ווספה GTS 300 HPE גרסה חדשה ומאובזרת במחיר 37,950 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

ווספה מחיר
ווספה GTS 300

 

קבוצת עופר אבניר יבואנית ווספה בישראל, החלה בימים אלו בשיווק גרסה חדשה לווספה – GTS300HPE. הדגם המחודש הינו המתקדם ביותר של המותג והוא כולל עיצובים חדשים ומרהיבים ומערכות טכנולוגיות מתקדמות. הווספה החדשה מהווה את הגרסה האידאלית לרוכבים אוהבי איכות וקלסיקה המחפשים פרקטיקה, בטיחות, קידמה ונוחות על הכביש. 

ווספה תמיד ייצגה את הכיף שבחיים ואת ההתקדמות לקראת העתיד, תמיד בחזית הטכנולוגיה ותמיד מקדימה טרנדים, כשהיא נשארת נאמנה לעיצוב העל-זמני שלה. המותג שהפך לאייקון תמיד הביא עימו רוח צעירה ורעננה הודות למשקלו הקל  ולעיצובו הייחודי. ווספה GTS300HPE מבית קונצרן פיאג’ו האהובה והמתקדמת, זכתה לעיצוב ושדרוג מחדש ומציגה יתרונות ברורים מקטנועים אחרים בקטגוריה: 

 

מנוע HPE

 

מנוע HPE חד צילינדר בעל ביצועים טובים וחזקים. המנוע החדשני והמתקדם ביותר של חברת פיאג’ו, שמוכיח את עצמו גם בדגמים אחרים של החברה הינו  מנוע חזק, מהיר, עם תאוצה מהירה, המאפשר ביצועים טבעיים וחלקים ותגובות מהירות. המנוע מספק יותר מ-23 כ”ס, מה שהופך אותו למנוע החזק והיעיל ביותר של וספה, ומגיע בנפח של 278 סמ”ק. 

 

מבנה הקטנוע: 

על אף המנוע העוצמתי, הקטנוע עצמו קטן יחסית, נוח וקליל. הקטנוע בנוי ממקשה קשיחה אחת (לעומת קטנועים אחרים, שלרוב מורכבים מהפרדה של השלדה והחיפויים) המאפשרת תחושת יציבות, עמידות ואיכות.

 

עיצוב חדיש ומשופר

 

הווספה GTS300HPE החדישה מציגה עיצוב מדויק, יוקרתי איכותי ומרשים בכל אחד מהחלקים והחיבורים החל מריפוד המושב ועד ללוח השעונים, הצבע והמתכת. בדגם המחודש נוספה מערכת Keyless וכל התאורה בו (מלפנים, מאחור והמאותתים) הינה תאורת לד. הפנסים זכו אף הם לעיצוב שונה וחדיש וגם ה”עניבה” בחזית עוצבה מחדש. בנוסף,  הפנסים המטאליים לאורך מדרס הקטנוע , זנב הקטנוע, הפאנלים העיצוביים והכנף שמחזיקה את לוחית הרישוי עודכנו. 

 

בטיחות ואלקטרוניקה

 

הקטנוע מגיע עם מערכות בטיחות אלקטרוניות – ABS ו-ASR, הראשונה למניעת נעילה בבלימה והשנייה היא מערכת משנית לבקרת יציבות למניעת אובדן אחיזה של גלגלי הקטנוע בכביש. שתי מערכות קריטיות וחשובות לרכיבה בטוחה, זאת לצד בולמים הידראוליים מתכווננים. המראות בקטנוע המחודש והכידון הוחלפו לרכיבה נוחה ואגרונומית יותר. 

 

מחיר ווספה GTS300HPE הוא 37,950 שקלים

 

אולמות תצוגה וספה (עופר אבניר)

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

seven − five =