פולקסווגן id4 קרוסאובר חשמלי משפחתי (450 טווח) 214,990-272,000 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

 

פולקסווגן id4 הקרוסאובר החשמלי הראשון של המותג מגיע לישראל, עם מנוע אחורי, והנעה אחורית, הספק של 204 כ”ס, סוללה 77 קוט”ש וטווח ריאלי של 450 ק”מ, ב-3 רמות גימור, החל מ-214,900 שקלים

 

רכב השנה בעולם ב-2021, והרכב החשמלי הראשון בישראל ממותג פולקסווגן, פולקסווגן ID.4 מגשים את ערכי פולקסווגן בעידן החשמלי, עם פלטפורמה חשמלית ייעודית, שימושיות גבוהה, מרווח פנים מהגדולים בקטגוריה, טכנולוגיה מתקדמת ומערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות כסטנדרט.

 

 

פולקסווגן חשמלית
קרוסאובר חשמלי ראשון של פולקסווגן בישראל

 

מנוע וסוללה

 

ל-ID.4 מנוע חשמלי עם הספק של 204 כ”ס וסוללה בעלת קיבולת 77 קוט”ש (נטו), והוא יוצע בישראל ב-3 רמות גימור שונות. הרכב החשמלי הראשון של פולקסווגן מבוסס על פלטפורמת MEB המודולרית של הקבוצה, עם מנוע הממוקם על הסרן האחורי.

התאוצה מ-0 ל-100 אורכת כ-8.5 שניות עם טווח נסיעה מירבי 519 ק”מ (טווח מקסימלי ממוצע ע”פ תקן WLTP – הערך המדווח ע”פ הנחיות המשרד לאיכות הסביבה בדבר גילוי נתוני צריכת חשמל מכלי רכב), וטווח ריאלי של 450 קילומטרים. מומנט מרבי 31.6 קג”מ, מהירות מרבית של 160 קמ”ש. על פי היצרן, צריכת אנרגיה משולבת WLTP של 16.4 קווט”ש ל-100 ק”מ, וקצב טעינה מקסימלי של עד 135Kw/hבטעינת DC (עמדת טעינה מהירה בזרם ישיר).

העיצוב החיצוני משלב בין האלגנטיות של המותג לפרטים הקטנים והחדשניים של הדגם: פסי נשיאה בגג, חזית נקיה בעלת גריל תחתון ורחב, פרופיל הכולל קורת C, כאשר יחידות התאורה הרוחביות בחלקו האחורי של הרכב נמתחות ומחוברות אל תא המטען.

 

פולקסווגן ID.4
מקבילה לטיגואן, מבחינת מידות. פולקסווגן ID.4

 

מידות

 

ל-ID.4 חישוקים החותמים עיצוב חיצוני עם נוכחות וייחודיות על הכביש, בזכות מידותיו הנדיבות, נתוני מרווח פנים מהגדולים בקטגוריה. לרכב מרווח פנים המאפשר נוחות לכל יושביו, כאשר אורכו 458 ס”מ, רוחבו 185 ס”מ, גובהו 162 ס”מ ובסיס הגלגלים הינו 277 ס”מ. החזית כוללת יחידות תאורה עם פנסי LED  קדמיים ואחוריים כסטנדרט, חישוקי סגסוגת בגודל “19 (ברמת גימור PRO ו-PRO ADVANCED) ו- “20 אינץ’ (מרמת גימור PREMIUM) מציגים את הרכב עם נוכחות מרשימה ובולטת. 

לרמת הגימור Pro Premium יתווספו פנסי LED קדמיים IQ Light, פנסי LED אחוריים הכוללים איתות דינמי, פנסי ערפל קדמיים, גג שמש פנורמי וחלונות אחוריים מושחמים.

 

פולקסווגן חשמלי
פולקסווגן id4

סביבת הנהג ופנים הרכב מציגים אבזור טכנולוגי מגוון ושפה דיגיטלית:

 

בכל רמות הגימור ניתן למצוא כסטנדרט מפרט עשיר הכולל מערכת מולטימדיה עם מסך מגע צבעוני 10″, לוח מחוונים דיגיטלי – Active Info Display, דיבורית BT מובנית , שליטה קולית וממשק ל-Apple Car Play ו-Android Auto, מערכת שמע בת 7 רמקולים, שליטה מההגה על מערכת השמע ומחשב הדרך,  מערכת בקרת אקלים Climatronic מפוצלת ל-2 איזורים (עם פתחי אוורור מאחור, מערכת Keyless לכניסה והנעה ללא מפתח, מערכת מצלמות 360 מעלות, תאורת חניה אוטומטית, בורר מצבי נהיגה וחיישני חניה קדמיים ואחוריים.

