אוטודיל חברת הטרייד-אין פותחת אולם תצוגה חדש בחיפה (ההסתדרות 104)

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

טרייד אין כלמוביל
אוטודיל חיפה

 

סניף חדש ומשודרג של חברת הטרייד אין אוטודיל נפתח בחיפה – משתרע על פני 5.5 דונם ובו 250 כלי רכב למכירה

 

צילום: רונן טופלברג

 

אוטודיל, רשת הטרייד אין המובילה בישראל לקניית ומכירת רכבים, פותחת סניף חדש בעיר חיפה, בכתובת: ההסתדרות 104. הסניף החדש יחליף את הסניף הקודם שהיה ממוקם ברח’ הזורע 1 בחיפה. הסניף החדש גדול יותר מקודמו – משתרע על פני 5.5 דונם ומוצעים בו לא פחות מ-250 כלי רכב עם אולם תצוגה גדול ומודרני בכלל באזור הצפון. 

כיאה לרשת שהביאה לישראל את קונספט ה-One Stop Shop בתחום הרכב, גם הסניף החיפאי של אוטודיל, יכלול מספר שירותים: ניתן יהיה לבצע קניית רכבים, מכירת רכבים, לבצע טרייד אין, העברת בעלות ועוד.

 

טרייד אין רכב
אוטודיל טרייד אין

 

הסניף המשודרג והחדש בחיפה, יציע את חבילת השירות המלאה של אוטודיל, עם אפשרויות ופתרונות מימון באמצעות גופי מימון בנקאיים וחוץ בנקאיים נוחים ומשתלמים במיוחד. כחלק מחווית השירות של One Stop Shop, במתחם החדש של אוטודיל תהיה עמדת מסירת רכב, אולם תצוגה גדול, עמדות מכירה, ועוד.

את הסניף מנהל יניב הרשברג, עובד אוטודיל מזה 25 שנה ומנהל סניף חיפה בתשע שנים האחרונות. 

 

טרייד אין צ’מפיון מוטורס
זרוע הטרייד אין הרשמית של חברת צ’מפיון מוטורס

 

אודות אוטודיל

אוטודיל, רשת טרייד אין, החלה את דרכה ב-1997, לפני 25 שנה והייתה הראשונה להציג לשוק הישראלי את השיטה האמריקאית של טרייד אין על רכבים. כבר ב-1998 הפכה החברה לזרוע הטרייד אין הרשמית של חברת צ’מפיון מוטורס על מגוון מותגיה ומשנת 2009 מבצעת את הטרייד אין גם עבור חברת סמלת למותגי פיאט, אלפא רומיאו, ג’יפ ואבארת’. כיום, החברה מציעה מגוון מכוניות עשיר הכולל קטנות, משפחתיות, שטח, היברידי/חשמלי, מנהלים, SUV, מסחריות ויוקרה, מה שמאפשר ללקוח הישראלי לבחור וליהנות מכל מותג רכב יד ראשונה מבעלות פרטית, או עסקית  או רכבים חדשים – 0 ק”מ. הרשת פרוסה ברמה ארצית עם ארבעה סניפים: חיפה, ראשון לציון, בני ברק וירושלים.

אוטודיל מציעה חוויית לקוח אישית, מקצרת תהליכים ומביאה את הלקוח ל-ONE STOP SHOP, לצד פתרונות שירות ו-After Sale ללקוח, הכוללים: פתרונות מימון ברכישת רכב באוטודיל, העברת בעלות במקום, הסכמים מול בנקים וחברות ביטוח, שירותים נלווים נוספים כגון: אבזור וציוד נלווה, הסדרים מול מוסכים כבר ברגע הרכישה  ועוד.

מכירות רכב בסניפי אוטודיל מוערכות בכ-10,000 כלי רכב בשנה.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

6 + fifteen =