סקייוול SKYWELL ET5 עם סוללת 88 קוטש וטווח חשמלי מורחב

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
סקייוול SKYWELL
סקייוול SKYWELL ET5

 

 

מותג הרכב החשמלי סקייוול SKYWELL, משווק גרסה עם טווח רחב יותר לדגם הפנאי סקייוול ET5 XR88. לרכב סוללה בעלת קיבולת של 88 קוט”ש, המציעה טווח של למעלה מ-600 ק”מ לפי תקן NEDC וטווח ריאלי בפועל של כ-500 ק”מ

 

טווח הנסיעה של רכב הפנאי החשמלי הייעודי SKYWELL ET5 מתרחב: דגם ה-SUV החשמלי, Skywell ET5, ישווק מעתה בנוסף לגרסת הסוללה עם קיבולת של 72 קוט”ש בעלת טווח מוצהר של 400 ק”מ, גם גרסת סוללה  עם קיבולת גדולה יותר, של 88 קוט”ש, המציעה טווח מוצהר של כ-600 קילומטרים, וטווח ריאלי גבוה מגרסת הסוללה הפותחת. 

דגם הפנאי ET5 הושק בישראל בתחילת השנה ורשם עד כה למעלה מ-1,200 הזמנות. בחברה מצפים למסור כ-1,000 רכבים עד סוף השנה

 

עדכון מחירים

במקביל, יתעדכנו מחיריהן של הזמנות חדשות אשר ייפתחו מעתה. מחירו של Skywell ET5 Luxury יהיה מעתה 194,900 ₪ ומחירו של דגם Premium יעמוד על 206,900 ₪. מחיריהם של רכבים אשר הוזמנו טרם העדכון יישמרו עד לסוף השנה הנוכחית.

 

סקייוול SKYWELL טווח חשמלי
500 ק”מ טווח. סקייוול SKYWELL ET5

 

דגמי Skywell ET5 XR עם סוללת ה-88 קוט”ש יהיו זמינים לרכישה החל מחודש דצמבר עם זמני אספקה צפויים בינואר-פברואר 2023. 

 

מקבוצת כדורי נמסר:דגם ה-ET5 הזוכה להצלחה מגיע עם סוללת 72 קוט”ש המאפשרת לו טווח נסיעה מוצהר גדול מאוד של מעל 400 ק”מ בפועל, החוצה את מדינת ישראל. כעת, אנו גאים להגדיל את הטווח עוד יותר. להעלות את רף הטווח ברכבים חשמליים בין טעינות ולוקחת את ההתנתקות מתלות בבנזין צעד אחד קדימה”.  

 

אודות קבוצת כדורי 

 

קבוצת כדורי עוסקת בתחום הרכב החל משנת 1948. קבוצת כדורי הינה יבואנית ומשווקת חלקי חילוף לרכב הגדולה בישראל. בנוסף, בבעלות הקבוצה חברת הליסינג OTO המתמחה בליסינג לחברות היי טק ומנהלת צי רכב בהיקף של אלפי רכבים. במקביל לפעילות הרכב הענפה, החברה עוסקת גם בתחום הנדל”ן ובבעלותה שטחי אחסון ולוגיסטיקה המושכרים לחברות מובילות במשק. 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

17 − 7 =