אודי S8 החדשה בישראל: מנוע 4.0 ל’ 571 כ”ס ב-1,350,000 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

AUDI S8
אודי S8 החדשה

 

S8 Audi מושקת בישראל: מבחוץ, גריל רחב, פנסים קדמיים בטכנולוגיית Digital Matrix LED ותאורת OLED אחורית, 4 יציאות מפלט, וחבילת עיצוב מרשימה. מבפנים: מנוע 4.0 ליטר TFSI עם 571 כ”ס, הנעת quattro, מומנט של 81.6 קג”מ ותאוצה של 3.8 שניות מ-0 ל-100. המחיר 1,350,000 ש”ח

 

 

 

 

חטיבת Audi מבית צ’מפיון מוטורס, מרחיבה את היצע דגמי היוקרה, ומנחיתה בישראל את הגרסה הספורטיבית לדגם הסלון היוקרתי שלה, אודי S8. ה-S8 מכונית סאלון יוקרה, בעלת ביצועים ספורטיביים, הנעת quattro והיגוי דינאמי לכל 4 הגלגלים, תא נהג אלגנטי ותא נוסעים מרווח ומאובזר, הכולל חבילת בטיחות נרחבת.

 

AUDI S8 2023
מנוע 4.0 ליטר, הספק של 571 כ”ס. אודי S8
אודי S8 מחיר
אודי S8 מחיר 1,350,000 שקלים

 

עיצוב ומידות 

 

העיצוב החיצוני של הרכב מבליט את נוכחות הרכב על הכביש עם גריל רחב יותר, כונסי אוויר “זקופים” יותר, כמו הפנסים, אשר משתלבים לקו מתאר ייחודי , כאשר את אחורי הרכב מעטרות 4 יציאות מפלט. הרכב מגיע עם תאורת Digital Matrix LED  קדמית, חלון גג פנורמי חשמלי, חבילת עיצוב חיצונית High Gloss, כאשר קליפרים בצבע שחור עם סמל S, בתוספת חישוקי 5 זרועות כפולות בעיצוב כוכב 21″, חותמים את מראה הרכב. אורך ה-S8 עומד על 5,190 מ”מ, ובסיס הגלגלים שלו הוא 2,998 מ”מ.

 

אודי S8 מידות
אורך של 5,190 מ”מ, ובסיס הגלגלים 2,998 מ”מ

 

הנעה וביצועים

 

לאודי S8 מנוע V8 בנפח 4.0 ליטר המספק חווית נהיגה ספורטיבית מאד, בשילוב הנעת ה-quattro, המשודך לתיבת  Tiptronic עם 8 הילוכים, בעלת הספק של 571 כ”ס ותאוצה מ-0 ל-100 ב-3.8 שניות. למנוע מומנט גבוה מאד של 81.6 קג”מ ב-2,050-4,500 סל”ד. מהירות מקסימלית של 250 קמ”ש. 

הנעת ה-quattro הקבועה לארבעת הגלגלים כוללת דיפרנציאל מרכזי בנעילה עצמית, בתוספת דיפרנציאל ספורטיבי, המחלק באופן אקטיבי את המומנט בין הגלגלים האחוריים במהלך פניות חדות, יחד עם היגוי דינאמי לכל ארבעת הגלגלים, ההופכים את התנהלות הרכב לספורטיבית ויציבה.

 

אודי S8
אודי S8 החדשה תא נהג
מכונית סאלון
מכונית סאלון יוקרתית עם סלון פרימיום

 

תא נהג ונוסעים

 

החלל הפנימי של רכב המנהלים היוקרתי מתהדר בעיצוב עדכני לתאי הנוסעים של Audi, בתוספת חוויית המשתמש המעודכנת והטכנולוגית של המותג, תוך הבלטת אוריינטציה מוכוונת משתמשים – הנהג והנוסעים. לוח מחוונים דיגיטלי
(ה-Audi Virtual Cockpit) בגודל 12.3″ בתוספת מסך מגע מרכזי בממשק MMI Plus 10.1″, הממוקם במרכז, ומשמש לשליטה במערכת הבידור והניווט, וצג מגע 8.6″ להפעלת בקרת האקלים ומאפייני הנוחות. 

דגמי ה- S8 מצוידים באבזור נרחב ועשיר, הכולל מערכת סאונד פרימיום Bang & Olufsen עם  17רמקולים, ו-16 ערוצים בהספק  730Wבטכנולוגיית D3, הגה 3 זרועות בתיפור עור  עם פקדי העברת הילוכים ושליטה על מע’ המולטימדיה, מושבים קדמייםSport Contour  מתכווננים חשמלית עם זיכרון ותמיכה לגב התחתון הכוללים גם חימום, עיסוי ואוורור.