 

id4
id4 תא נהג

id4 חשמלי

 

כמו כן כוללת רשימת האבזור הפנימי כוללת ריפודי ArtVelour, מושבי Comfort  קדמיים עם אפשרות לחימום, גלגל הגה עם ציפוי עור, משענת יד קדמית ואחורית, תאורת אווירה פנימית במגוון צבעים וטעינה אלחוטית לטלפון הנייד עבור מכשירים תומכים. נפח תא המטען עומד על 543 ליטר נדיבים, ו-1,405 ליטר כאשר המושבים האחוריים מקופלים.

ברמת הגימור Pro Advanced יתווסף למערכת המולטימדיה מסך מגע צבעוני 12″ עם דיבורית BT מובנית, ומערכת בקרת אקלים מפוצלת ל-3 איזורים, לצד מערכת שמע משודרגת, ומושבי Comfort קדמיים מתכווננים חשמלית כולל זכרונות.

רמת הגימור הגבוהה Pro Premium כוללת גם מערכת לפתיחה וסגירה חשמלית של תא המטען.

 

קרוסאובר חשמלי
החל מ-214,900 ש”ח. ID.4

 

בתחום הבטיחות כולל הרכב, אשר זכה לציון 5 כוכבים (הגבוה ביותר במבחן ההתרסקות של ארגון התקינה המוביל Euro NCAP) חבילת בטיחות מקיפה עם מגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות, המוצעות כסטנדרט: בקרת שיוט אדפטיבית ACC, מערכת בלימה אוטומטית בעת חירום AEBS, מערכת ניטור מרחק מלפנים Front Assist, מערכת לזיהוי הולכי רגל, זיהוי רוכב אופניים, סטיה מנתיב אקטיבית Lane Assist, זיהוי כלי רכב בשטח מת במהלך מעבר נתיב Side Assist, תאורת LED ייעודית לנהיגת יום, 7 כריות אוויר ועוד. ברמת הגימור Pro Premium תתווסף מערכת Travel Assist עם אפשרות לזחילה בפקקים ושמירה על מרכז נתיב ומערכת High Beam Assist לשליטה אוטומטית באורות גבוהים.

 

vw id4
3 רמות גימור. id4

 

3 רמות גימור, ומחירים

 

מחיר הפולקסווגן ID.4 יחל ב-214,900 ₪ לרמת הגימור Pro

מחירה של רמת הגימור Pro Advanced יעמוד על 255,900 ₪,

מחיר ה-Pro Premium הוא 272,900  ₪

*לכל המחירים תתווסף אגרת רישוי בסך 537 ₪. 

 

*עמדת טעינה לא כלולה
*8 שנים אחריות על המערכת החשמלית
*3 שנים אחריות על הרכב
*טיפולים כל 15,000 קילומטרים – בדיקה ראשונה כוללת בדיקות בעיקר, תוכנה, חשמל חיווט וכו’.
נכון לעכשיו לא פורסם מחירון טיפולים
נכון לעכשיו אין אספקות גדולות
אספקה גדולה ראשונה במרץ 2023

 

**כל הנתונים המפורטים מעלה הינם נתוני יצרן הרכב מבדיקות המבוצעות בהתאם לתקינה האירופאית. נתונים אלה אינם מתייחסים לנתונים של רכב ספציפי אלא נועדו, בין היתר, לאפשר השוואה בין דגמי רכב שונים. 

**אבזור ואפיון הרכב עשוי לשנות את תכונות וביצועי הרכב כגון: משקל, אווירודינמיקה טווח נסיעה וצריכת חשמל. כמו כן, טווח הנסיעה וצריכת האנרגיה בפועל עשויים להשתנות ומושפעים מגורמים שונים, כגון, אך לא רק: הרגלי נהיגה ושימוש בטעינה, מזג אוויר, תנאי הדרך, גיל הסוללה ותחזוקת הרכב, קיבולת הסוללה ברכב חשמלי מצטמצמת לאורך הזמן ובהתאם לאופי השימוש.

**אפשרות החיבור למערכת המולטימדיה, ממשק עם טלפונים ניידים והיקף השימוש תלויים ביצרניות המכשיר הסלולארי ובאפליקציות השונות. ייתכנו מגבלות בחיבור ו/או בשימוש אשר הינן תלויות ביצרן או יבואן הרכב ואינן באחריותם.

** מערכות העזר והבטיחות המותקנות ברכב נועדו לסייע לנהג במגבלות המערכות ולא נועדו להסיר מאחריותו של הנהג.  

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

16 − 14 =