ביקור באולם התצוגה “לקסוס סלקט” – רכבי לקסוס מיד שנייה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

לקסוס RZ יד 2
לקסוס RZ מודל 2023 חשמלי מלא

 

מי לא נתקל באייטמים וכתבות על סקרי שביעות רצון ואמינות של רכבי לקסוס ולקוחות רכבי לקסוס? כל שנה מחדש המותג היפני מוכתר כמותג הרכב האמין ביותר, אחרי שמתגלה שלקוחות של שלל דגמי המותג שבעי רצון, ולא דיווחו על תקלות או פגמים אחרים במהלך השנים שלהם עם הרכב, או דיווחו על מעט פגמים בהשוואה למותגי רכב אחרים.

הסקר הזה, הביא אותנו, בין היתר, לביקור באולם לקסוס סלקט, אולם תצוגה בעיר פתח תקווה, של רכבי לקסוס מיד שנייה, במקרה הזה, אולם נפרד מאולם הרכב החדש. רכבי “לקסוס סלקט” (רכבי לקסוס יד 2 נבחרים), בדרך כלל נמצאים בתוך אולמות התצוגה הראשיים של המותג, אבל במקרה הזה, ובעוד כמה ערים, זה אולם נפרד לחלוטין, ואם לא שמים ממש לב, בזווית העין, זה נראה כמו אולם רכב חדש לגמרי.

 

לקסוס UX יד 2
לקסוס UX מודל 2021 (היברידי)

 

לקסוס מצהירה שרק כלי רכב “מובחרים” ונבחרים מיד שנייה מגיעים לתצוגה הזו, אחרי שעברו טיפול מטמבון לטמבון, בדיקות מכניות, בדיקת היסטוריית טיפולים, ועוד שלל פרמטרים מחמירים, כך שהיא יכולה “לחתום עליו”, ויותר מכך, גם נותנת אחריות של שנתיים נוספות על הרכב, חלקם משנתונים 2018-2019.

עם ובלי קשר, המותג בעולם, הכריז על מתן אפשרות להרחבת אחריות עד 10 שנים, לכלל רכבי לקסוס. כלומר חידוש האחריות מדי שנה, עד 10 שנים מיום רכישתו כחדש או עד 160 אלף ק”מ.

 

לקסוס יד 2
לקסוס UX250 רמת גימור F SPORT היברידי יד 2

 

ביקור באולם לקסוס סלקט פ”ת 

 

@queenoftheroad.il למי שלא שמע על “לקסוס סלקט” – אלה אולמות תצוגה של רכבי לקסוס מיד שנייה, אבל רק כלי רכב נבחרים, עם היסטוריית טיפולים וקילומטראז’ נמוך, למי שרוצה למצוא מציאות. #lexus ♬ צליל מקורי – ענת דניאל – מלכת הכביש

 

מלכת הכביש: לקסוס LBX – המכוניות הטובות של השנה 2023-24

לקסוס UX300e מתיחת פנים 2023 – סקירה וחוות דעת

בפעם הרביעית: לקסוס המותג האמין ביותר על-פי Auto Trader הבריטי

לקסוס NX פלאג אין הייבריד 2022 – סקירה וחוות דעת

מחיר האמינות: לקסוס RX350h החדש (גרסה היברידית) מבחן דרכים

לקסוס UX250h קרוסאובר היברידי (2.0 ל’ בנזין) מבחן דרכים

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

fifteen − eleven =