מטרו-מוטור יהיו היבואן של כלל מותגי הרכב החשמליים מקונצרן דונגפנג

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

דונגפנג מטרו
מטרו מוטור תייבא את מותגי הרכב של דונגפנג

 

קונצרן הרכב דונגפנג בחר במטרו מוטור לייבא את כל מותגי הרכב של הקונצרן המיועדים לשוק האירופי. ב-2022 קיבלו במטרו את הזיכיון של מותג VOYAH

 

מטרו מוטור מודיעה שדונגפנג ממשיכה לתת בה אמון ובחרה בה לייבא את כלל כלי הרכב הפרטיים המיועדים לשוק האירופי של הקונצרן, יצרן רכב מהגדולים בסין. הענקת זיכיון הייבוא של כלל מותגי דונגפנג למטרו מגיעה לאחר השקת מותג VOYAH בישראל, ב-2022, עם דגם ה-FREE, רכב הפרימיום החשמלי מסגמנט D-SUV.

דונגפנג, שנוסדה בשנת 1969, היא יצרנית הרכב השלישית בגודלה בסין המעסיקה למעלה כ-130,000 עובדים, עם הכנסות שנתיות של כ- 30 מיליארד דולר (בשנת 2022). הקונצרן מייצר מגוון רחב של דגמי רכב בכל הסגמנטים. מותגי הרכבים של היצרן כוללים את:

VOYAH – מותג הפרימיום של היצרן.
MHero – מותג שטח פרימיום, המצויד בטכנולוגיות קצה.
Aeolus, Eπ (Epi) ו- Nammi – נמכרים בסין כמותגים נפרדים ומציעים דגמים רבים המיועדים ל-Mass Market. מותגים אלו ישווקו באירופה תחת המותג Dongfeng.

 

דונגפנג
מותגי רכב חשמליים. דונגפנג

 

תומר קומרוב, מנכ”ל מטרו מוטור: “היצירתיות והנחישות של מטרו, מערכת היחסים הקרובה מול היצרן וכן ההצלחה של VOYAH בישראל, גרמו לדונגפנג לבחור במטרו כשותף וכיבואן הנכון עבורה בישראל ואפשרו לנו להרחיב משמעותית את שיתוף הפעולה המוצלח עם דונגפנג, אחת מקבוצות הרכב הגדולות בעולם. שיתוף הפעולה מבטיח את צמיחתה של מטרו בשנים הקרובות ואת הפיכתה לאחת החברות המובילות בשוק הרכב. במהלך השנה יגיעו מספר דגמים חדשים שמופנים למרכז השוק בסגמנטים שונים. להכרזה של דונגפנג על כוונתה להיות יצרן רכב מהמובילים באירופה תהיה השפעה ישירה ומשמעותית על שוק הרכב בישראל”.

מא ליי (Ma Lei) מנכ”ל הייצוא והייבוא העולמי של דונגפנג: “זה הזמן הנכון עבור דונגפנג להתרחב, להיות יצרן רכב מוביל גם באירופה. לדונגפנג אסטרטגיה ארוכת טווח עבור השוק הישראלי. לשם כך, דונגפנג זקוקה לשותף יצירתי ומשמעותי כמו מטרו, על מנת להצליח ואנו שמחים על הרחבת שיתוף הפעולה. מטרו כבר הוכיחה כי היא שותף לדרך, ומערכת היחסים הקרובה שנבנתה בין החברות תייצר עבור שתיהן את ההצלחה אליה אנו מכוונים”.

 

רכב חשמלי 7 מקומות חדש בישראל: VOYAH DREAM ב-480,000₪

VOYAH FREE (וויה פרי) קרוסאובר חשמלי יוקרתי – סקירה וחוות דעת

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

nineteen + fifteen =