שני דגמים ראשונים של VinFast (F8 ו-F9) המותג הויאטנמי בישראל

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

VinFast בישראל
VinFast הציגה שני דגמים ראשונים חדשים בישראל – וינפאסט VF8 ו-VF9

 

VinFast הציגה שני דגמים ראשונים חדשים בישראל – וינפאסט VF8 ו-VF9

 

צילום: גדי סיארה

 

כחלק מחגיגות ציון 30 שנות היחסים בין ישראל לויטנאם ולקראת חתימת הסכם הסחר החופשי בין שתי המדינות, יצרנית הרכב VinFast הציגה לראשונה את רכביה ותוכניותיה לשוק הישראלי באמצעות המשווק  B-EV Motors

 

אתמול בערב (א’), נערך טקס חגיגי בהשתתפות גורמים בכירים בממשלת וייטנאם ובממשלת ישראל לציון 30 שנות יחסים דיפלומטים בין ישראל לוייטנאם. אירוע זה נערך כחלק מביקור רשמי של בכירים ממשלת וייטנאם אשר מבקרים בישראל לצורך חתימה על הסכם סחר בין המדינות.

הסכם הסחר החופשי ההדדי צפוי לעסוק בתחומים שונים, ביניהם הפחתת המכס על יבוא כלי רכב לישראל. לאחר אישור ההסכם והוצאתו לפועל,  ההסכם צפוי לשפר את כושר התחרות של היצואנים הישראלים ולהניב תועלת שנתית למשק המוערכת בעשרות מיליוני שקלים.

 

ניב אורון וברק כהן
מנכ”לי ומייסדי היבואנית B-EV Motors, ניב אורון וברק כהן
ישראל יחסי חוץ ויאטנם
חתימת הסכם הסחר החופשי בין שתי המדינות, ישראל – ויאטנם

 

ברוח קשרי הסחר ההדדיים המשופרים, VinFast, יצרנית הרכב החשמלי החלוצית של וייטנאם, הציגה במהלך האירוע שני רכבים מתוצרתה, VF9 ו VF8 (סגמנט D וסגמנט E) אשר צפויים להיות משווקים בישראל.

שני רכבי התצוגה הם חלק ממגוון רחב של דגמי רכבי שטח חשמליים של VinFast אשר צפויים להיות משווקים בישראל על ידי היבואנית B-EV Motors ונוברד, המשקיעים העיקריים של B·EV VinFast. המותג על דגמיו החשמליים החדשים מציע חבילה אטרקטיבית לשוק הצרכנים הישראלי: אחריות מקיפה לעשר שנים על הרכב, ממשק מולטימדיה חדש וידידותי למשתמש, מגוון רחב של פיצ’רים ואבזור נוחות, ודירוג בטיחות של 5 כוכבים במבחני הריסוק של ASEAN NCAP (לדגם הנבדק).

הרכבים הוצגו לראשונה באירוע משותף שנערך על ידי היבואנית B-EV Motors ושגרירות וייטנאם בישראל.

 

וינפאסט VF8

 

וינפאסט בישראל

 

אולה ברנהרדץ, מנהל פיתוח אסטרטגי בVinFast: “השותפות החיובית והפרודוקטיבית בין VinFast ל-B-EV הובילה להתפתחויות חיוביות עבור השוק הישראלי. היום, אנו שמחים לחשוף את הרכבים שיהיו זמינים בקרוב ללקוחות ישראלים”.

VinFast מאמינה כי מדינת ישראל היא שוק אידיאלי עבורה, בעיקר בשל גישתה החיובית בנושא תחבורה בת קיימא ודגש על שיטות חדשניות של שרשרת האספקה. בנוסף, ל- VinFast שיתופי פעולה אסטרטגיים משמעותיים עם חברות טכנולוגיה ישראליות. 

 

*נכון להיום הדגמים רק מוצגים לראווה, ועדיין אינם מושקים באופן רשמי.

 

קרסו רוכשת חצי מחברת B-EV מוטורס (וינפאסט) ב-25 מיליון שקלים

מויאטנם באהבה: VinFast מותג חשמלי חדש בישראל – שני דגמים בקרוב

 

 




follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

nineteen − seventeen =