מבצעים בכלמוביל: עד 15,000 שקלים הנחה על דגמי יונדאי 2023

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

יונדאי איוניק 6 הנחה מבצע
עד 15 אלף ש”ח הנחה. יונדאי איוניק 6

 

כלמוביל, יבואנית יונדאי, מיצובישי מרצדס, אורה ועוד, מציעה חבילת הטבות והנחות על מגוון דגמיה, לרגל המצב. תאפשר ללקוחות, בין היתר, להחזיר את הרכב שקנו עד שנה מיום הקניה מכל סיבה 

 

כלמוביל יוצאת עם חבילת הטבות “כלמוביל על בטוח”, ייעודית לימים אלו במסגרת מבצע מכירה ללקוחות הפרטיים באולמות התצוגה של יונדאי, מיצובישי, ORA ומרכזי הטרייד אין. החבילה כוללת שלל הנחות והטבות אשר יקנו יציבות ובטחון ברכישה ללקוחות בימים של חוסר וודאות. 

בשבוע הראשון של המלחמה נרשמה ירידה דרמטית בהתעניינות ברכישה בשוק הרכב ומאז נרשמת מגמת עליה ברורה ועקבית משבוע לשבוע בהתעניינות ובהזמנות בפועל של רכבים חדשים ובפעילות הטרייד אין (משומשות) של כלמוביל.

כמחצית מהציבור מרגיש מאז תחילת המלחמה “חוסר וודאות כלכלית” ובנוסף, במחקר שערכה כלמוביל במהלך החודש, נמצא כי הצרכנים מעוניינים בעיקר בגמישות לסיטואציות מורכבות כמו במקרים שלקוח נאלץ להחזיר את הרכב וכמו כן בפתרונות מימון והנחות מזומן.

במסגרת המבצע וחבילת ההטבות ניתן יהיה לרכוש כל רכב של כלמוביל ממותגי יונדאי, מיצובישי ו-ORA ולהחזירו לחברה מחלוף 3 חודשים מעת ביצוע ההזמנה ועד שנה ממועד עליית הרכב לכביש, במידה ומתחרטים מכל סיבה שהיא. 

 

בנוסף תעניק כלמוביל הנחות משמעותיות על מספר דגמים:

 

יונדאי טוסון Prestige בהנחה של 5,000 ₪

יונדאי טוסון Panoramic בהנחה של 7000 ₪

יונדאי איוניק 5 Luxury 2X4 בהנחה של 5,000 ₪

יונדאי איוניק 5 Luxury 4X4 בהנחה של 12,000 ₪

יונדאי איוניק 6 Luxury 4X4 בהנחה של 12,000 ₪

יונדאי איוניק 6 Luxury 4X4 בהנחה של 15,000 ₪

אורה Funky Cat 300 פרו פלוס בהנחה של 5,000 ₪

מיצובישי ASX Intense בהנחה של 5,000 ₪

מיצובישי אקליפס Intense בהנחה של 7,000 ₪

מיצובישי אאוטלנדר Executive ו- Instyle בהנחה של 5,000 ₪ 

הטבה נוספת שהיבואנית מציעה ללקוחות שלה, היא אופציה של “3 חודשי גרייס“; רכישת רכב, עם תחילת תשלום 3 חודשים אחרי מועד הרכישה, בעסקת מימון של כלמוביל, עד 85% ממחיר הרכב. 

מעבר לכך יוענק אבזור מתנה על מגוון דגמים, בין היתר מרימי שמשות, חיישני רברס, מערכות איתור, קודניות, סוגרי גג, עמדות טעינה ועוד. 

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

4 × three =