סקאלה אנרגיה חתמה על הסכם עם חברת עמדות הטעינה Wallbox

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
סקאלה אנרגיה Wallbox
שיתוף פעולה של סקאלה אנרגיה וחברת עמדות הטעינה Wallbox

 

סקאלה אנרגיה חתמה על הסכם עם חברת עמדות הטעינה הגלובלית Wallbox – תגדיל פעילותה בהתקנת עמדות טעינה ציבוריות, פרטיות ובבתים משותפים

 

סקאלה אנרגיה, חברה מובילה באספקת פתרונות ושירותי אנרגיה חדשניים בישראל, מעדכנת בשני הסכמים אסטרטגיים מהותיים שחתמה לאחרונה. ההסכם הראשון הוא שותפות מסחרית חדשה עם חברת Wallbox N.V. (NYSE:WBX), ספקית גלובלית מובילה של פתרונות טעינה וניהול אנרגיה לרכבים חשמליים ברחבי העולם. החברות יעסקו בפיתוח תחום הטעינה לרכב חשמלי והאצת השימוש בעמדות טעינה לרכב חשמלי בישראל. במקביל לכך, זוכה סקאלה להשקעה של אלייד החזקות, אשר תעניק לה את היכולת לגדול בתוך השוק המתפתח והצומח של עמדות הטעינה לרכב חשמלי.

סקאלה אנרגיה מספקת למעלה מעשור פתרונות חדשניים עבור לקוחותיה בתחומי התייעלות אנרגטית, מערכות סולאריות ולאחרונה גם בתחום טעינה לכלי רכב חשמליים. החברה פועלת בשיתוף עם חברות גלובליות ומובילות טכנולוגית כמו Digital Lumens, Veko Lighting, Encelium, ועתה גם Wallbox. במסגרת ההסכם החדש סקאלה תציע פתרונות טעינה מתקדמים ומערכות לניהול אנרגיה לרכב חשמלי עם עמדות טעינה מתוצרת Wallbox אשר מוצריה נמכרים ביותר מ-100 מדינות ברחבי המאר גלובוס. הניסיון והטכנולוגיה הייחודית של סקאלה יאפשרו לה, בין השאר, ניהול אנרגיה עבור הביקושים הגדלים לטעינה חשמלית בבתים משותפים, כלי מרכזי לשוק הגדל במהירות של רכב חשמלי בישראלי. 

אורי פייגין, מנכ”ל סקאלה אנרגיה: “אנו יותר מנרגשים להודיע על חתימת ההסכמים עם Wallbox ועם אלייד החזקות. אלו הסכמים אשר יאפשרו לנו צמיחה משמעותית שאנו רוצים להשיג בשוק עמדות הטעינה החשמליות בישראל. מצד אחד נספק מוצרים הנשענים בין היתר על טכנולוגיה מתקדמת ומוכחת בכל העולם של Wallbox, ומנגד השותפות עם אלייד החזקות תעניק לנו את החוסן הכלכלי הנדרש לשם פריסה והתרחבות של עמדות הטעינה בכל הארץ”. 

סקאלה, שהוקמה ב-2012 ע”י אורי פייגין ורע זר, מספקת פתרונות טעינה מקיפים לכל צורכי הטעינה החשמלית, כולל עמדות טעינה חדישות וחכמות, תוכנת ניהול בעלת פונקציונליות מלאה הכוללת איזון עומסים דינמי (Load Dynamic Balancing) ומגוון אפשרויות חיוב ותשלום. החברה מציעה התקנה, מימון, ניטור ושירותים ואחריות מורחבים לעמדות טעינה לרכב חשמלי המתאימות לכל מותגי הרכב ולכל היישומים, החל בעמדות טעינה AC בבתי מגורים וכלה בעמדות טעינה מהירות DC 350Kw.

להודעה על הסכם שיתוף הפעולה בין סקאלה אנרגיה לבין Wallbox הצטרפה השקעה אסטרטגית בסקאלה אנרגיה על ידי אלייד החזקות, אחת מחברות ההחזקה הגדולות והבולטות בישראל. אלייד פועלת בחמישה תחומים מרכזיים – רכב ותחבורה, נדל”ן, תשתיות, מסחר ולוגיסטיקה. בתחומי הרכב והתחבורה, אלייד היא בעלת השליטה בחברת צ’מפיון מוטורס, היבואנית והמשווקת הרשמית של מותגי פולקסווגן, אאודי, סקודה, סיאט וקופרה בישראל. בנוסף, אלייד מחזיקה בחברת אוטודיל, אחת הרשתות הגדולות בישראל לקנייה ולמכירה של רכבים יד-שנייה, ומייצגת את מותג איריזאר, יצרן מרכבי האוטובוסים המוביל בישראל. אחת מחברות הבת של אלייד, שלמה מוטורס (50%), החלה לשווק לאחרונה בישראל את מכוניות הנוסעים של מותג BYD. ההשקעה של אלייד בסקאלה אנרגיה מבטיחה ומחזקת את מעמדה של סקאלה בתחום הטעינה לרכבים חשמליים. 

 

אודות Wallbox 

חברת Wallbox היא חברה גלובלית המוקדשת לשינוי הדרך בה העולם משתמש באנרגיה בתעשיית הרכב החשמלי. החברה יוצרת מערכות טעינה חכמות שמשלבות בין טכנולוגיה חדשנית לבין עיצוב יוצא מן הכלל, ומנהלות את התקשורת בין הרכב, לרשת החשמל, למבנה ולמטען. Wallbox מציעה פורטפוליו שלם ומקיף של פתרונות טעינה וניהול אנרגיה בבנייני מגורים ולשימוש ציבורי וציבורי למחצה בלמעלה מ-100 מדינות שונות. משימתה של החברה שנוסדה בשנת 2015 ושהמטה שלה נמצא בברצלונה שבספרד, הוא לאפשר את האימוץ של רכב חשמלי היום, על מנת להפוך את השימוש באנרגיה לבר-קיימא, מחר. החברה מעסיקה כ-1,000 עובדים באירופה, אסיה ומדינות אמריקה. 

אתר החברה

 

אודות סקאלה אנרגיה

סקאלה אנרגיה היא ספקית מובילה של פתרונות חדשניים בתחומי ההתייעלות האנרגטית, המערכות הסולאריות והטעינה לרכב חשמלי. החברה משתמשת בטכנולוגיות חדשניות ומובילות גלובלית, יחד עם עיצוב ושירותים יוצאים מן הכלל, על מנת לספק ערך מקסימלי ללקוחותיה. באמצעות פעילותה הענפה של החברה בתחום הטעינה לרכב חשמלי, סקאלה מחויבת לאפשר את האימוץ של כלי רכב חשמליים, בדרך לניידות ברת-קיימא. החברה פועלת כמפעילת עמדות טעינה (CPO), ומספקת פתרונות מלאים הכוללים חומרה, תוכנה, התקנה, שירותים ומימון לכל סוגי הלקוחות והיישומים – ציי רכב, יבואני רכב, בנייני מגורים, מבנים מסחריים ורשתות טעינה ציבוריות. סקאלה מספקת פתרונות מתקדמים ועובדת בתחומי ההתייעלות האנרגטית והטעינה לרכב חשמלי עם כמה מהחברות ומהגופים גדולים ביותר בישראל.    

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

three × 1 =