טויוטה היילקס GR SPORT – מהדורה מוגבלת ומושחזת מ-369,990 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

 

 GR SPORT
טויוטה היילקס GR SPORT

 

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה ישראל, מודיעה על השקת מהדורה מוגבלת של גרסת GR SPORT של רכב השטח טויוטה היילקס, ובשמו המלא – Hilux GR SPORT Wide Tread. הגרסה החדשה עוצבה בהשראת פיק-אפ המירוץ הקשוח של המותג, שזכה מספר פעמים בראלי דקר. טויוטה היילקס הוצג לעולם לפני 55 שנים, ולראשונה נחת בישראל בשנות ה-90, כשלאורך 23 השנים האחרונות הוא בולט מאד בסגמנט הפיק אפ 4X4 עם מכירות של כ-27,000 רכבים בישראל. 

הדור השמיני של הטנדר ממותג טויוטה, ההיילקס, מושק היום בגרסת GR SPORT, עם הקבינה הכפולה איתה מגיע, ועם שדרוג מהותי שעברו המתלים והבלמים לטובת יציבות מוגברת, כמו גם זוויות גלגול מופחתת, תגובת היגוי משופרת, ויכולות גרירה (עד 3500 ק”ג) והעמסה (עד 1000 ק”ג) גבוהות. שם הגרסה – Wide Tread מתייחס לאחד השיפורים הגדולים בטנדר החדש – הרחבת המרחק הצידי בין הגלגלים ב-135 מ”מ עבור הגלגלים הקדמיים וב-155 מ”מ בין הגלגלים האחוריים (לעומת טויוטה היילקס הסטנדרטי). 

 

GR SPORT Wide Tread
טויוטה היילקס בגרסת GR SPORT

 

לטויוטה היילקס החדש מנוע בנפח 2.8 ליטר המוכר מהיילקס סהרה, שהושק בשנת 2020, המספק 204 כ”ס ומומנט מירבי של 51 קג”מ אליו משודכת תיבת הילוכים אוטומטית עם 6 מהירויות. 

לגרסת ה-GR SPORT Wide Tread נוכחות בולטת הודות לשדרוג העיצוב, המודגשת על ידי קפיצי סליל אדומים מלפנים, ובולמי זעזועים בולטים מקדימה בצבע שחור ומאחור באדום, לצד כנפונים שחורים בולטים ודומיננטיים. העיצוב מודגש על ידי גלגלי סגסוגת שחורים 17 אינץ’ חדשים, המשווים לרכב מראה מובחן בשילוב עם קליפרים אדומים של הבלמים. אזור השפה הרחב מפחית גרר אווירודינמי וחישור מרכזי יעיל במיוחד מפחית את משקל הגלגל. את נוכחות הדגם מבליטים מגוון פריטי עיצוב חיצוניים כמו גריל רשת קדמי שחור עם לוגו טויוטה הקלאסי, מדרגות צד שחורות, מראות וידיות דלת בצבע שחור, מגן פגוש קדמי כסוף, ופגוש אחורי שחור ולוגו GR SPORT.

 

היילקס GR SPORT
היילקס GR SPORT תא נהג

 

מראה תא הנוסעים מדגיש את הדנ”א של הטנדר, עם מוטיב מונוכרום שחור, דגשים אדומים בולטים, כמו בחגורות המושב האדומות. ישנם מנופי העברת ההילוכים על ההגה מוסיפים אפשרות בחירה בהילוך ידני, ומושבי ספורט מעור וזמש שחור עם תפרים כסופים ודוגמה מחוררת משדרגים את העיצוב הפנימי, מעניקים נוחות ואחיזה.

את המראה והתחושה בתא הנוסעים של היילקס GR SPORT משלים עיטור הידרוגרפי על גימור הדלת ולוח המחוונים הכולל גם פרטי GR על צג המידע והמכשירים וכן תצוגה פנורמית 360 מעלות בצג המולטימדיה של הרכב המשלב תצלומים מארבעת המצלמות המורכבות על הרכב.

 

יכולות שטח

 

ההיילקס נודע בזכות יכולות השטח שלו. זווית הגישה גדלה מ-29 ל-30 מעלות, ומרווח גחון משופר מגביר את יכולות השטח הנהדרות שלו. זווית זו הושגה על ידי הגדלת  גובה הנהיגה ב- 20 מ”מ לצד הגדלת המרחק בין הגלגלים הקדמיים ב-140 מ”מ ובין הגלגלים האחוריים ב-155 מ”מ. 

מבחינה אווירודינמית, להיילקס GR SPORT מבנה משופר, לרבות פגוש חדש לחלוטין עם מסגרת פנס ערפל פונקציונלית שמיטיבה את יעילות הגרר ומפחיתה מערבולות אוויר בקשת הגלגלים. ועל זה הוסיפו קשת ספורטיבית אווירודינמית וכיסוי של תא המטען.

שיפורים בדיוק ובהתנהגות הכביש, היציבות והנוחות מבטיחים נסיעה חלקה ויציבה יותר בכל תנאי דרך. בולמי זעזועים מסוג monotube מחליפים את בולמי הזעזועים מסוג twin-tube הקיימים היום בדגמי היילקס ומעניקים שיכוח זעזועים טוב יותר ותגובה מהירה יותר בתנאי דרך קשים הודות לאזור בוכנה גדול יותר. תכונות אלו עוזרות להיילקס לנסוע על שטח גלי או בלתי אחיד בצורה בטוחה.

לטויוטה היילקס GR SPORT גלגלי 17 אינץ’ חדשים וקלי משקל יותר המצוידים בצמיגי שטח לשיפור האחיזה והיציבות הכוללת. בלימה מדויקת ועוצמתית מעניקה שקט נפשי הודות להגדלת הדסקיות הקדמיות מ-16 ל-17 אינץ’ ודסקיות 15 אינץ’ חדשות מאחור שמחליפות את בלם התוף הקודם.

 

דגם ה-Hilux GR SPORT Wide Tread במהדורה מוגבלת נמכר בכל סוכנויות מורשות טויוטה ואף יוצג באולמות התצוגה במספר סוכנויות נבחרות. 

מחירים – החל מ-369,990 ש”ח

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

four + 7 =