ניסאן קשקאי החדש 2023 (e-POWER היברידי) מ-207,990 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

ניסאן קשקאי חדש
ניסאן קשקאי החדש 2023

 

 

ניסאן גאה להשיק בישראל את ניסאן קשקאי e-POWER, (מערכת ההנעה החשמלית החדשה של ניסאן) שמקבל כעת חיזוק חשמלי למנוע הבנזין בנפח 1.5 ליטר. משווק אצלנו ב-4 רמות גימור, מ-207,990 ש״ח

 

ניסאן קשקאי e-POWER

מה שמייחד את מערכת ההנעה הזו הוא שהמנוע החשמלי הוא מקור הכוח היחיד לגלגלים, ולכן התגובה שלו היא מיידית וליניארית. זה מייצג אלטרנטיבה מושכת להיברידיות מסורתיות שבהן הנהגים צריכים לקבל את החסרונות הגלומים בחוויית הנהיגה. לעומת זאת, מערכת ה-e-POWER של הקשקאי החדש תוכננה לספק את חווית הנהיגה המהנה, הבלתי מתאמצת והחלקה הקשורה לרכב EV טהור, אך ללא צורך בטעינה.

 

ניסאן קשקאי 2022
ניסאן קשקאי 2023

 

מנוע 1.5 ל’ ותגבור חשמלי

 

במהלך פיתוח מערכת e-POWER לקשקאי היה הצורך להבטיח שחווית הנהיגה תעניק תחושה “מחוברת”, שבה מהירות מנוע הבנזין נשארת ביחס למהירות הכביש של הקשקאי. מהנדסים בניסאן בבריטניה ובספרד שיתפו פעולה בפיתוח מערכת הנקראת “Linear Tune”. תכונה זו שולטת במנוע הבנזין ומגבירה בהדרגה את המהירות של מנוע ה-1.5 ליטר כדי לעמוד בדרישות האנרגיה של המנוע כשהמכונית מאצה, מה שמבטיח שאין “ניתוק” בין מה שהנוסעים חווים מבחינת ביצועים וסאונד.

הפער בין מהירות המנוע למהירות הכביש הוא תופעה שמטרידה נהגים ונוסעים. למשל, עלייה פתאומית בסיבובי המנוע ללא עלייה תואמת במהירות נתפסת כמתסכלת ו”מנותקת” על ידי הנוסעים. Tune ליניארי ב-e-POWER הוא הפתרון לכך.

 

קשקאי חשמלי
קשקאי החדש עם מנוע חשמלי ובנזין
ניסאן קשקאי החדש
קשקאי תא נהג

 

e-Pedal Step

 

ניסאן קשקאי e-POWER החדש נהנה מחוויית נהיגה חדשה לגמרי של ‘דוושה אחת’ הנקראת e-Pedal Step, שנועד להסיר את העומס החוזר ונשנה בנהיגה עירונית עם עצירה-התנעה, שבה הנהג מזיז את כף רגלו תדיר בין דוושת הגז והבלם, מאפשר לנהגים להאיץ ולבלום באמצעות דוושת הגז בלבד.

 

קשקאי חשמלי

מערכת e-POWER

 

במערכת ה-e-POWER המנוע פועל בטווח האופטימלי שלו וביחס הדחיסה הטוב ביותר, מה שמוביל ליעילות צריכת דלק ולפליטת CO2 נמוכה יותר בהשוואה למנוע בעירה פנימית מסורתי, כמו גם הנעה מעודנת הודות להפחתת רעשי המנוע. יתרון הנוסף הוא ההשפעה המינימלית שתהיה ל-e-POWER על איכות האוויר העירונית.

הודות להנעת המנוע החשמלי הטהור, אין עיכוב במתן המומנט כפי שיכול להיות המקרה בהיברידית מסורתית, שבה יכולה להיות עלייה פתאומית במהירות המנוע כשהיא מגיבה לדרישת המאיץ להאצה מיידית. התגובה המיידית של מערכת e-POWER מספקת חווית נהיגה ייחודית ומרגשת בכל תנאי הנהיגה.

כדי למקסם את הביצועים, במצבי תאוצה גבוהה או מהירות גבוהה, יחידת בקרת ניהול האנרגיה במערכת e-POWER יכולה לשלוח את הכוח המופק על ידי מנוע ה-1.5 ליטר ישירות למנוע החשמלי, כדי לחזק את אספקת החשמל אשר מגיע מהסוללה. תחת האטה ובלימה, האנרגיה הקינטית נקלטת מחדש ומועברת חזרה לסוללה כדי לייעל את היעילות.

 

  ACENTA TOP ACENTA TECH TEKNA TEKNA TT
קשקאי e-POWER 1.5L 207,990 ש״ח 219,990 ש״ח 232,990 ש״ח 235,990 ש״ח

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

3 × two =