מתחזקת: אאודי S3 החדשה 2024-2025 עוברת מתיחת פנים מתבקשת

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

AUDI S3 SPORTBACK
אאודי S3 ספורטבק

 

אאודי חשפו את מתיחת הפנים לדגם אודי S3 החדש 2025 – הגרסה החזקה ביותר של ה-S3 שיוצרה עד היום

 

חידושים ביחידת ההנעה:

הדגם החדש מגיע עם מנוע בנפח 2.0 ליטר טורבו המפיק 328 כ”ס, ומומנט של 42.8 קג”מ, 22 כ”ס יותר מהדגם היוצא ומהרכב המקביל והקצת יותר “עממי” שלה – פולקסווגן גולף R (בעל הספק של 315 כוחות סוס “בלבד”). למי שזה לא מספיק לו, אודי S3 החדשה יורשת את “מפצל המומנט” האחורי מאחותה אאודי RS3.

הטכנולוגיה החדשה היא מעין דיפרנציאל משופר, שמחלק את הכוח בצורה יותר מדויקת בין 2 הגלגלים האחוריים, ובשילוב עם מצב הנהיגה החדש “דיינמיק פלוס”, המנוע שולח מומנט מקסימלי שעובר בדיוק לגלגלים האחוריים. אמנם אאודי לא קוראת למצב הנהיגה הזה “דריפט מוד”, אבל ממש נראה שזאת כוונת המשורר. נשמע כיף.

 

S3 2024
S3
AUDI S3 2025
אאודי S3 החדשה 2024-25 (4 דלתות)
RS3
תוספת כוחות סוס ומאפיינים אגרסיביים מה-RS3

 

ביצועים:

אאודי S3 החדשה תאיץ מ-0 ל100 קמ”ש בפחות מ-4.5 שניות, מאית השנייה מהר יותר מהדגם של 2024. נתון מרשים מאוד. המהירות המקסימלית שלה נשארת “רק” 250 קמ”ש, לא נראה שזה יפריע לנהגים באוטובאן הגרמני, או לנו. עוד שיפור שאנחנו מברכים עליו, אאודי קיצרו את יחס ההעברה של תיבת ההילוכים, משמע בהעלאת הילוך, תיבת ההילוכים האוטומטית תמשוך את ההילוך יותר, ותוריד הילוך בשלב מוקדם יותר.

הרכב מתחדש בג’אנטים 19′ עם צמיגי 235/35 מבית Falken performance, ברקסים קדמיים מוגדלים עם קליפר בעל 2 בוכנות ודיסק מחורץ, שעוזר להפחית את התחממות הברקסים בעת שימוש תכוף או ספורטיבי. 

 

אודי
תא נהג אאודי S3

תא נהג אאודי

 

פנים הרכב:

מבחינת פנים הרכב, לשמחתנו, אאודי משאירים כפתורים פיזיים מתחת למסך המרכזי, בגודל 10.1 אינץ’ (לעומת הגולף R המקבילה). אליו כיאה לרכבים חדשים אפשר להתחבר עם אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי. בורר ההילוכים הוא כבר לא ידית, ונמצא בקונסולה בין הנהג לנוסע. כפתור ההתנעה הספורטיבי למדי מוקף בצבע אדום, ורק עושה חשק ללחוץ עליו ולשמוע את המפלצת מגרגרת. ההגה מעוטר בסמל “S” קלאסי בחלק התחתון שלו, ועל מושבי העור השחור תפירות אדומות, גם עליהם מוטבע סמל ה”S” המוכר.

 

אודי סדאן
אאודי S3 סדאן
אודי ספורטבק
אאודי S3 ספורטבק

 

שינויים נוספים:

אאודי S3 החדשה תגיע עם אופציה ל-4 מצבי תאורה של פנסי הLED ביום (לבחירה), פנסים אחוריים עם אנימציה חדשה בעת פתיחה ונעילת הרכב, וארבעה צבעים חדשים: Ascari Blue District Green, Arkona White, ו-Progressive Red.

ה-S3 תגיע ב-2 גרסאות מרכב – גרסת סדאן 4 דלתות, וגרסת ספורטבק 5 דלתות. נסכם ונאמר, ה-S3 החדשה מגיעה בוגרת יותר, עם פונקציות חדשות, צבעים חדשים ונגיעות מהגנטיקה האגרסיבית של ה-RS3.

 

הדגם המחודש צפוי להגיע אלינו עד סוף יוני 2024

 

חשיפה בינלאומית ל-SUV החדש אופל פרונטרה – אצלנו בסוף 2024

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

eleven − five =