בקרוב: DAYUN מותג סיני חשמלי חדש בישראל מקבוצת כדורי

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

קבוצת כדורי תייבא את מותג הרכב החשמלי DAYUN מסין 

 

קבוצת כדורי מדווחת על חתימת הסכם זיכיון עם מותג רכב חשמלי DAYUN מסין. חברת דאיון DAYUN נמצאת בבעלות פרטית מלאה ומתמחה בייצור קטנועים, רכבים פרטיים, אוטובוסים ומשאיות כבדות. החברה היא יצרנית המשאיות הפרטית הגדולה ביותר בסין, במגוון סוגי הנעה כולל חשמליות מלאות והידרו (מימן) אלקטריות. החברה שמה דגש על חדשנות טכנולוגית ולזכותה רשומים מעל ל-1,700 פטנטים.

בתחום הרכב הפרטי, החברה מייצרת רכבים חשמליים בלבד ובין הדגמים ניתן למצוא קרוס אובר אופנתי חשמלי, מיניוואן 7 ו-6 מקומות וכן את דגמי יוקרה של המותג שנחשפו בתערוכת SHANGHAI האחרונה.

 

 

בהם מכונית SEDAN מפוארת עם הספק של 680 כ”ס, תאוצה של 3.5 שניות מ-0-100 וטווח מוצהר של כ-720 ק”מ. קצב הטעינה עומד על לא פחות מ-320 קילוואט לשעה. בנוסף, יגיע דגם SUV מפואר בגרסת 6/7 מקומות שמצויד במנוע עם הספק של 600 כ”ס, הנעה 4X4 וטווח של כ 800 ק”מ. גם הוא יגיע עם מערכת טעינה מתקדמת בהספק של 320 קילוואט לשעה.

 

 

yuehu דאיון
קרוסאובר חשמלי סיני. דאיון
דאיון רכב
המיניוואן של דאיון

 

 

מקבוצת כדורי נמסר: “DAYUN היא מיצרניות הרכב הגדולות, המובילות והמבוססות בסין. לאור השינויים העולמיים וביקושים הגלובליים לרכבים חשמליים מפתחת החברה קו מוצרים ייחודי ומתקדם לשוק המערבי אשר החברה רואה בו פוטנציאל משמעותי להמשך צמיחה והתפתחות. דגמי הרכב הפרטי של DAYUN מעוררים סקרנות בעולם ואנו גאים על ההזדמנות להביא לציבור הישראלי מותג חשמלי ייחודי, מתקדם ומצליח נוסף שיצטרף למותג הפרמיום SKYWELL אשר כבר התבסס בישראל. בתחום ההיסעים וכלי הרכב הכבדים, הניסיון הרב יחד עם שיתופי הפעולה האסטרטגיים של DAYUN פותח את השוק המקצועי בישראל לשחקן משמעותי נוסף ומהווה פתרון אטרקטיבי לשוק המקצועי גם בישראל.” 

 

הדגמים השונים צפויים לעבור ראשית תקינה אירופאית, ולאחר מכן ישווקו בארץ בהדרגה.

 

 

סקייוול – כדורי

 

סקייוול היא יצרנית רכב סינית צעירה, אשר החלה את דרכה בשנת 2017. דגמי כלי הרכב שלה מיועדים בעיקר לשוק האמריקאי והישראלי. קבוצת כדורי מייבאת את מותג סקייוול לישראל, עם דגם הקרוסאובר החשמלי סקייוול ET5.

בסיכום מחצית (חציון) ינואר עד יוני 2023, של מכירות הרכב של המותג החשמלי סקייוול, כדורי מסרו כ-480 מכוניות, כאמור, של דגם בודד. כדורי לאד לבד, ורוב מותגי הרכב החשמלי הציגו נתונים חיוביים במחצית ובשנה וחצי האחרונות, של מכירת דגמים חשמליים (28,834 כלי רכב חשמליים מלאים נמכרו בחצי שנה. ההתחזקות כוללת גם דגמים חצי חשמליים, היברידיים והיברידיים נטענים, עם נתון מכירות של 64,338 כלי רכב “ירוקים” שנמסרו בשישה חודשים, ומהווים כבר 36.9 אחוזים מכלל שוק הרכב הישראלי.

 

סקייוול ET5 בגרסת סוללה 86 קילוואט-שעה במחיר – 239,900 שקלים

סקייוול SKYWELL ET5 עם סוללת 88 קוטש וטווח חשמלי מורחב

סקייוול (SKYWELL ET5) קרוסאובר חשמלי (400 קילומטר טווח) – סקירה

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

five × three =