מחפשים רכב? כמה טיפים לתהליך החיפוש והרכישה – כתבת אורח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

רכישת רכב מימון
כתבת אורח: מחפשים רכב? כמה טיפים לתהליך החיפוש והרכישה

 

 

מחפשים רכב? כך תוכלו לקבל החלטות נבונות


בעת חיפוש אחר רכבים למכירה יש לא מעט החלטות אותן צריך לקחת – חלק מאותן החלטות נוגעות לבחירת הרכב המתאים (לפחות במקרים בהם אתם לא בטוחים מה אתם מחפשים), חלק נוגעות לסוג העסקה ולגוף מולו היא תבוצע (יבואן, סוכנות רכב, חברת ליסינג ועוד), חלק מההחלטות הן לגבי  גובה התקציב אשר יוקצה למטרה ועוד. אז אם גם אתם מחפשים את הדרך לקבלת החלטות נכונות, אשר כמובן, גם יובילו אתכם לעבר בחירת הרכב המתאים והנכון ביותר בעבורכם, המאמר הבא יוכל לסייע לכם בהשגת המטרה:

 

דעו מה אתם מחפשים – ודאגו לחפש במקומות הנכונים


לפני שאתם מתחילים בחיפוש אחר רכב, כדאי שתדעו בדיוק מה אתם מחפשים. ניתן להגיע להבנה בצורה פשוטה להגדיר את הצרכים שלכם לגבי נושאים כמו: גודל הרכב, האם הרכב אמור להיות מותאם לנסיעות עירוניות, בינעירוניות או נסיעות שטח, מה סכום הכסף אותו אתם יכולים להקצות עבור המטרה וכיוצא בזה. בשלב הבא, כדאי לבדוק אלו רכבים יכולים לענות על כל הצרכים שהגדרתם ולמקד את החיפש שלכם בהם.

נסו לעשות מחקר מעמיק לגבי מה מאפיין כל אחת מהאפשרויות אותן מצאתם כרלוונטיות – בדקו מחירים, חוות דעת והמלצות, בדקו אפשרויות מבחינת הצבעים, רמות הגימור וכל מה שחשוב לכם. אם אתם רוצים לקבל תמונה יותר מלאה, תוכלו לפנות למשווק מורשה ולהתרשם מהרכב מקרוב – בדרך לקבל ההחלטה הנכונה.

 

הכירו את סוגי העסקאות הרלוונטיות – ובחרו בעסקה המתאימה


אחרי שהבנתם או לפחות פחות או יותר באיזה רכב אתם מעוניינים. בשלב הבא, כדאי שתנסו להגיע להבנה ולהחלטה לגבי סוג העסקה המתאימה.


האם אתם רוצים לקנות רכב חדש מאותו המשווק המורשה או מסוכנות רכב. אולי אתם מעוניינים לרכוש רכב בעסקת 0 קילומטר – החלטה אותה תצטרכו לקבל אחרי שתבינו את כל ההשלכות שלה – אתם אומנם מקבלים רכב חדש בעסקה זו, אך הוא נרשם עליכם כיד שניה. אולי אתם בכלל מעוניינים בעסקת ליסינג – ואז למעשה אתם בכלל לא צריכים לקנות את הרכב, אלא רק לשלם מקדמה קטנה, להתחייב על תשלום חודשי קבוע לכל תקופת העסקה וליהנות מהרכב החדש המועדף עליכם – כמובן, שבסיום תקופת העסקה תוכלו להחליט אם לרכוש את הרכב או להתחיל עסקה חדשה עם רכב חדש ומשודרג.


אם אין לכם אפשרות לרכוש את הרכב החדש בו אתם מעוניינים בגלל מגבלה תקציבית, כדאי לבדוק גם אפשרויות מימון שונות – יש לא מעט גופים אשר מציעים גם את האפשרות לקבלת מאה אחוז מימון – וביניהם גם חלק מחברות הרכב וסוכנויות הרכב. 

 

קבלו החלטה רק אחרי שאתם מרגישים שלמים במאת האחוזים


ניתן לומר ללא כל ספק כי רכישת רכב חדש היא לא עניין של מה בכך.. מדובר בהוצאה של סכומי כסף גדולים – שסביר להניח שלקח לכם לא מעט זמן לחסוך אותם. לכן, חשבו שתהיו בטוחים שאתם מקבלים החלטות נכונות ומדויקות – ואם אתם לא בטוחים במאת האחוזים בבחירה שלכם, נסו לבחון את הרכב בצורה מעמיקה יותר ואף לקחת את הרכבים בהם אתם מתעניינים לנסיעת מבחן – מה שיכול לספק לכם מושג גם על חוויית הנסיעה עצמה. 

בשורה התחתונה על תתפשרו על בחירה שאתם לא שלמים איתה במאת האחוזים – לא באחוז אחד פחות. יש לקחת בחשבון שרוב האנשים מחליפים רכב אחת לכל שלוש – ארבע שנים ולכן, חשוב שתדאגו לעשות כל מה שביכולתכם על מנת להבטיח שבשנים הקרובות אתם עתידים ליהנות מרכב איכותי ובטיחותי, אשר מתאים באופן פרטני לצרכים שלכם. 

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

1 × one =