 

תא נוסעים גדול
תא נוסעים מרווח

 

 מראות חיצוניות מתכווננות חשמליות מתכהות ומתקפלות עם חימום וזיכרונות, שמשות אקוסטיות לבידוד רעש חיצוני, טאבלט לשליטה על מערכות הרכב ליושבי המושב האחורי המרווח, חיפוי פנים אלומיניום מוברש בגוון מט כהה, דיפוני פנים וחיפוי ידית הילוכים Carbon, מע’ בקרת אקלים מפוצלת ל-4 אזורי שליטה, ריפודי עור  Valcona עם תפירת יהלום, מפתח חכם ,חבילת תאורה פנימית מורחבת, וסגירה רכה (servo) לדלתות, מע’ לטיהור ובישום האוויר ברכב, משטח טעינה אלחוטית, ו-וילונות מתכווננים חשמליים למושבים האחוריים שיושביהם ייהנו גם מתאורת קריאה LED Matrix.

 

חבילת עיצוב אודי
4 אגזוזים, פנסים מתקדמים, וחבילת עיצוב ספורטיבית

 

בטיחות

 

המפרט הבטיחותי של דגם הביצועים רחב, ומציע מגוון עשיר של מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט, ובהן: Audi Pre Sense Front לניטור מרחק מלפנים ובלימה אוטומטית בעת חירום, Pre Sense Rear לסיוע במניעת התנגשות מאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, Lane Change Assistance – מערכת לסיוע בזיהוי כלי רכב בשטח מת, Lane Departure Warning (בקרה אקטיבית לסטייה מנתיב), Front Cross Traffic Assist (מערכת לסיוע בכניסה לצומת), מצלמות היקפיות  360, מערכת חניה אוטומטית, וחיישני חניה היקפיים.

בנוסף, היא כוללת 8 כריות אויר וחיווי התראת ירידת לחץ בצמיגים, תאורת Digital Matrix LED  קדמית חדשנית, הכוללת  כ- 1.3 מיליון מיקרו-מראות זעירות בכל פנס קד’ המאפשרות שליטה מירבית על פיזור התאורה, ולנהג לקבל טווח ופיזור מרבי ומדויק של התאורה מבלי לסנוור את שאר משתמשי הדרך, תוך התאמה לתוואי הכביש ובכך מעניקות ראות מיטבית. היא מציעה פונקציות תאורה חדשניות – אור נתיב ואור התמצאות: בכבישים מהירים, אור הנתיב יוצר “שטיח” אור לפני הרכב תוך שהוא מאיר את הנתיב של הנהג בבהירות תוך התאמה דינמית לשינויי הנתיב. במצב של עמידה, תאורת ה-OLED האחורית מאירה באור גבוה, לצורך אזהרה, בעת זיהוי רכב מאחור המתקרב למרחק של 2 מ’.

 

audi s8 2022
אודי S8

אודי S8 2022

 

אודי S8 מחיר – 1,350,000₪
בתוספת אגרת רישוי בסך 5,033 ש”ח.

 

* כל הנתונים המפורטים מעלה הינם נתוני יצרן הרכב מבדיקות המבוצעות בהתאם לתקינה האירופאית. נתונים אלה אינם מתייחסים לנתונים של רכב ספציפי אלא נועדו, בין היתר, לאפשר השוואה בין דגמי רכב שונים.  אבזור ואפיון הרכב עשוי לשנות את תכונות וביצועי הרכב כגון: משקל, אווירודינמיקה וצריכת אנרגיה. כמו כן, פליטת המזהמים וצריכת האנרגיה בפועל עשויים להשתנות ומושפעים מגורמים שונים, כגון, אך לא רק: הרגלי נהיגה ושימוש, מזג אוויר, תנאי הדרך ועוד.

** אפשרות החיבור למערכת המולטימדיה והיקף השימוש בה תלויים ביצרניות המכשיר הסלולארי ובאפליקציות השונות. ייתכנו מגבלות בחיבור ו/או בשימוש אשר הינן תלויות ביצרן או יבואן הרכב ואינן באחריותם.

*** מערכות העזר והבטיחות המותקנות ברכב נועדו לסייע לנהג במגבלות המערכות ולא נועדו להסיר מאחריותו של הנהג.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

five × 3 =