זן חדש של קרוסאובר: פולסטאר 4 מוצגת לעולם (אצלנו ב-2024)

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

Polestar 4
פולסטאר 4 מוצגת לעולם

 

 

פולסטאר מציגה את ה-Polestar 4, מכונית SUV “ביצועים” חשמלית, ורכב הפנאי שטח השני בליין-אפ של המותג. עם עיצוב קופה אווירודינמי ומרחב פנים של רכב שטח מ”זן חדש”. אצלנו, רק בשנה הבאה

 

עיצוב

 

העיצוב של הפולסטאר 4 כולל מרכיבים שהוצגו לראשונה במכונית הקונספט Polestar Precept, שמתעוררים כעת לחיים, מביטול החלון האחורי, המאפשר סוג חדש של חווית נוסעים מאחור, בסיס גלגלים ארוך ופרופורציות פנימיות נדיבות, ניכרות במיוחד בחלק האחורי, ובו סביבה אינטימית, עם מושבים שניתן להעביר למצב שכיבה. הודות לביטול החלון האחורי, גג הזכוכית נמתח מעבר לראשי היושבים מאחור, ויוצר אווירה פנימית ייחודית.

המראה האחורית מוחלפת במסך בחדות גבוהה המציג תמונה בזמן אמת ממצלמה אחורית צמודה על הגג – מה שמאפשר שדה ראייה רחב בהרבה ממה שניתן לחוות ברוב המכוניות המודרניות. “הפנים והחומרים ברכב הם השראה מתעשיות האופנה והספורט”.

 

Polestar 4
מרכיבי עיצוב ממכונית קונספט. פולסטאר 4

 

 

קיימות (שמירה על הסביבה)

 

ב-Polestar 4, חומרים “עגולים” יותר ודלי פחמן, המחליפים את הפתרונות המסורתיים. יש שקיפות רבה יותר ומעקב אחר חומרי הסיכון בסוללות, והערכת מחזור חיים מלא (LCA), המציגה את טביעת הרגל הפחמנית האמיתית של המכונית. כל השכבות של רכיבים מסוימים מיוצרות מאותו חומר בסיס. חומרי פנים חדשים הכוללים טקסטיל סרוג מותאם המורכב מ-100% חומר ממוחזר, יחד עם ויניל MicroTech וריפודי עור נאפה וחומרים שאינם עשויים מבעלי חיים.

 

POLESTAR
המהירה ביותר שפיתחה פולסטאר עד כה

 

 

ביצועים

 

פולסטאר 4 היא מכונית הייצור המהירה ביותר שפיתח המותג עד כה. ההאצה של הרכב בין 0-100 קמ”ש היא תוך 3.8 שניות בלבד, והספק המרבי הוא עד 400 קילוואט (544 כ”ס). דינמיקת הנהיגה נאמנה למותג Polestar – עם תגובות היגוי טובות וביצועים גבוהים.

ישנן שתי גרסאות מנוע, 2 מנועים ומנוע יחיד, הנעה כפולה או הנעה אחורית, עם טווחים של עד 600 ק”מ. טווח יומיומי משמעותי שמפחית את תדירות הטעינה היומיומית.

 

פולסטאר 4
פולסטאר 4 תא נהג

 

טכנולוגיה ותא נהג

 

פולסטאר ממשיכה לדחוף את הטכנולוגיה לעבר עתיד מעניין, מקושר, ואוטונומי יותר בכל המכוניות שלה. ב-Polestar 4, מערכת המידע והבידור המופעלות על ידי מערכת ההפעלהAndroid Automotive ו-Snapdragon Cockpit Platform כוללת כעת מסך בגודל 15.4 אינץ’, עם Google מובנה, כולל Google Assistant, Google Maps ו-Google Play, Polestar. שיתוף הפעולה ההדוק עם גוגל מאפשר ל-Polestar להמשיך לפרוץ את גבולות המערכת. לוח המחוונים בגודל 10.2 אינץ’ מותקן לפני בסיס ההגה וכולל מידע על מהירות, סוללה וטווח.

עוד באבזור הנוחות: מערכת שמע של הרמן קרדון Harman Kardon זמינה כאופציה עם 12 רמקולים ומגבר ערוץ היברידי של 1,400 וואט. שני רמקולים נוספים במשענת הראש, מתווספים לכל מושב כאופציה, ו-Apple CarPlay כלול. כמו בכל דגמי Polestar, יש עדכונים בשוטף מהאוויר (OTA) המאפשרים שליחת תכונות חדשות ושיפורים מרחוק לכל הרכבים, ומסירים את הצורך לבקר במרכזי שירות כדי לקבל את התוכנה העדכנית ביותר.

 

פולסטאר
DNA של בטיחות גבוהה, הודות לקשר החזק לוולוו. פולסטאר

 

בטיחות

 

בטיחות היא חלק מה-DNA של פולסטאר, הודות לחיבור החזק שלו לוולוו, עם אבזור ומערכות בטיחות מבפנים ומבחוץ – על פי אותם סטנדרטים מדויקים כמו כל מכוניות Polestar האחרות. עד תשע כריות אוויר, וחבילת בטיחות סופרויז’ן Advanced Driver Assistance System מבית מובילאיי Mobileye.

 

תומס אינגלאת’, מנכ”ל Polestar: “עם הפולסטאר 4 נקטנו בגישה חדשה ביסודה לעיצוב SUV קופה. במקום פשוט לשנות רכב שטח קיים, להעניק לו עיצוב “פאסטבק” וכתוצאה מכך, להתפשר על אלמנטים כמו מרווח גחון ונוחות מאחור, עיצבנו את Polestar 4 מהיסוד כזן חדש של רכב שטח קופה שמעניק נוחות וחוויה לנוסע מאחור”.

 

תאריך הגעה משוער לישראל – חציון שני 2024

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

seventeen − one =