פורשה טייקאן המכונית החשמלית הספורטיבית עוברת עדכון תוכנה חשוב

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
פורשה ריקול
פורשה טייקאן עדכון תוכנה

   

 

למעלה מ-75,000 יחידות של טייקאן נמסרו בכל העולם מאז שפורשה הציגה את מכונית הספורט החשמלית הראשונה שלה בסוף שנת 2019. כעת מגיע עדכון מקיף: ללא  קשר לגיל הרכב, למנוע, לשלדה ולשוק, ניתן לעדכן את תוכנת המכונית עד דגמי 2023. עדכון זה יתבצע בהתאם לשווקים השונים.

בהתאם לתאריך מסירת הרכב, הלקוחות יוכלו ליהנות בין השאר מיעילות משופרת של מערכת העברת הכוח ומפעולות חדשות ומשיפורים במערכת ה-PCM (ניהול תקשורת של פורשה) במערכת ה-Connect Porsche ובמערכות עזר נוספות. העדכון גם כולל אפשרות לפתוח פונקציות ואבזור נוסף לאחר רכישתם) FoD – פונקציה לפי דרישה (והוא ישפר גם את יכולת העדכון בצורה מקוונת בכל דגמי הטייקאן. העדכון ניתן ללקוחות ללא תשלום בכל העולם והוא יתבצע במהלך הביקור במרכז השירות של פורשה Porsche. 

*המטען המובנה בהספק של 22 קוטש זמין כעת להתקנה 

בעזרת מטען זה ניתן לטעון את הסוללה במהירות גבוהה יותר. שדרוג המטען כולל גם הפעלת הפעולה Charge & Plug (זמינה באירופה ובצפון אמריקה). היא מאפשרת טעינה ותשלום נוחים ללא שימוש בכרטיס אשראי או באפליקציה. מיד לאחר חיבור כבל הטעינה, הפורשה טייקאן יוצר תקשורת מוצפנת עם עמדת הטעינה התומכת ב-Charge & Plug תהליכי הטעינה והתשלום מתבצעים אוטומטית.  

אינו זמין בשלב זה בדרום קוריאה ובקנדה

 

פורשה תוכנה
עדכון חשוב לפורשה טייקאן החשמלי

 

העדכונים החשובים שהטייקאן החשמלית צריכה לעבור על ידי עדכון תוכנה:  

 

  • מערכת העברת הכוח: במצבי הנהיגה Normal ו-Range בדגמים בעלי הנעה בכל הגלגלים, במצב עומס חלקי, המנוע החשמלי הקדמי מנותק כמעט לגמרי. במהלך שיוט ובעמידה, שני הסרנים מנותקים מכוח ההנעה. פעולת הגלישה מפחיתה את הפסדי  החיכוך והגרר ומגדילה את טווח הנסיעה של המכונית. מחוון מערכת ההנעה בכל הגלגלים מוצג כעת כמחוון זרימת האנרגיה בצג המרכזי. הוא מאפשר לנהג לראות בקלות את מצב  הפעולה הנוכחי. גם אסטרטגיית מחזור האנרגיה עברה מקצה שיפורים. הגדרת המחזור  האוטומטית לדוגמה נשמרת גם כאשר הנהג משנה את תוכנית הנהיגה. שיפור רמת הנוחות ללקוח. שיפורים אלה רלוונטיים לדגמי Taycan משנת 2020 ו-2021.
  • ניהול תרמי: ניהול טוב יותר של טמפרטורת הסוללה, במיוחד בטמפרטורות חיצוניות  נמוכות, מאפשר לטעון את ה-Taycan מהר יותר ובעוצמות מגוונות יותר, שימוש  טוב יותר מבעבר בחום השיורי הנפלט מהרכיבים החשמליים לדוגמה לצורך טיפול  בסוללה. בדגמי 2020 ו-2021 ,פעולה זו מגדילה את טווח הנסיעה ומקצרת את זמני הטעינה.

    פורשה טייקאן יד 2
    75,000 מכוניות טייקאן מסביב לעולם ב-3 שנים

  • מערכת ניהול התקשורת של Porsche PCM ו-Connect Porsche: פעולות חדשות, עיצוב צבעוני במסך הבית ושימוש קל יותר בשדרוגי הדגם המוכרים באזור זה. בדגמי Taycan שיוצרו בשנים 2020 ו- 2021 ועד אמצע פברואר 2022, השדרוג משפר את פעולת מערכת הבקרה הקולית ואת תהליך האינטגרציה. ניתן לסנן ולבחור בתחנות טעינה דרך RAuto Android. תמיכה אלחוטית ב-RSpotify. מערכת הניווט על בסיס יכולת הטעינה. הנהגים בדגמי טייקאן משנת 2021 עם תצוגה עילית יכולים להסתכל קדימה אל מפת הניווט המשופרת, בין שאר הדברים. תוכן התצוגה הורחב. בכל דגמי טייקאן שיוצרו לפני שנת 2023, ניתן לבצע פעולות בתוך המכונית באמצעות הבקרה הקולית. בדגמים החדשים יותר זה כבר סטנדרט.
  • מערכות עזר: חלק מהמערכות יכולות כעת לתמוך בנהג במצבים נוספים. טווח הפעולה של חיישני מערכת העזר לחניה ParkAssist גדל. פעולת חיפוש מקומות החניה השתפרה גם היא, וכעת היא יכולה לזהות גם מקומות חניה קטנים יותר. שיפורים אלה יוטמעו בדגמי טייקאן מ-2020-2022.

  • פתיחת פעולות לאחר רכישת הרכב – כל דגמי טייקאן מהשנים 2020 ,2021  ו-2022 יכולים כעת לפי דרישה להשתמש בפעולת הפתיחה ללא מפתח, גישת נוחות של הדלתות ודלת תא המטען. עדכוני התוכנה המקוונים עברו כעת שיפור נוסף ב-2023.  

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

3 + three =