יום הזיכרון לשואה ולגבורה: נקודות מפגש “זיכרון בסלון” מופו ב-WAZE

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

 

לקראת יום הזיכרון לשואה ולגבורה, מאות מיקומים של מפגשי פרויקט ‘זיכרון בסלון’ מופו באפליקציית WAZE

 

אפליקציית WAZE בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם פרויקט ‘זיכרון בסלון’ עם מיפוי וסימון של כ-950 מוקדי מפגשים עם שורדי שואה

לכבוד אירועי יום הזיכרון לשואה ולגבורה שיחלו מחר, יום שני (17.04), קהילת עורכי המפות ועובדי WAZE החלו בפרויקט מיפוי וסימון של כ-950 מוקדים בהם יערכו מפגשים עם שורדי שואה בכל רחבי מדינת ישראל ואשר נגישים להגעה ברכב במסגרת פרויקט ‘זיכרון בסלון’. נקודות הציון מופו בסיוע פרויקט ‘זיכרון בסלון’ ובסיוע קהילת עורכי המפות של WAZE. 

מטרת שיתוף הפעולה של חברת WAZE עם פרויקט ‘זיכרון בסלון’ הינה להגביר את המודעות למפגשים החשובים הללו ולאפשר לציבור הרחב לאתר ולהצטרף בקלות למפגש הקרוב ביותר, על ידי לחיצה על סיכה והרשמה לאחד מה’סלונים’.

במהלך יום הזיכרון לשואה ולגבורה יופיעו, על גבי פלטפורמת הפרסום של WAZE, הפניות למפגשי ‘זיכרון בסלון’ עם מסלול הנסיעה של הנהגים והנהגות. כמו כן, משתמשים יוכלו לאתר את המפגשים במסגרת חיפוש המיקום.

גיא ברקוביץ’, מנכ”ל Waze ישראל: “שיתוף הפעולה עם פרויקט ‘זיכרון בסלון’ הוא זכות גדולה, זוהי דרך להוקיר את ניצולי השואה, ולסייע בשימור זיכרונותיהם כדי להבטיח שסיפוריהם לעולם לא יישכחו. זאת, בזכות קהילת עורכי המפות ועובדי WAZE שסייעו במיפוי של למעלה מ-900 נקודות של מפגשים עם ניצולים. המיזם המשותף עם פרויקט ‘זיכרון בסלון’ מספק הזדמנות ייחודית להתחבר לאלו שחיו באחת התקופות האפלות ביותר בהיסטוריה האנושית ולייצר מורשת של זיכרון המבטיחה שלקחי השואה יעברו גם לדורות הבאים”. 

מורן ציפר, מנכ”לית שותפה ב’זיכרון בסלון’ וממייסדות המיזם: “זיכרון בסלון היא יוזמה חברתית המאפשרת לציין את יום הזיכרון לשואה ולגבורה בדרך משמעותית, אישית ורלוונטית. מדי שנה לוקחים חלק כשני מיליון איש בארץ ובעולם ביוזמה. השותפות המרגשת עם WAZE מאפשרת לכל אחד ואחת את ההזדמנות למצוא את הסלון הקרוב לביתם, לראות את הסלונים שבדרך שלהם ולבחור לעשות משהו משמעותי ביום החשוב הזה.”

 

יום הזיכרון 2022: 250 אנדרטאות זיכרון לחללי ישראל במפות ה-WAZE

רנו תשלב את אפליקציית Waze במערכת המולטימדיה של דגמיה

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

11 + 4 =