חברת השכרת הרכב הרץ Hertz מקדמת יוזמה נוספת למען נשים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

הרץ השכרת רכב
הרץ

 

חברת הרץ תעניק אלפי בקבוקי מים מעוצבים של סודהסטרים במהדורה מיוחדת כתרומה לשדולת הנשים בישראל 

 

חברת הרץ Hertz מחויבת למאבק באלימות כלפי נשים ומתחייבת לעשות כל שניתן לטובת המאבק שהינו בעל חשיבות חברתית מהמעלה הראשונה. 

כחלק מהאג’נדה החברתית זו, והרצון לקידום והעלאת מודעות בנושא מיגור תופעת האלימות כלפי נשים, תעניק  Hertz שי לאלפי לקוחותיה, מהדורה מיוחדת של בקבוקי מים רב פעמיים מעוצבים על כל בקבוק הוספו  25% תרומה שהועברה לשדולת הנשים בישראל עמותה הפועלת לקידום שוויון מגדרי, הגנה על זכויות הנשים, מאבק באלימות כלפי נשים וקידום חברה ישראלית שוויונית והוגנת. 

חברת סודהסטרים עיצבה וייצרה את הבקבוקים והמארזים עבור המיזם של Hertz כאשר הבקבוקים ממותגים בלוגו וצבעי החברה ועל כל בקבוק מופיע טקסט המסביר ומקדם את הערך ומזמין את מקבליו  לתייג את המיזם ובכך להגביר את המודעות לאלימות נגד נשים #דילאלימותנגדנשים.

 

DS תארח תערוכת פורטרטים ייחודית על נשים – כל התרומות לפורום מיכל סלה

 

דני שמעוני
הרץ למען נשים. צילום: עמית כרמי

 

“חברת Hertz מקדמת אג’נדה חברתית בהובלתה של יעל ברק סמנכ”לית משאבי אנוש, אותה התחלנו ב-2023 וממשיכים גם השנה, שמטרתה העלאת מודעות וחשיפה למיגור אלימות כלפי נשים ומכך בתקווה לייצר שינוי. מתוך הבנה שהנשים הללו נמצאות בכל מקום וליד כל אחת מאתנו ורבות מהן לצידנו במקום העבודה, אנו מקיימים פעילות להעלאת מודעות בנושא בכל ארגון הכולל הכשרות מנהלים לזיהוי התנהגויות המעידות על אלימות, ולאפשר לעובדות לדעת כל הזמן שיש להן למי לפנות.” מוסרת ליאת שחם מנהלת השיווק של הרץ בישראל.

מעבר להקצאת תקציב תרומות שנתי לעמותות המסייעות בנושא, מקיימת החברה תכנית של הדרכות שנתיות לארגונים בנושא מיגור אלימות, למעלה מ-100 ארגונים ו-200 עובדים כבר עברו הכשרות והכשירו ממונה לאלימות במשפחה.

 

בתמונה: 

איריס יפרח – מנהלת שיווק סודהסטרים ישראל

יעל ברק – סמנכ”לית משאבי אנוש הרץ ישראל

דני שמעוני – מנכ”ל הרץ ישראל

שלומי בכור – מנכ”ל סודהסטרים ישראל

אלה אלקעלי – יושבת ראש שדולת הנשים

טל הוכמן – מנכ”לית שדולת הנשים

ליאת שחם – מנהלת השיווק של חברת הרץ בישראל

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

twenty − fifteen =