העם הנבחר: BYD תקים מפעל ייצור רכב ראשון באירופה – בהונגריה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

BYD סין
מטה BYD בסין

 

אולי הם לא אוהבים אותנו כמו שחשבנו? BYD, יצרנית הרכב הענקית, של רכבי אנרגיה חדשים (NEV), מכריזה על השלב הבא באסטרטגיה שלה ביבשת אירופה, עם בניית מפעל חדש לייצור כלי רכב בסגד, הונגריה.

 

המתקן החדיש/מודרני יהיה הראשון מסוגו שנבנה על ידי חברת רכב סינית באירופה, ויהיה בעל קו ייצור מכוניות מתקדם. המפעל ייבנה בשלבים וצפוי לייצר אלפי מקומות עבודה למקומיים בהונגריה, להריץ את הכלכלה המקומית ולתמוך בשרשרת האספקה המקומית במדינה.

מתקן הייצור החדש ישלב את הטכנולוגיה הגלובלית המתקדמת ביותר ותהליכי ייצור אוטומטיים ביותר לשם יצירת מתקן עולמי מוביל לייצור רכבי נוסעים חשמליים וחצי חשמליים חדשים. לבניית מרכז ייצור זה צפויה להיות השיפעה חיובית על הכלכלה המקומית על ידי קידום שיתופי פעולה טכנולוגיים וחדשנות בין סין להונגריה. BYD תנצל גם את המומחיות שלה בשרשראות אספקה “אנכיות” משולבות, כדי לסייע ביצירת “מערכת אקולוגית” ירוקה בתוך הונגריה.

מפעל ייצור רכבי האנרגיה החדשים של BYD

 

“הונגריה ממוקמת בלב אירופה. היא מרכז תחבורה חיוני, ומתגאה בהיסטוריה עשירה של ניסיון ומומחיות בתעשיית הרכב. עם תשתית בוגרת ובסיס תעשייתי מבוסס היטב, הונגריה נבחרה על ידי מספר יצרני רכב פרמיום אירופאים כמקום ייצור למכוניות נוסעים. זה עזר ל-BYD להגיע להחלטה שלה בהפיכת הונגריה למרכז פעילות הייצור שלה באירופה.

 

שלושה דגמים חדשים מתוכננים להיות מושקים במהלך 12 החודשים הקרובים…

 

מותג BYD התקדם באופן משמעותי בפעילות וההתרחבות שלו ברחבי אירופה. במהלך השנה הראשונה, החברה הקימה כ-230 חנויות קמעונאיות בכ-19 מדינות, והציגה חמישה דגמים חדשים (BYD HAN, BYD TANG, ATTO 3 BYD SEAL ו-BYD DOLPHIN), מקטגוריות C עד E, וגם מכוניות האצ’בק, מכוניות סדאן, ורכבי שטח. בנוסף לרשימה הזו, שלושה דגמים חדשים מתוכננים להיות מושקים במהלך 12 החודשים הקרובים.

יצרנית הרכב הסינית BYD מונעת על ידי החזון השאפתני “לקרר את כדור הארץ ב-1°C” (במעלה אחת), ושואפת להאיץ את קצב חדירת רכבי הנוסעים החדשים שלה לשוק האירופי (כפי שראינו גם בישראל), להעמיק עוד יותר את אסטרטגיית הגלובליזציה שלה ולקדם באופן פעיל את השינוי הירוק של האנרגיה העולמית.

 

מידע נוסף ומפורט יותר על מתקן הייצור החדש יתפרסמו בהמשך.

 

בונים חלומות: ביקור במטה הראשי של BYD בסין – הכתבה המלאה

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

ten − 5 =