הצצה לרינג׳ רובר החשמלי הראשון ופתיחת רשימת המתנה גם לישראלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
רינג' רובר חשמלי
ריינג’ רובר חשמלי

 

 

JLR יצרנית לנד רובר מספקת הצצה ראשונית לרינג׳ רובר All Electric החשמלי מלא הראשון אי פעם, ונותנת הזדמנות לכל לקוחותיה, מכל העולם (גם ישראל) להיות בין הראשונים לבצע הזמנה, באמצעות רשימת המתנה רשמית 

 

JLR יצרנית לנד רובר וריינג’ רובר, מכריזה על השלב הבא במסע חשמול הדגמים שלה, המסמלת עידן חדש למותג רינג׳ רובר. באמצעות סרטון ותמונות ראשונות ששחרר היום היצרן, ניתן לקבל רמזים עדינים לגבי העיצוב יוצא הדופן וההנעה החשמלית שלו. 

JLR חושפת כי בגרסת All Electric הושקעה עבודת הנדסה קפדנית מאי פעם, עם מספר הפטנטים הגדול ביותר בהיסטוריית היצרן כדי להבטיח את חוסנה של מערכת ההנעה החשמלית ברכב שטח פנאי כמו הריינג’. לרבות, רצפת הרכב, עמידות הסוללה, הפחתה תרמית במצבי קיצון ושלמות השלדה. 

 

range rover EV
החשמלי הראשון…

 

“הרינג׳ רובר החשמלי מלא יהיה שקט ומעודן, לטובת חוויה חשמלית מלאה – טעינה מהירה, עדכוני תוכנה מהאוויר, טכנולוגיה חכמה וחדשנית, כדי למקסם את טווח הנסיעה, מערכת ביטול רעשי רקע אקטיבית ייחודית ועיצוב סאונד, בתוספת רמות נוחות בתא הנוסעים המתאפשרות על ידי הבסיס החשמלי הייחודי שלו”.

הרינג׳ רובר ׳הכל חשמלי׳ מתוכנן כדי להתגבר ולעבור כל שטח וכל טמפרטורה, וגם להצליח לנוע במים בעומק של 850 מ״מ. הרינג׳ רובר החשמלי, יהיה בעל ביצועים דומים לספינת הדגל של המותג – ריינג’ רובר V8 וליכולות השטח הגבוהות שלו, המהווים סימן היכר מאז הקמתו של ריינג’ רובר ב-1970.

 

 

המרוץ לחשמל

עוד מדווחת JLR כי הרינג’ רובר החשמלי ייוצר באגף חדש אשר הוקם בהשקעה של כ-70 מיליון פאונד במפעל בסוליהול, אנגליה, לצד דגמי רינג’ רובר החשמליים היברידיים. סוללות ויחידות הנעה חשמליות (EDU) יורכבו במרכז הייצור החשמלי החדש של JLR בוולברהמפטון, אנגליה.

 

 

גלית עיני, מנכ״לית חברת המזרח לשיווק מכוניות, יבואנית לנד רובר: ״הכניסה של JLR לעולמות החשמל צפויה להיות מרתקת והיסטורית. בהתאם למצוינות ולחתירה לשלמות של היצרן, בתכנון הרכב הושקעו אלפי שעות ועשרות ניסויים על מנת להגיע למוצר הטוב ביותר בעולם. אנו מצפים לחשיפתו המלאה ולהבאת הבשורה גם ללקוחותינו בישראל״. 

תומאס מולר, מנהל בכיר, הנדסת מוצר ב-JLR: ״מטרתנו היא לבנות את הריינג’ רובר השקט והמעודן ביותר שנוצר אי פעם. מרכיבי הקסם שעומדים בבסיס ההצלחה של ריינג’ רובר נשארים ללא שינוי: עיצוב נצחי, צמצום, תא נוסעים שליו ויכולת להגיע לכל מקום, וכעת עם אפס פליטת צינור. וכפי שחוזר על עצמו לאורך ההיסטוריה, הריינג’ רובר ימשיך לקבוע את הסטנדרט ולהיות הראשון מסוגו. רכב שטח יוקרתי חשמלי שיכול לעמוד בהבטחת הריינג’ רובר. מוצר יוקרה עולמי אמיתי, שטרם נראה בתעשייה.״

 

מחברת המזרח יבואנית לנד רובר מוסרים כי גם ללקוחות לנד רובר בישראל תינתן ההזדמנות ולפרטים נוספים יש לפנות לנציגי החברה.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

17 + 5 =