת חשמל. כמו כן, טווח הנסיעה וצריכת האנרגיה בפועל עשויים להשתנות ומושפעים מגורמים שונים, כגון, אך לא רק: הרגלי נהיגה ושימוש בטעינה, מזג אוויר, תנאי הדרך, גיל הסוללה ותחזוקת הרכב, קיבולת הסוללה ברכב חשמלי מצטמצמת לאורך הזמן ובהתאם לאופי השימוש.

*** אפשרות החיבור למערכת המולטימדיה והיקף השימוש בה תלויים ביצרניות המכשיר הסלולארי ובאפליקציות השונות. ייתכנו מגבלות בחיבור ו/או בשימוש אשר הינן תלויות ביצרן או יבואן הרכב ואינן באחריותם.

****מערכות הניווט, העזר והבטיחות המותקנות ברכב נועדו לסייע לנהג במגבלות המערכות ולא נועדו להסיר מאחריותו של הנהג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *