עגינה רכה: למעלה מ-1000 רכבים (טויוטה ולקסוס) נכנסו לנמל אשדוד

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

נמל אשדוד
סיבוב דאווין. רכבי לקסוס LBX נחתו אצלנו אחרי שעקפו את איום החותים והחליפו אנייה באמצע הדרך

 

 

בשעה טובה: אוניות גלנוע פקדו את נמל אשדוד עם אלפי רכבים המיועדים לשוק הישראלי עם שלל דגמי כלי רכב, ביניהם רכבי טויוטה יאריס ולקסוס LBX

 

בימינו, עם כניסת האיום החותי לחיינו, כל משלוח של מכוניות שמגיע, אחרי שהמכוניות עברו מאניה לאניה בכל משלוח, ושטו בים חודש ימים ויותר, מדובר בממש סיבה למסיבה. היום פרסמנו שיש חשש כבד לפיטורים מאסיביים בנמל אילת, שנפגע מהאיום הבטחוני שפוגע בפעילות הנמל, כבר כמה חודשים, מתחילת המלחמה, מה-7.10.23.

למרות השפעות המלחמה האוניות חזרו לפקוד את נמל אשדוד. בהן אונייה שפקדה את נמל אשדוד, עם למעלה מאלף רכבים המיועדים לשוק הישראלי, ביניהם רכבים של טויוטה ולקסוס בסך של 1117 רכבים, 657 מתוכם הם רכבי טויוטה יאריס ו-380 רכבי לקסוס. בין רכבי הלקסוס שנפרקו היה הדגם החדש לקסוס LBX.

 

לדברי שאול שניידר, יו”ר דירקטוריון נמל אשדוד: “במיוחד בתקופה זו, אנו מברכים על הגעת אונית הגלנוע לנמל אשדוד. אנו רואים בענף יבוא כלי הרכב חשיבות עליונה ועמלים להפוך את הנמל לתחרותי ואפקטיבי בכל הזירות.”

לדברי אלי בר יוסף, מנכ”ל נמל אשדוד בפועל: “אנו שמחים על חזרתן של האוניות לפקוד את נמל אשדוד באופן סדיר ולשרת את צרכי יבואני הרכב ליעד הנמל הלאומי של ישראל. נמשיך לתת שירות מעולה לאוניות בסגמנטים המגוונים המטופלים על ידנו .”

 

נזקי החותים: חשש לפיטורים מאסיביים בנמל אילת – השער-הדרומי של ישראל

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

8 − 7 =