בכיר בתעשיית הרכב העולמית יסייע לסטארטאפ הישראלי C2A Security

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

Alex Hitziger C2A Security
אלכסנדר היצינגר. מצטרף לוועדה המייעצת של הסטארטאפ הישראלי C2A Security

 

אלכסנדר היצינגר, מהנדס, ובכיר בתעשיית הרכב העולמית, מצטרף לוועדה המייעצת של הסטארטאפ הישראלי C2A Security. היצינגר מגיע עם ניסיון של שני עשורים בתפקידי ניהול בכירים בקבוצת פולקסווגן, ב-Apple ובפורשה 

 

חברת C2A Security הישראלית, ספקית פתרונות אבטחת סייבר אוטומטיים לרכבים מחוברים, אוטונומיים וחשמליים, מודיעה על מינויו של אלכסנדר היצינגר, לשעבר סגן נשיא בכיר לנהיגה אוטונומית בקבוצת פולקסווגן, לוועדה המייעצת (Advisory Board) של החברה.

“עם ניסיון מרשים בכמה מהתפקידים המשפיעים ביותר בתעשיית הרכב העולמית, אלכסנדר הוא שחקן חיזוק מושלם לוועדה המייעצת שלנו”, אמר רועי פרידמן, מנכ”ל C2A Security, “זה כבוד עבורנו שהוא מצטרף. הודות לידע העצום, ההיכרות העמוקה שלו עם התעשייה, והתפקידים הבכירים בהם כיהן בתאגידי רכב גלובליים, הוא יוכל לתמוך במשימה שלנו – להפוך את נושא אבטחת הסייבר ממגבלה למכפיל ערך עסקי בעידן הרכב מבוסס התוכנה.”

היצינגר מביא איתו מעל 20 שנות ניסיון בתפקידי ניהול בתעשיית הרכב. הוא שימש כאמור, כסגן נשיא בכיר לנהיגה אוטונומית בקבוצת פולקסווגן, וכמנהל עיצוב המוצר עבור תחבורה אוטונומית בחברת Apple. בתפקיד קודם עבד בפורשה, כמנהל הטכני והמהנדס הראשי של ה’פורשה 919′ (Porsche 919), רכב הספורט החשמלי שזכה בשלושה ניצחונות רצופים בקטגוריה העליונה של ‘מרוץ 24 השעות של לה מאן’ (Le Mans). הוא גם היה מנכ”ל ומייסד של חברת Artemis GmbH, בה שימש כארכיטקט ראשי שתכנן קונספט חדש ומהפכני עבור רכבי הדור הבא האוטונומיים של אאודי. 

היצינגר הקים לאחרונה את חברת הייעוץ Sortino Management AG, שעובדת עם חברות טכנולוגיות שונות, מהסיליקון ואלי ועד ישראל. 

“רכב חשמלי ורכבים מבוססי תוכנה הם שני התחומים בהם קורים שיבוש וחדשנות גדולים מאוד היום, לכן אני שמח להצטרף לחברת C2A Security ולסייע לה במשימה, לאפשר את מהפכת הרכב המחובר, האוטונומי והחשמלי”, אמר אלכסנדר היצינגר. “על רקע הרחבה מתמדת של הרגולציה בתחום הגנת הסייבר לתעשיית הרכב ולתשתית הרכב החשמלי, אני צופה ש-C2A Security תמלא תפקיד מרכזי ותעצים יצרניות רכב וחברות מוביליטי באמצעות כלי אוטומציה חזקים לניהול סיכונים לאורך שרשרת האספקה שלהן. אני כבר מצפה לעבוד עם צוות המומחים של החברה ועם חברי הוועדה המייעצת, כדי לתת מענה לצרכים הקיימים והעתידיים של יצרניות הרכב וחברות המוביליטי.”

 

אודות C2A Security

 

חברת C2A Security היא הספקית היחידה של פלטפורמת DevSecOps ייעודית ליצרניות רכב וחברות מוביליטי. החברה מספקת פתרונות הגנת סייבר אוטומטיים כדי לאפשר את מהפכת הרכב המחובר, האוטונומי והחשמלי. מוצר הדגל של החברה,  EVSec, הוא פלטפורמת DevSecOps המסייעת לחברות הרכב להישאר תחרותיות ולספק יותר ערך עסקי ללקוחות בעידן של רכבים מבוססי תוכנה, באמצעות תמיכה במחזור החיים של פיתוח התוכנה – מהפיתוח ועד לאופרציה ובחזרה. השימוש ב-EVSec מאפשר ללקוחות להשיג הגנת סייבר יעילה, לנהל תוכנה בהיקף נרחב, ולהתגבר על המחסור באנשי סייבר מקצועיים, תוך עמידה בכל דרישות הרגולציה החדשות בתחום באמצעות כלים אוטומטיים.

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

2 × 3 =