קבוצת רנו ו-Mobilize קוראות לסטודנטים ישראלים להשתתף באתגר חדש

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

רכב חדשנות
תחרות חדשנות גלובלית גם לסטודנטים מישראל

 

קבוצת רנו העולמית וחברת הבת שלה Mobilize קוראות לסטודנטים ישראלים להשתתף באתגר סטודנטים עולמי חדש. הפעילות תרוכז על ידי מעבדת החדשנות של רנו-ניסאן-מיצובישי בישראל

 

האם אפשר לפתח קשר רגשי כלפי רכב שכור שיתופי? 

 

קבוצת רנו יחד עם Mobilize, חברת הבת שלה לתחבורה שיתופית נגישה ובת-קיימא, יוצאות באתגר גלובלי חדש לסטודנטים, ומזמינות סטודנטים ישראלים להשתתף. הפתרונות הזוכים יוטמעו ברכבים שתשיק Mobilize מקבוצת רנו כבר בסוף 2023  – הרכב החשמלי השיתופי DUO, וכן בשירותי הרכב BENTO המוכוון יותר להיסעים לוגיסטיים. 

אתגר הסטודנטים, Mobility contest 2023 X Mobilize, הינו תחרות חדשנות גלובלית, שמטרתה פיתוח שירותים עסקיים שונים שיכולים להוסיף ערך לרכב הן בתחום הרגשי והן בתחום העסקי:

בקטגוריית ההיבט הרגשי (B2C), הסטודנטים מתבקשים להציע רעיונות בתחום שיפור חווית הלקוח בזמן    השימוש ב-DUO, ליצירת חוויה כיפית ומותאמת אישית, גם אם מדובר ברכב שכור לשעה קלה בלבד, לדוגמא:  בעזרת מוזיקה, תאורה, ריח, ודרכים נוספות.

בקטגוריה העסקית (B2B), האתגר מתמקד בדרכים המאפשרות למקסם את התועלת ולהוסיף ערך עסקי עקיף מעבר לשימוש ברכב לנהיגה עצמה. כאן נדרשים רעיונות לשירותים עסקיים נוספים בזמן שהרכב חונה, עוצר או נמצא בטעינה ואפילו רעיונות למיחזור הרכב עם תום תקופת פעילותו. 

 

 

 

את התחרות בארץ מרכזת מעבדת החדשנות של רנו-ניסאן-מיצובישי בישראל, הפועלת בשגרה לזיהוי וניסוי (POC) של טכנולוגיות ישראליות עבור הרכבים, התשתיות והשירותים העתידיים של החברות בקבוצת הרכב. 

“זוהי הזדמנות מצוינת לסטודנטים שמעוניינים לחולל שינוי אמיתי בעתיד הנהיגה השיתופית, כיוון שהפתרונות הזוכים יוטמעו בדגם חדש של רנו-מובילייז שישווק בסוף שנה זו”, אומר עמוס שצ’ופק, מנהל מעבדת החדשנות של רנו-ניסאן-מיצובישי בישראל. “אנחנו קוראים לסטודנטים ישראלים, כולל צוותים משולבים ממקצועות שונים (הנדסה, כלכלה ומנהל עסקים, פסיכולוגיה ועוד) לגשת לאתגר ולהציע רעיונות יצירתיים, כפי שאנו רגילים לראות אצל יזמים ישראלים.
“כיוון שמכונית פרטית נמצאת בשימוש פחות מ-10% מהזמן, בממוצע, מובילייז לקחה על עצמה את האתגר לשנות את המציאות באמצעות פתרונות תחבורה שיתופית, תוך יצירת חוויה מהנה, אישית ומחוברת יותר למשתמשים.”


לוח זמנים:

  • רישום לאתגר באתר התחרות עד ה-30 באפריל. 
  • לאחר תהליך בדיקה של מומחי רנו, ייבחרו 20 קבוצות מכל העולם, אשר יקבלו מידע והדרכה מהמומחים של רנו לצורך דיוק הרעיון שלהם. 
  • תהליך החניכה והליווי של הקבוצות יהיה וירטואלי ויארך עד ה-11 ביוני.
  • ב-12 ביוני יתקיים חצי גמר וירטואלי בו יציגו הקבוצות לפני פאנל מומחים מרנו וייבחרו 8 הצוותים שיגיעו לגמר.
  • ב-20 ביוני יתקיים Final Pitching Day וירטואלי בסופו ייבחרו הזוכים.

 

הפרסים בתחרות כוללים: מסלול מהיר להתמחות ברנו בצרפת, הכולל עבודה עם המומחים של רנו על מנת להטמיע את הפתרונ/ות הזוכים ברכב, הזמנות לאירועים שונים בצרפת ועוד.

למידע נוסף על ולהרשמה: באתר התחרות.

 

אודות

Mobilize הוא מותג ה-Mobility החדש של קבוצת רנו, המאגד יחד שירותי ניידות, אנרגיה וניהול דאטה. פתרונות המותג שואפים לייעל את השימוש ברכב, כדי להפוך את הנסיעה לפשוטה יותר, בת-קיימא, ונגישה לכולם.  

 

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

five × four =