סולאראדג’ משיקה פתרון לניהול טעינת רכבים חשמליים משולב אנרגיה סולארית

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

אנרגיה סולארית מכוניות
ניהול טעינת רכבים חשמליים משולב אנרגיה סולארית

 

סולאראדג’ משיקה פתרון לניהול טעינת רכבים חשמליים משולב אנרגיה סולארית, עבור המגזר העסקי

 

חברת סולאראדג’, חברה בינלאומית מובילה בטכנולוגיית אנרגיה חכמה, מודיעה כעת על השקת פתרון לניהול טעינת כלי רכב חשמליים, המשולב אנרגיה סולארית עבור המגזר העסקי. הפתרון החדש מבוסס תוכנה והוא מרחיב את פורטפוליו פתרונות הטעינה שמציעה חברת סולאר-אדג’ למגזר העסקי.

הפתרון מנהל טעינת כלי רכב חשמליים באתרים הדורשים ניהול חכם של עומסים על רשת החשמל, כמו בבנייני מגורים, מקומות עבודה, משרדים ואתרי טעינה ציבורית לכלי רכב חשמליים. הפתרון מבוסס על בינה מלאכותית, ומתחשב בתפוקת המערכת הסולארית, תעריפי החשמל והרגלי נהגים. בשילוב עם מערכות ניהול אנרגיה חכמה של סולאראדג’, הפתרון עתיד לייעל את השימוש באנרגיה סולארית (מהשמש) באתרים, תוך כדי שימוש באגירת אנרגיה בסוללות ותזמון טעינת כלי רכב חשמליים בהיקפים גדולים – כל זאת, תוך התחשבות במגבלות רשת החשמל והתשתיות באזור.

 

הפתרון מבוסס על טכנולוגיה שפותחה על ידי חברת Wevo Energy, סטארט-אפ המתמחה בתוכנה לאופטימיזציה וניהול של טעינת כלי רכב חשמליים. סולאראדג’ השקיעה בחברה.

 

ניהול טעינת כלי רכב חשמליים
ניהול חכם לטעינת כלי רכב

 

צבי לנדו, מנכ”ל סולאראדג’: “יותר ויותר ארגונים נוקטים היום בצעדים אקטיביים להפיכת ציי הרכב שלהם לחשמליים. שילוב בין אנרגיה סולארית לטעינת רכבים חשמליים היא יעילה כלכלית וברת קיימא. אנו מאמינים שהפתרונות של סולאראדג’ למגזר העסקי בשילוב עם היכולות המתקדמות לניהול טעינת רכבים חשמליים מתוצרת Wevo Energy, יסייעו לעסקים להשתמש באנרגיה בצורה חסכונית וידידותית יותר לסביבה”.

תדי פלטאו, מנכ”ל Wevo Energy: “הפתרון שלנו כבר פרוס באלפי חניות ברחבי העולם. שילוב התוכנה שלנו עם הפתרון המוביל של סולאראדג’ ונוכחותה בשווקים בינלאומיים, יאפשרו פריסה מואצת של תשתית לטעינת רכבים חשמליים באתרים הדורשים ניהול עומס על רשת החשמל”.

 

הפתרון החדש יושק תחילה בגרמניה ובבריטניה עם תוכניות להתרחבות לשווקים אחרים במהירות.  

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

fifteen − five =