רי אוטומוטיב חשפה משאית חשמלית בגודל בינוני עד 7.5 טון

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

משאית חשמלית
עכשיו גם משאית חשמלית. P7-C

 

 

רי אוטומוטיב בע”מ (NASDAQ:REE) חברת טכנולוגיית בתחום רכב, וספקית פלטפורמות לכלי רכב חשמליים (EV), חשפה את ה-P7-C, משאית בינונית במשקל של עד 7.5 טון עם עיצוב תא נוסעים חדש, שנבנה על הפלטפורמה החשמלית המודולרית P7

 

מערך ה-P7 – משאית P7-C החדשה היא חלק חשוב מהיצע הרכבים החשמליים השלם של REE שמבוסס על פלטפורמת הדגל שלה P7, אשר תוכננה לשרת משאיות בינוניות במשקל של בין 4.5-7.5 טון. הרכבים בתוכנית P7 תוכננו עבור הסביבות העירוניות בדגש על יכולת תמרון אופטימלית, נפח מטען מוגבר, גובה כניסה נמוך, עיצוב אווירודינמי, רעש נמוך, ראות טובה יותר ובטיחות מוגברת.


היצע רכבי ה-P7 כולל את משאית הקבינה (ה-P7-C ,(Cab-Chassis, משאית ה-P7-B (Box Truck), ושלדת ה-P7-S (Stripped Chassis). כל מערך המשאיות החשמליות P7 מבוסס על REEcorners™, ועל טכנולוגיית x-by-wire הייחודית של REE. רכבים המבוססים על שלדות REE מתוכננים להוזיל את עלות הבעלות הכוללת (TCO). ניתן להזמין כעת את כל רכבים המבוססים P7, מסירות ראשונות של רכבים צפויה להתחיל ברבעון הרביעי של 2023.

 

משאית חשמלית
פלטפורמה ייעודית חשמלית

 

P7-C – משאית חשמלית במשקל של עד 7.5 טון שנועדה לענות לדרישות השוק האמריקאי ולעמוד בתנאי התמריצים של חוק הפחתת מזהמים (Inflation Reduction Act incentives). תמריצים אלו בעלי ערך משמעותי עבור רכבי שוק המשאית החשמליות הבינוניות. P7-C פותח על בסיס משוב ישיר של לקוחות מרכבי הקונספט שלנו ונועד לענות במדויק על הצרכים הספציפיים של מנהלי ציי רכבים.

P7-S – שלדה חשמלית ערומה אשר מאפשרת ללקוחות ליהנות ממודולריות מוחלטת. בין אם זה תא נהג אחורי עבור תצורת משאית חלוקה (Walk in Van) או תא נהג קדמי עבור משאית משלוחים, ה-P7-S יכולה לתמוך במספר רב של עיצובי מרכב ייעודים לרכבים חשמליים . החל מ-Proxima של EAVX ומורגן אולסון, ועד תא הנהג החדשני של REE, זאת בנוסף לקבינות קיימות של יצרני משאיות מובילים. ציי רכב יכולים לקחת את ה-P7-S ולהפוך אותו לרכב המדויק שהם צריכים.

 

משאית חשמלית לעיר

 

P7-B – חולקת את עיצוב הקבינה עם ה-P7-C ומכוונת לפלח הגדול והפופולרי ביותר בארה״ב של משאיות בינוניות עד משקל 6.3 טון בעיקר בתצורת המייל האחרון (last mile) הפופולריים בקרב ציי מסחר וחברות השכרת רכבים.

תהליכי הרגולציה לפלטפורמה החשמלית P7 נמצאת בעיצומה, כאשר אבן הדרך שהשגנו לאחרונה, השלמת כיול מערכות ההנעה וההיגוי XBW, במסגרת בדיקות החורף בשוודיה. אנו צופים כי אנו נשלים את תהליך הרגולציה במחצית השנייה של השנה. 

 

רשת המפיצים המורשים של REE מתרחבת עם שלושה מפיצים חדשים: Monarch Truck Center ,The Truck Shop ו – RyDer אשר כבר ביצעו הזמנות ראשוניות עבור קו המוצרים של P7 והם מקבלים הזמנות מלקוחותיהם.

המפיצים החדשים מצטרפים לרשת ההפצה המתרחבת של REE בארצות הברית בה כבר חברים Tom’s truck, Pritchard, IPT, New England Truck solution, FMI Truck sales &service.

טלי מילר, סמנכ”לית המכירות ופיתוח עסקי של REE: “מה שהלקוחות שלנו אוהבים בהיצע הרכבים שפלטפורמת הP7  מאפשרת היא העובדה שהם יכולים להפיק מהרכבים המבוססים עליה את המקסימום. לצד ההתקדמות שלנו בהשלמת הדרישות הרגולטוריות בארה״ב והצפי למסירת הרכבים הראשונים שלנו בהמשך השנה, אנו שמחים לצרף שלושה מפיצים חדשים לרשת המפיצים שלנו – Monarch Truck Center,The Truck Shop ו- RyDer”. 

 

השקה: משאית חשמלית מלאה ראשונה של וולוו VOLVO בישראל

נסיעה ראשונה של משאית מימן על בישראל ותחנת מימן ראשונה

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

7 + 13 =