לקסוס LBX זוכה בפרס ה-SUV הקומפקטי המוביל במגזין הבריטי What-Car

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

רכב היברידי קטן
תואר ראשון ללקסוס LBX החדש. “SUV מוביל”

 

דגם הקרוסאובר ההיברידי עירוני החדש של לקסוס, שהושק לאחרונה בישראל (תחילת שיווק מרץ 2024), נבחר ל-SUV הקומפקטי המוביל בדירוג של מגזין הרכב הבריטי הנחשב What Car?

הלקסוס LBX זוכה בתואר אירופי ראשון כרכב השנה בקטגוריית דגם ה-SUV הקומפקטי המוביל לשנת 2024 מטעם מגזין הרכב הבריטי הנחשב What Car?. ה-LBX, דגם הקרוסאובר האורבני-קומפקטי החדש מבית מותג רכבי היוקרה היפני, הושק באירופה לפני כחודש ושיווקו ומכירתו המוקדמת החלה לאחרונה בישראל. הרכבים הראשונים אמורים להגיע ארצה כבר בחודש מרץ הקרוב. בנוסף, שמרה לקסוס על המקום הראשון כמותג הרכב האמין ביותר בדירוג היוקרתי זו השנה השביעית ברציפות. הזכיות הוכרזו בטקס חגיגי שהמגזין ערך בלונדון בשבוע האחרון.

העורך הראשי של מגזין What Car?, סטיב האנטינגפורד: “תואר רכב השנה שמור לדגם שהוביל את השינוי המשמעותי ביותר לאורך 12 החודשים האחרונים. למרות שהתחרה גם בקטגוריה התחרותית במיוחד של דגם ה-SUV הקומפקטי, הוא נבחר על פני יריביו לא רק משום שזהו הדגם הראשון בקטגוריה שמשלב בין יעילות היברידית עם יוקרה של רכב גדול”.

 

LEXUS LBX
לקסוס LBX. תחילת שיווק מרץ 2024

 

דגם הכניסה למותג

 

“ה-LBX הוא דגם קרוסאובר היברידי חדש המהווה את דגם הלקסוס הקומפקטי ביותר עד כה. הדגם החדש ראוי לחלוטין למעמד כדגם פורץ דרך, כזה שמפרק את היררכיית היוקרה המסורתית וישנה את כללי המשחק בקטגורית רכבי הפרימיום. כדגם חדש לגמרי בתוך מערך ה-SUV המרשים של לקסוס, ה-LBX החדש יהיה אטרקטיבי מאוד לקהל צעיר ולקהל שעד כה רק חלם על קרוסאובר יוקרתי וכעת ה-LBX מאפשר לו להגשים חלום ולנהוג על רכב קרוסאובר קומפקטי עם איבזור ומיפרט גבוהים של רכב יוקרה. למעשה, ללקסוס LBX אין מתחרים בקטגוריה שמציגים מפרט כה עשיר של יוקרה אמיתית, עיצוב מרשים לקהלים חדשים שמעתה יוכלו ליהנות ולהתרגש מחוויית נהיגה יוקרתית אמיתית. בלקסוס ישראל כבר רואים כי הרכב מעורר עניין וציפייה בקרב קהלים חדשים וכבר עתה יש רשימת המתנה של מאות לקוחות עבור הדגם”.

 

 

מנכ”ל לקסוס ישראל, דרור גורלניק: “התואר האירופי הבולט הראשון ל-LBX החדש, דגם לקסוס הראשון שפיתוחו התמקד בהתייחסות להעדפות ולטרנדים באזור אירופה, מהווה גושפנקא מקצועית וחותמת איכות נוספת למאמצים האדירים שהשקיעו בלקסוס בייצור של קרוסאובר קומפקטי שמהווה דגם פרימיום אמיתי בכל פרמטר, ללא כל פשרה, בדגש על הירידה לפרטים הקטנים. ה-LBX נהנה מיוקרה בעבודת יד, איכות גבוהה של חומרים וחווית נהיגה ייחודית המאפיינת את כלל דגמי לקסוס. אני מאמין כי ה-LBX ישנה את אופי שוק רכבי היוקרה בישראל. הוא יעניין ויביא קהלים חדשים וצעירים שוחרי סטייל המעריכים איכות ויוקרה – ויאפשר להם להיכנס לשוק רכבי הפרימיום וליהנות מחוויית רכב עילית באריזה קומפקטית, מעוצבת ובעיקר מהנה! אנחנו כבר מרגישים את הביקושים והציפייה ל-LBX וצופים שהוא יהיה להיט מכירות”.

 

מחירים:

דגם ELEGANT 199,990 ₪ כולל מע”מ

דגם ELEGANT plus  209,990 ₪ כולל מע”מ

דגם EMOTION  214,990 ₪ כולל מע”מ

דגם RELAX  220,990 ₪ כולל מע”מ

דגם COOL 245,990 ₪ כולל מע”מ

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

fifteen − 5 =