אולם תצוגה חדש למותג הרכב החשמלי VOYAH בהרצליה פיתוח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

VOYAH FREE רכב חשמלי
VOYAH FREE

 

צילום: עמית אגרונוב

 

מטרו מוטור השיקה אולם תצוגה חדש למותג הרכב החשמלי VOYAH, מקונצרן דונגפנג, בהשקעה של כ-3.5 מיליוני שקלים

 

אולם התצוגה אשר ממוקם ברחוב הסדנאות 1 בהרצליה פיתוח, נפתח החודש באירוע חגיגי. באולם ניתן להתרשם מדגם ה-VOYAH FREE אשר הושק לפני כחודש ובהמשך יוצבו בו כל דגמי המותג הבאים שיגיעו לארץ.

כחודש מאז ההשקה, מכרה מטרו למעלה מ-70 יחידות של ה-VOYAH FREE

 

VOYAH אולם תצוגה הרצליה
אולם ווייה VOYAH בהרצליה פיתוח

 

מותג היוקרה החשמלי VOYAH פותח בית חדש שמעוצב בערכים, אופי ומסרי המותג. VOYAH, מותג הפרימיום של קונצרן דונגפנג, הושק ע”י יבואנית הדו גלגלי והרכב, מטרו מוטור בישראל, בחודש שעבר, עם תחילת המכירה של ה-D-SUV ,VOYAH FREE בעל אבזור עשיר. כחודש מאז ההשקה, מכרה מטרו למעלה מ-70 יחידות של ה-VOYAH FREE. 

מטרו השקיעה באולם התצוגה החדש כ-3.5 מיליון ש”ח. האולם, שנמצא ברחוב הסדנאות 1 בהרצליה פיתוח, משתרע על שטח של כ-500 מ”ר ועתיד לשמש גם את שאר דגמי המותג שיגיעו לארץ. אולם התצוגה ששומר על קו עיצובי נקי ומאופק, יקנה ללקוח חווית 360 החל מנסיעת מבחן, סגירת העסקה ועד למסירת הרכב. חוויה אקסלוקסיבית שלא נגמרת שם וממשיכה בדמות קשר שוטף עם מחלקת חווית הלקוח. בנוסף ישמש האולם את החברה כבית לאירועים, כמקום מפגש לחברי VOYAH Club ולפגישות עסקיות.

 

מפרט ביצועים 

 

ל-VOYAH FREE שני מנועים חשמליים מספקים 490 כ”ס ו-73 קג”מ, שמביאים את ה-FREE מעמידה ל-100 קמ”ש בתוך 4.4 שניות בלבד, ובסוללה (CATL) הגדולה בקטגוריה, בעלת קיבולת של 106 קוט”ש. הסוללה מספקת טווח נסיעה של כ-500 ק”מ (WLTP), הגבוה בקטגוריה, כשמשך הטעינה מ-20% ל-80% עומד על 40 דקות בסה”כ. עיצוב הרכב פותח בשיתוף סדנת ITALDESIGN, חברת העיצוב וההנדסה האגדית.

 

תומר קומרוב
עילי גזית מנהל חטיבת הרכב במטרו מוטור, ותומר קומרוב, מנכ”ל מטרו מוטור

 

מלבד הנראות ואבזור הפרימיום, גם בנושא הבטיחות מסמנת VOYAH FREE רף גבוה. ממערכות בטיחות אקטיביות, ומערכות טכנולוגיות ייחודיות, כמו מערכת NIGHT VISION, אינפרא אדום המסייעת למערכות הבטיחות האוטונומיות, מערכת ניטור עייפות בנהיגה (המזהה פיהוק למשל), שמגיבה תוך הפצת ניחוח מעורר והפעלה פתאומית של המזגן, ניטור וידאו של המושב האחורי, מערכת מניעת שכחת ילדים ועוד.

 

FREE VOYAH וויה פרי רכב יוקרה חשמלי חדש ב-389,000 שקלים

מטרו מוטור תייבא רכב חשמלי יוקרתי ספורטיבי עם 490 כ”ס

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

fifteen + 11 =