אודי R8 Coupe Performance (גרסת הנעה אחורית) בישראל ב-1,250,000 ₪ 

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

AUDI R8 COUPE
אודי R8 קופה

 

 

אודי ישראל, מבית צ’מפיון מוטורס, מרחיבה את היצע דגמי הספורט שלה עם השקת גרסת ההנעה האחורית של הדור השני של מכונית העל של אודי Audi תחת השם – R8 Coupe Performance RWD. דגם ה-Performance RWD יחליף את הגרסה ששווקה עד כה – אודי R8 Coupe עם הנעת קאווטרו – המחיר 1,250,000 ₪ 

 

גרסת ההנעה האחורית של ה-Audi R8 Coupe היא מכונית מסלול טהורה, עם מערכות בטיחות פאסיביות, ללא התערבות מצד מערכות עזר אלקטרוניות, לצד עיצוב מלוטש וקרבי.

שפת העיצוב של ה-R8 Coupe אגרסיבית, עם חזית רכב הכוללת שכבה קדמית רחבה ושטוחה בתצורת חלת הדבש המוכרת עם כונסי אוויר עצומים בצבע שחור. הלהבים שבצדי הרכב מעניקים לו מראה דינמי, כאשר מאחורי הרכב, דיפיוזר מעוטר במערכות פליטה אובליות ורחבות ומעליו ממוקם ספוילר אחורי חשמלי. להשלמת המראה הספורטיבי, הרכב כולל צמיגי 245/35 קדמיים ו- 295/35 אחוריים נעולים על חישוקי 19″, בעיצוב 5 זרועות בצבע שחור פחם מבריק וקליפרים אדומים בעיצוב ספורטיבי. 

 

AUDI R8 Coupe Performance
אודי R8 Coupe Performance

 

ביצועים

גרסת ה-Performance RWD כוללת את הטופ של מנועי הבעירה הפנימית של אודי של – V10 אטמוספרי, בנפח 5.2 ליטר, עם הספק מרבי של 570 כ”ס ומומנט של 56.1 קג”מ. המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים Speed STronic, ויכול להגיע בגרסת הקופה למהירות מרבית של 329 קמ”ש, עם האצה מ-0 ל-100 קמ”ש ב-3.7 שניות. 

 

תא נהג ונוסעים

 

סביבת הנהג מצוידת במערכת מולטימדיה MMI Radio Plus עם לוח מחוונים דיגיטלי Audi Virtual Cockpit  ומסך צבעוני 12.3″. בנוסף, מוצעת מערכת Audi Smartphone Interface לשיקוף הטלפון הנייד על גבי המסך, ומערכת שמע B&O הכוללת 13 רמקולים בטכנולוגיית 3D עם מגבר W550, כולל רמקולים המשולבים בתוך מושבי הספורט R8 הייחודיים.

 

הרכב יגיע בגרסת אבזור אחת הכוללת מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם זיכרון למושב הנהג, תקרת בד בצבע שחור לסביבת נהג ספורטיבית, הגה ספורט ייחודי בציפוי עור לשליטה על המולטימדיה, על בורר מצבי הנהיגה ועל הנעת הרכב, מושבי ספורט R8 עם ריפוד מדגם Nappa, חבילת תאורה פנימית, בקרת אקלים  דיגיטלית, מפתח חכם לכניסה והנעה ללא מפתח, ומראות חיצוניות מתכווננות ומתקפלות חשמלית עם חימום. לאבזור הנוחות, מתווסף אבזור בטיחות משלים כדוגמת פנסי LED קדמיים ופנסי LED אחוריים עם איתות דינמי, מערכת High Beam Assist, מצלמת רוורס עם חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, 6 כריות אוויר ופונקציית תאורת יום.

 

מחיר אודי RWD Performance 10V Coupe R8 הוא 1,250,000 ₪ 

בתוספת אגרת רישוי בסך 5,061 ₪.

 

להתראות נעורים שלום אהבה: חווית נהיגה במסלול עם אודי R8

השקה: גרסת רואדסטר למכונית הביצועים אודי R8 Spyder

 

* כל הנתונים המפורטים מעלה הינם נתוני יצרן הרכב מבדיקות המבוצעות בהתאם לתקינה האירופאית. נתונים אלה אינם מתייחסים לנתונים של רכב ספציפי אלא נועדו, בין היתר, לאפשר השוואה בין דגמי רכב שונים.  אבזור ואפיון הרכב עשוי לשנות את תכונות וביצועי הרכב כגון: משקל, אווירודינמיקה, צריכת הדלק ודרגת זיהום אוויר. כמו כן, פליטת המזהמים, וצריכת הדלק בפועל עשויים להשתנות ומושפעים מגורמים שונים, כגון, אך לא רק: הרגלי נהיגה ושימוש, מזג אוויר, תנאי הדרך ועוד.

** אפשרות החיבור למערכת המולטימדיה והיקף השימוש בה תלויים ביצרניות המכשיר הסלולארי ובאפליקציות השונות. ייתכנו מגבלות בחיבור ו/או בשימוש אשר הינן תלויות ביצרן או יבואן הרכב ואינן באחריותם.

*** מערכות העזר והבטיחות המותקנות ברכב נועדו לסייע לנהג במגבלות המערכות ולא נועדו להסיר מאחריותו של הנהג.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

1 × three =