אמנון שעשוע יכול לרשום לעצמו עוד הישג: מובילאיי נסחרת בנאסד”ק

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

מובילאיי הופכת שוב לחברה ציבורית

רשומה כעת בנאסד”ק תחת הסימול MBLY, בעקבות הנפקתה ע”י אינטל

 

 

“מובילאיי החלה להיסחר השבוע בנאסד”ק תחת הסימול MBLY בעקבות הנפקתה ע”י חברת האם, אינטל.
בהתבסס על הרזומה החדשני של מובילאיי כחברה של אינטל, ההנפקה פותחת את ערכה של מובילאיי עבור בעלי המניות. כעת מצוינת חזרתה של מובילאיי לשווקים הציבוריים מאז שנרכשה על ידי אינטל בשנת 2017”.

 

מובילאיי נאסד"ק
אמנון שעשוע הנפקת מובילאיי בנסדא”ק. קרדיט: Nasdaq, Inc

 

“אינטל ומובילאיי ציינו את אבן הדרך בנאסד”ק בטיימס סקוור, ניו יורק; מטה מובילאיי בירושלים; ומשאר משרדיה של החברה ברחבי העולם”.

 

 

מים רבים עברו מאז מובילאיי הייתה רק מערכת בטיחות מתקדמת שהותקנה במכוניות חדשות ויד שנייה בהתקנה ארצית. המח מאחורי החברה, אמנון שעשוע, מצליח להפתיע ולחדש כל העת, בטכנולוגיות בטיחות חדשות בתחום האוטוטק.

רק ביולי האחרון פרסמנו כאן באתר על השלב הבא באוטונומיות כלי רכב, כאשר מובילאיי ו-Zeekr פתחו פרק חדש במערכות סיוע מתקדמות לנהג – באמצעות עדכון דרך האוויר (OTA) 

 

מובילאיי ו-Zeekr סיפקו את אחת מחבילות הסיוע המתקדמות לכבישים מהירים עבור עשרות אלפי בעלי מכוניות חשמליות מדגם Zeekr 001 באמצעות עדכון מהאוויר (OTA).

מכוניות צוידו מראש בחומרה, הכוללת שבע מצלמות ברזולוציה של 8 מגה-פיקסל, המציעות שדה ראייה של 360⁰ (זאת בנוסף לארבע מצלמות חניה), וכן שני SoC EyeQ®5 High בטכנולוגיית 7 ננומטר, שאפשרו עדכון מאפיינים נרחב בלחיצת כפתור. לא מדובר כאן רק בעתיד של סיוע לנהיגה מבחינה בטיחותית, אלא גם בהדגמה כיצד כלי רכב ירכשו יכולות חדשות באמצעות פיתוחי תוכנה, וכל זה קורה פחות משנתיים לאחר שהכרזנו כי Geely Auto Group בחרה במערכת הסיוע המתקדמת לנהג (ADAS) של מובילאיי, ™, עבור כלי הרכב החשמליים של Zeekr.

 

סקירה על מערכת מובילאיי בתחילת דרכה בישראל, כשנכנסה כחובה לכלי רכב חדשים וכלי רכב מיד שנייה בישראל.

מובילאיי זו מערכת שמחנכת אותך מחדש, נהג ותיק כחדש. מערכת שמשאירה אותך בפוקוס בנהיגה, בזמן עייפות בסוף יום עבודה, היסח דעת, נראות לקויה, חוסר ניסיון בכביש, ושלל גורמים מסכני חיים שמערכת בטיחות יכולה להציל אותך מהם.   סקירה

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

4 + 19 =