היברידי פרימיום: לקסוס UX החדש מתיחת פנים 2022-23 מ-224,900 ₪ 

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
לקסוס UX מחיר
לקסוס UX החדש 2022-23

 

לקסוס UX, הקרוסאובר ההיברידי האורבני של מותג הפרימיום לקסוס מקבל מתיחת פנים 2022-23: התנהגות כביש משופרת ומערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע ומערכת זיהוי קולית חדשה. שלוש רמות גימור החל מ-224,900 ₪ 

 

לקסוס מציגה דגם חדש לרכב הפנאי היוקרתי והקומפקטי הפופולרי שלה, ה-UX. הדגם ההיברידי החדש, ה-UX 250h המונע בטכנולוגית Lexus Self-Charging Hybrid, מגיע עם מערכת מולטימדיה חדשה ומתקדמת בעלת קישוריות משופרת. 

ה-UX, שהושק לראשונה ב-2019, הוא רכב קרוסאובר אורבני המשלב בין סגנון לביצועים, ומשמש שער כניסה למותג לקסוס. הוא בנוי על פלטפורמת הארכיטקטורה הגלובלית GA-C של לקסוס ומציג שורת יתרונות ביניהם, מרכז כובד נמוך וקשיחות מרכב גבוהה לנהיגה מתגמלת ותגובות הנאמנות לפעולות הנהג. ה UX הפך לאחד הדגמים המבוקשים בשוק הפרימיום וב-2021 היה תפס את המקום השני במכירות בסגמנט PREMIUM C SUV, עם נתח שוק של כ-13%.

עם כניסת דגם ה-UX החדש, מגדילה לקסוס את מגמת החשמול שלה והמעבר של כלל הדגמים הנמכרים למערכות הנעה מחושמלות – היברידיות, ופלאג-אין, וחשמליות, זאת על פי חזונה לעתיד מחושמל בתחום הרכב. כבר בשנת 2021, 94% מרכבי ה-UX שנמכרו בישראל היו היברידיים או חשמליים – (467 רכבים היברידיים ו-120 חשמליים) מגמה שבשנת 2022 תורחב ל 100% מכירות רכבי UX מחושמלים.

לקסוס UX 250h כולל יחידת הנעה היברידית יעילה, עם טכנולוגיה חשמלית מהדור הרביעי של לקסוס. מנוע בנפח 2.0 ליטר עם הספק של 184 כ”ס/ 135 קילוואט.

 

לקסוס ux יד 2
מולטימדיה חדשה. לקסוס UX

 

לקסוס ux חוות דעת
החל מ-224,900 שקלים. לקסוס UX

 

UX 250h החדש, מאובזר במערכת המולטימדיה חדישה בעלת מערכת הפעלה מתקדמת המצוידת במסך בעל ממשק הפעלה מהיר ואינטואיטיבי, רזולוציה גבוהה, טכנולוגיית מגע המחליפה את השליטה דרך משטח המגע. המסך ממוקם קרוב יותר לנהג ומאפשר הפעלה נוחה.

עוד מציג דגם ה-UX 250h החדש מערכת זיהוי קולית חדשה, הכוללת את הסייעת הקולית “Hey Lexus” המאפשרת מתן פקודות קוליות כדי לבצע שיחות טלפון ותפעול שאר מערכות הרכב התומכות. כמו כן, ניתן לחבר את הסמארטפון למערכת באמצעות Apple CarPlay (חיבור אלחוטי) או Android Auto (חיבור חוטי). בנוסף, עדכוני התוכנה של מערכת המולטימדיה יבוצעו מהאוויר באמצעות יחידת תקשורת הנתונים (DCM) של הרכב.

בין השיפורים בדגם החדש גם אמצעים להגברת קשיחות המרכב, עם ריתוכי נקודות נוספים בקצה התחתון של מיפתח החלק הצדדי ומיפתח הפאנל האחורי התחתון, וחיזוק פלדה קשיח אחורי נוסף של הדלת.

 

תא נהג ונוסעים, אבזור ובטיחות

 

אפשרות לבחירת צבע Hazel ובחירה בין שני סוגי ריפוד: עור סינתטי ועור טיבעי. לריפוד העור המחורר יש מראה רענן עם דוגמת תפרים קאגומה חדשה, בהשראות קליעת סלים יפנית מסורתית. לריפוד העור הסינתטי יש אפקט קיפול סאשיקו חדש.

לקסוס UX 250h החדש מקבל שדרוגים בבטיחות: + Lexus Safety System – עם ביצועים משופרים עם מערכת קדם התנגשות (Pre-Collision System) המצוידת בסיוע בפניות בצומת לביצוע פניות בטוחות בצמתים וסיוע היגוי בחירום (Emergency Steering Assist) העוזר לנהג לנווט כדי להימנע ממכשולים מבלי לעזוב את נתיב הנסיעה. עוד כוללים השדרוגים במערכת בקרת שיוט דינמית באמצעות רדאר (Dynamic Radar Cruise Control), המאט את המהירות בעקומות, משנה אוטומטית את מהירות הרכב בהתאם לרדיוס עיקול הכביש.

ה-UX החדש הוא רכב פרימיום יפני, בו השימוש בטכנולוגיה, מתמקדת באירוח האדם תוך עידון והקפדה על כל פרט על פי תפיסת ה”אומוטנאשי” היפנית. תפיסה זו מנחה את לקסוס בכלל פעילותה ובאה לידי ביטוי בכל אחד מהדגמים – החל מחוויית הנהיגה ועד לעיצובים, נגישה ומותאמת אישית. 

 

רמות גימור ומחירים:

 

UX 250h KYUSHU – רמת הגימור כוללת: מערכת מולטימדיה עם מסך 8 אינץ’, מערכת בטיחות מתקדמת (Lexus Safety System+ 2.5) הכוללת, בין היתר, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב ומערכת לסיוע בחציית צומת. לוח מחוונים דיגיטלי (7 אינץ’), פנסים בטכנולוגיית LED, חישוקי 17 אינץ’, מושבים עם ריפודי עור סינטתי וחימום מושבים קדמיים, מצלמת נסיעה לאחור, מערכת Keyless לפתיחה וכניסה ללא מפתח ועוד.  

מחיר: 224,900 ₪ 

 

UX 250h HADORI – רמת הגימור כוללת בנוסף לאבזור ברמת KYUSHU: מושבים קדמיים עם ריפודי עור טיבעי וכוונון חשמלי, גג שמש נפתח, שמשות כהות ליושבים מאחור ותאורת כניסה בידיות הרכב. 

 

מחיר: 239,900 ₪ 

 

UX 250h TAKUMI – רמת הגימור כוללת בנוסף לאבזור ברמת HADORI, מסך מולטימדיה בגודל 12.3 אינץ’, מערכת שמע מתקדמת עם 10 רמקולים וסאב-וופר, מערכת לזיהוי עצמים בשטח מת, כיוון חשמלי לגלגל ההגה, דלת תא מטען נפתחת ונסגרת חשמלית ומשטח טעינה אלחוטי.

 

מחיר: 254,900 ₪

 

לקסוס UX300e קרוסאובר עירוני חשמלי (204 כ”ס) – מבחן דרכים

רכב פנאי היברידי: לקסוס UX250h מבחן דרכים

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

2 + 5 =