רכב וטכנולוגיה: חברת C2A Security הישראלית ו-SEGULA Technologies משלבות כוחות

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

סי טו איי סק
שיפור תהליכי הגנת הסייבר בתעשיית הרכב. C2A Security

 

 

חברת C2A Security הישראלית בשת”פ ענק עם SEGULA Technologies לשיפור תהליכי הגנת הסייבר בשרשרת הייצור הסבוכה של תעשיית הרכב

 

הצמיחה בשוק המכוניות המחוברת, שוק שצפוי להגיע לשווי של 166 מיליארדי דולרים עד לשנת 2025, לצד הגידול ברכיבי התוכנה (software-defined vehicle) ברכב, דוחפת את יצרניות הרכב להתמודד במהירות עם אתגר חדש: איזון בין דרישת הלקוחות לחוויית שימוש עשירה בתוך הרכב מצד אחד, לבין עמידה בתקנים וסטנדרטים מחמירים ודרישות אבטחת מידע מצד שני, לבין קצב השחרור והעדכון של מוצרי תוכנה ופיצ’רים חדשים מצד שלישי.

כלי הרכב של היום כוללים הרבה יותר רכיבי תוכנה ושורות קוד (ולכן גם פגיעים יותר לאיומי סייבר), בין היתר בגלל רכיבים אלקטרוניים, מערכות משובצות מחשב והוספה מתמדת של חיבוריות, אשר שינו את כל שלבי שרשרת הייצור המסורתית בתעשיית הרכב. כפועל יוצא, התוכן, התיעוש ומחזור החיים של פיתוח התוכנה כפופים כעת  לסטנדרטים ולדרישות רגולציה מחמירות יותר ויותר בכל הקשור להגנת סייבר ודרישות אבטחת מידע לכל אורך שרשרת הייצור המורכבת, כאשר יצרני הרכב חייבים להסתגל לכל אלו במהירות. 

שתי החברות – SEGULA Technologies, מובילה עולמית בתחום הנדסת הרכב, וחברת C2A Security הישראלית, הספקית היחידה של פלטפורמת DevSecOps לתעשיית הרכב – החליטו לשלב כוחות כדי להציע ליצרניות הרכב ולחברות מוביליטי הפועלות בשוק תחרותי מאוד, מגוון חדש של מוצרי הגנת סייבר, המאפשרים להן לבחון את עמידות כלי הרכב שלהן בפני איומי סייבר ולעמוד בתקנות הרגולציה העדכניות – בראשן תקנות UN R155-ISO/SAE21434 שנכנסו לתוקף ביולי 2022. 

שיתוף הפעולה האסטרטגי יתפרס על פני 30 המדינות בהן פועלת כיום SEGULA, וישולבו בו אוסף שלם של פתרונות להערכת סיכוני סייבר Cyber Threat Assessment לצד פתרונות לתיקון ואנליזה שיבטיחו מענה קל ומלא לדרישות הרגולטוריות בתחום הגנת הסייבר. אלו נועדו לתמוך בכל השלבים של שרשרת פיתוח הרכב, משלב התכנון והעיצוב, דרך שלב הפיתוח והבדיקות, וכלה בשלב הייצור וההפצה, ולתת מענה רלוונטי לכל הסגמנטים בענף, מרמת כלי הרכב עצמו ועד לעמדות הטעינה החשמלית.

עמנואל יפרח, מנהל SEGULA ישראל: “הגנת סייבר, שפעם נתפסה כתחום עיסוק חסוי, היא כיום אבן הפינה של מגזר שלם, התלוי ביכולתו לחזות, לחדש ולבצע באופן שיטתי תהליכים מורכבים יותר ויותר של בדיקות אבטחה. בתחום זה, זיהינו ב-C2A Security יכולת להגיב בקפדנות ובגמישות לדרישות התובעניות ביותר של כל השחקנים בתחום הרכב, בין אם יצרנים, ספקים, או ספקי חלפים. הכלים של C2A Security, המסוגלים להתממשק ומוצעים כפלטפורמות מרכזיות, לצד יכולת התגובה המהירה של מחלקת המחקר והפיתוח של החברה, הינם נכסים חיוניים שאנחנו שמחים מאד להעמיד לרשות לקוחותינו”. 

רועי פרידמן, מנכ”ל C2A Security: “הגנת סייבר נתפסת בדרך כלל כאלמנט מגביל בארגונים, וכמכשול עבור פיתוח במודל אג’ילי (agile) אשר מעכב את לוחות זמני המסירה ללקוח. פלטפורמת ה-DevSecOps הייעודית לרכב שאנחנו מציעים הופכת את הפרדיגמה, כאשר הגנת הסייבר ודרישות האבטחה הופכות ממכשול למכפיל ערך עסקי, המעודד שיתוף פעולה שוטף בין צוותי מוצר, אבטחת מידע  ופיתוח תוכנה. השותפות שלנו עם SEGULA היא שלב מרכזי בחזון שלנו – הידע שלהם על השוק והקשרים ההדוקים לתעשיית הרכב יפתחו עבורנו הזדמנויות חדשות. ביחד נתרום להגנת הסייבר של מוצרי לקוחותיהם כאלמנט תחרותי”. 

רועי פרידמן ידבר בוועידת המשקיעים הבינלאומית של OurCrowd, שתתקיים ב-15 בפברואר בירושלים. 

 

אודות C2A Security

חברת C2A Security היא הספקית היחידה של פלטפורמת DevSecOps ייעודית ליצרניות רכב וחברות מוביליטי. החברה מספקת פתרונות הגנת סייבר אוטומטיים כדי לאפשר את מהפכת הרכב המחובר, האוטונומי והחשמלי. מוצר הדגל של החברה,  EVSec, הוא פלטפורמת DevSecOps המסייעת לחברות הרכב להישאר תחרותיות ולספק יותר ערך עסקי ללקוחות בעידן של רכבים מבוססי תוכנה, באמצעות תמיכה במחזור החיים של פיתוח התוכנה – מהפיתוח ועד לאופרציה ובחזרה. השימוש ב-EVSec מאפשר ללקוחות להשיג הגנת סייבר יעילה, לנהל תוכנה בהיקף נרחב, ולהתגבר על המחסור באנשי סייבר מקצועיים, תוך עמידה בכל דרישות הרגולציה החדשות בתחום.



אודות SEGULA Technologies 

חברת SEGULA Technologies היא קבוצת הנדסה עולמית הפועלת בתחום הרכב, האווירונאוטיקה, אנרגיה, רכבת, מדעי החיים וטלקומוניקציה עם נוכחות ביותר מ-30 מדינות ו-140 משרדים ברחבי העולם. הקבוצה מטפחת יחסים קרובים עם לקוחותיה הודות לכישוריהם של 12 אלף עובדיה. כחברת הנדסה מובילה וחדשנית SEGULA Technologies מבצעת פרויקטים בקנה מידה גדול, ממחקר ועד תיעוש וייצור.  

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

1 × one =