רכב חשמלי 7 מקומות חדש בישראל: VOYAH DREAM ב-480,000₪

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
רכב חשמלי 7 מקומות
480 קילומטר על חשמל ב-480 אלף ש”ח

 

 

VOYAH DREAM בישראל: מטרו מוטור, יבואנית VOYAH משיקה דגם שני – MPV חשמלי פרימיום עם 7 מושבים, 434 כ”ס, וטווח עד 480 כ”ס, במחיר 480 אלף ש”ח

 

מטרו מוטור מעמיקה את נוכחות מותג VOYAH בישראל ומשיקה את VOYAH dream , דגם שני ל-VOYAH בישראל אחרי השקתו של ווייה FREE בתחילת השנה. בשנה הקרובה יגיעו לישראל עוד שני דגמים של היצרן: ה-COURAGE (SUV-C) וה-PASSION (סדאן). VOYAH היא חטיבת היוקרה של DONDFENG, קונצרן רכב מהגדולים בסין, המחזיק בבעלותו 8 מותגי רכב. ה-DREAM הוא הדגם השני שהחטיבה מייצאת אל השוק האירופי לאחר ה-FREE. 

ווייה dream הוא רכב נוסעים רב תכליתי (MPV), פרמיום חשמלי מלא ו”מוקפד”, בעל 7 מושבים גדולים. ה-dream טכנולוגי מאד וכולל רשימת אבזור ארוכה ביותר בקטגוריה ונתוני ביצועים גבוהים – הנעה כפולה, שני מנועים חשמליים המספקים יחד 434 כ”ס, עם האצה מ-0 ל-100 ב- 5.8 שניות.

 

 

 

480 ק”מ טווח מוצהר WLTP

ווייה dream הוא בעל הסוללה הגדולה בקטגוריה בעלת קיבולת של 109 קוט”ש. הסוללה מספקת טווח נסיעה של כ-480 ק”מ (WLTP), הגבוה בקטגוריה, כשמשך הטעינה בין 20%-80% עומד על 36 דקות (113KW). 

מידות ה-dream: אורך – 5,315 מ”מ, רוחב- 1,985 מ”מ, גובה- 1800/1820 מ”מ, בסיס גלגלים- 3,200 מ”מ, משקל – 2,692 ק”ג.

 

רכב חשמלי גדול
רכב 7 מקומות חשמלי – VOYAH

 

אבזור: מתלים אדפטיביים וטכנולוגיה מתקדמת

 

ווייה dream מצויד ברשימת אבזור ארוכה במיוחד, בין היתר: מסך טריפלקס, המורכב משלושה מסכי מגע בגודל 12.3″, באמצעותם ניתן לשלוט בכלל פונקציות הרכב, כניסה והתנעה ללא מפתח באמצעות הסמארטפון, טעינה אלחוטית, 3 אזורי בקרת אקלים נפרדים וקישוריות Wi-Fi עצמאית באמצעות 5G. דלתות ההזזה האחוריות החשמליות חושפות מושבי מחלקה ראשונה ארגונומיים ויוקרתיים, כשמושב הנהג המתכוונן חשמלית ל-12 כיוונים כולל פונקציות חימום, אוורור ועיסוי, כולל גם חימום להגה.

מושב הנוסע הקדמי, הניתן לכיוון ל-6 כיוונים, ומושבי השורה השנייה, הניתנים לכיוון חשמלי ב-10 דרכים שונות, מציעים גם פונקציות חימום, אוורור ועיסוי. שני מושבים עצמאיים, מציעים גם שולחנות מתקפלים, המספקים חווית נסיעה מהשורה הראשונה. תאורת אווירה במגוון של 64 צבעים ומערכת סאונד של Dynaudio הכוללת 10 רמקולים חותמים חוויית נסיעה יוצאת דופן. ל-dreamer גגות נפתחים חשמלית, הן מלפנים והן מאחור התומכים במבנה הבהיר והמרווח של הפנים.  

מערכת מתלי אוויר מתקדמת עם בולמי אוויר מאפשרת שיכוך מתכוונן בגובה, קשיות ורכות באמצעות מערכת בקרת שיכוך חכמה “Smart Damping Control” המנטרלת זעזועים ומבטיחה נוחות נסיעה מקסימלית. 

 

VOYAH dreamer
ווייה דרים
voyah dreamer interior
voyah dream ווייה דרימר

 

ה-dream מצויד במערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות, עם מגוון רחב של פונקציות בטיחות ועזרי נהיגה, כולל מערכת בלימה אוטונומיות בנסיעה לפנים ולאחור, מערכת לחניה אוטונומית, מערכת התראה למניעת התנגשות, מערכת התראה לשטח מת, מצלמות היקפיות 360°, מערכת ראיית לילה, בקרת שיוט אדפטיבית, התראת סטייה מנתיב, שמירת מיקום מרכזי בנתיב, מצלמת מראה אחורית רב-תכליתית עם זיהוי תמרורי תנועה, מערכת התראה לתנועה מאחור, מערכת התראה לניטור עייפות הנהג, מערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים – כולם תורמת להפחתת העומס על הנהג. מערכות בלימה ובקרת משיכה מתקדמות יחד עם וילונות אוויר צדדיים למושבים הקדמיים והאחוריים, מספקות רמת בטיחות גבוהה.

 

הרוכשים יקבלו מעטפת הטבות הכוללת, בין היתר:

  1. טיפולים ללא עלות למשך 3 שנים
  2. שירות תיקונים עד הבית – איסוף והחזרת הרכב
  3. קבלת רכב חלופי
  4. מוקד שרותי דרך 7\24 ועוד.

 

מחיר דגם VOYAH DREAM הוא 479,985 ₪ 

 

מותג Voyah זכה במקום הראשון במדד איכות מותגי רכב בסין

אולם תצוגה חדש למותג הרכב החשמלי VOYAH בהרצליה פיתוח

VOYAH FREE (וויה פרי) קרוסאובר חשמלי יוקרתי – סקירה וחוות דעת

אקספנג G9 רכב פנאי שטח חשמלי פרימיום (5 מקומות) – סקירה

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

3 × 4 =