בטיחות קודם: רשימת מותגי הרכב הבטיחותיים ביותר 2023-24

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

ג'נסיס בטיחות
מותגי הרכב הבטיחותיים ביותר במבחני ריסוק רשמיים. ג’נסיס

 

בימינו כבר כולם מבינים שיחד עם מראה מעוצב ויפה, ביצועים גבוהים ואבזור נוחות מפנק, לא מוותרים על רמת הבטיחות של הרכב. פרמטר חשוב מאד, הן מבחינת אבזור ומערכות הבטיחות, וכמובן מבחינת ציון בטיחות של הדגם במבחני ריסוק רשמיים – הנה רשימה של מותגי רכב שזכו לציוני בטיחות גבוהים מאד במבחני ריסוק רשמיים

 

ג’נסיס 

ג’נסיס הוא מותג יוקרה חדש יחסית, מבית יצרנית הרכב יונדאי, ובהתאם לכך, מציעה איכות וביצועים בתמחור שלעתים קרובות תחרותי מאד מול המתחרות שלו.

הליין של המותג הזה קטן יחסית אבל מכיל דגמים שמובילים את הרשימה מבחינת אבזור בטיחות. ה-GV60 למשל זוכה לציון 10 בבטיחות במבחני ארגון הבטיחות האמריקאי IIHS. הדגם מגיע כסטנדרט עם מערכות בטיחות מצילות חיים כמו ניטור רכב בשטח מת, מערכת סיוע ליציאה בטוחה מהרכב, ומערך מצלמות חניה היקפי ועוד.

גם ג’נסיס GV70 כולל מערכות בטיחות חשובות כסטנדרט, כמו ניטור עייפות נהג, סיוע לשמירה על נתיב ועוד.

 

volvo c40 recharge
וולוו C40

וולוו

 

מציאת המותג וולוו בראש הרשימה לא מפתיע. יצרנית הרכב השוודית ביססה את עצמה כמובילה בתחום הבטיחות, והציגה ומציגה חידושים שוטפים של אבזור ומערכות בטיחות ייחודיות.

רבים מהדגמים של המותג כוללים אבזור בטיחות היקפי על נוסעים במצבי חירום. לוולוו XC90 למשל יש ציון בטיחות של 9.8 מתוך 10. לכל הדגמים יש עזרי נהיגה כמו חיישני חניה מלפנים ומאחור, זיהוי תמרורים ופנסים אדפטיביים. ארגון הבטיחות האמריקאי NHTSA העניק ל-XC90 חמישה כוכבים בהגנה כוללת מפני התרסקות.

אפשרויות בטיחותיות אחרות נוספות: וולוו C40 Recharge ו-XC40 Recharge.

 

BMW 5 2023
ציוני בטיחות גבוהים. ב.מ.וו סדרה 5 החדשה

 

ב.מ.וו

 

מותג BMW הוא שם נרדף לכלי רכב ספורטיביים ויוקרתיים, וגם בטיחותיים. לב.מ.וו סדרה 5 יש ציון בטיחות של 9.9 מתוך 10, ודירוג גבוה בכל ששת מבחני הריסוק של ארגון הבטיחות IIHS. לדגם זה כמו דגמים חדשים נוספים יש עזרי נהיגה ובטיחות גבוהים כסטנדרט, הכוללים חיישני חניה מלפנים ומאחור, ניטור רכב בשטח מת, זיהוי הולכי רגל, ועוד.

גם עזרי הבטיחות בסדרה 3 מרשימים. לדגם זה יש ציון בטיחות אמריקאי של 9.8 מתוך 10.

 

LEXUS RC
ציוני בטיחות גבוהים. לקסוס RC

 

לקסוס

 

בלא מעט דגמים מכוניות היוקרה של לקסוס מתומחרות במחיר “סביר” יותר מאשר המתחרות המקבילות שלה מאירופה. המותג מייצר רכבים מסוגננים ונוחים, וגם בטיחותיים.

במבחני ריסוק אמריקאיים ציוני הבטיחות של דגמי לקסוס גבוהים. לדוגמה, לקסוס RC קיבלה ציון 10 מתוך 10 ב-IIHS בכל ששת מבחני הריסוק שעברה. המאפיינים הסטנדרטיים בדגמי לקסוס כוללים ניטור רכב בשטח מת, סיוע לשמירה על נתיב, ופנסים גבוהים אוטומטיים/אדפטיביים. בחירה בטיחותית נוספת היא לקסוס IS, שקיבלה ציון בטיחות של 9.6 מתוך 10.

 

volkswagen ID4
פולקסווגן ID.4

 

פולקסווגן

 

מותג פולקסווגן כולל היצע רחב של רכבי פנאי ועד מכוניות האצ’בק ספורטיביות עם אבזור בטיחות מקיף.

פולקסווגן ארטאון, הרכב הקומפקטי קיבל ציון בטיחות של 10 מתוך 10. ה-Arteon הוגדר כ-Top Safety Pick + על ידי ארגון הבטיחות האמריקאי, IIHS, ומגיע אבזור בטיחות גבוה כסטנדרט. גם הדגם החשמלי פולקסווגן ID.4, פולקסווגן טיגואן, ופולקסווגן גולף GTI נחשבים לבטיחותיים מאד.

 

רשימת מותגי הרכב הבטיחותיים ביותר 2023-24

(על פי ציוני ריסוק במבחני בטיחות של ארגוני בטיחות אמריקאיים)

על פי סדר ה-א’-ב’

אודי
אינפיניטי
ב.מ.וו
ג’נסיס
וולוו
טויוטה
יונדאי
לקסוס
מאזדה
סובארו
פולקסווגן
פורד
קיה

לקסוס RZ ׁ(קרוסאובר חשמלי) זכה בציון 5 כוכבי בטיחות ב-EuroNCAP

אמינות וחשיבות מערכות בטיחות מתקדמות ברכב ואיך לשמור עליהן תקינות

5 כוכבים: מכוניות חדשות 2022-23 בטיחותיות למשפחה שהושקו בישראל

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

14 − twelve =