בקרוב אצלנו: סמארט 1 וסמארט 3 קרוסאוברים חשמליים 5 מקומות

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

SMART #1
עד סוף השנה אצלנו – סמארט 1

 

כלמוביל, יבואנית מרצדס, יונדאי, ג’נסיס, מיצובישי ו-ORA ממשיכה את שיתוף הפעולה עם מותג הרכב סמארט ונערכת להשקת דגמי ה-SUV החדשים, 5 מושבים, של המותג בישראל – פרימיום, חשמליים, גם למשפחות 

המותג smart הוא מותג שנוסד בשנת 1998 על ידי מרצדס בנץ ו-סוואטש והיה חלוץ בפיתוח כלי רכב חשמליים, חכמים שהביאו משב רוח חדשני בגודל, בעיצוב ובאופי המהנה לנהיגה. המותג הושק בישראל בשנת 2002 וכלל דגמים וסדרות בהם סמארט Fortwo, Forfour, דגמים חשמליים, דגמי קופה ודגמי ספורט. כיום, בבעלות משותפת של מרצדס-בנץ וקונצרן ג’ילי, מציגות היצרניות, בסינרגיה סדרות חדשות של smart עם טכנולוגיות ועיצוב חדשים.

דגמי smart עברו שינוי מהותי עם השקת דגמי SUV פרימיום, חשמליים, 5 מושבים, עם טווח נסיעה של 400 ק”מ (WLTP) וטכנולוגיה מתקדמת, תוך שמירה על אמירה עיצובית אופנתית-צבעונית המזוהה עם המותג.

 

סמארט 1
סמארט 1 תא נהג

 

סדרת הדגמים החשמליים החדשים כוללת את דגם smart 1 – דגם SUV פרימיום חשמלי, שמתאים גם למשפחות אותו תשיק כלמוביל במהלך הרבעון האחרון של 2023. אחריו, יושק דגם SUV קופה חשמלי וגדול אף יותר – ה-smart 3. דגם שלישי, רחב ממדים אף יותר, יושק במהלך שנת 2024. 

בישראל, הדור החדש של סמארט יוצג באולמות מרצדס וגם באולמות תצוגה ייעודיים. מערך השירות של מרצדס יתמוך בפעילות סמארט בישראל על מנת לספק שירות וחוויית לקוח ברמה הגבוהה ביותר.

הרכב הראשון שצפוי להגיע לשראל עוד השנה, הוא סמארט #1

 

SMART 1
בקרוב בישראל – סמארט #1

 

מפרט סמארט #1

 

מנוע חשמלי, הנעה אחורית
200 קילוואט, הספק של 268 כ”ס
מומנט מרבי: 35 קג”מ
מהירות מרבית: 180 קמ”ש
סוללה וקיבולת מקסימלית: סוללת 66 קוט”ש
טווח WLTP מרבי: 420-440 ק”מ
יכולות טעינה מקסימליות: טעינה איטית עד 22 קילוואט, טעינה מהירה עד: 150 קילוואט

זמני טעינה:

טעינה איטית AC בין 10-80% – למעלה מ-3 שעות
טעינה מהירה DC בין 10-80% – עד 30 דקות

סוגי מחברים שמישים: CCS Type 2 Europe – מצב כבל טעינה 3 סטנדרטי
פתרונות טעינה ביתיים נוספים זמינים: wallbox חכם בשיתוף ABB, כבל טעינה עם שקע ביתי.

 

מידות ומשקלים:

מידות חיצוניות (אורך, רוחב, גובה): 4270/1822/1636 מ”מ
בסיס גלגלים: 2750 מ”מ
משקל כולל מותר: 2270 ק”ג
גודל חישוקים: 19 אינץ’
גודל צמיגים: 235/45 R19
תא מטען קדמי: 15 ליטר, תא מטען אחורי: 273-411 ל’

מסך מולטימדיה, מגע, 12.8 אינץ’ ברזולוציה גבוהה, הכוללת בחירת פרופיל והעדפות לנסיעה, ניווט, בקרת אקלים, כיוון אורות וסאונד, רוב הפונקציות של המכונית ניתנות להתאמה ולהגדרה על המסך. לוח המחוונים בגודל 9.2 אינץ’ Full HD, תצוגה עילית בגודל 10 אינץ’ (HUD)

בטיחות: 7 כריות אוויר. חבילת ADAS: בקרת שיוט אדפטיבית עם פונקציית Stop & Go, מערכת שמירה על נתיב אקטיבית, זיהוי רכב בשטח מת, חניה אוטומטית, אורות גבוהים אדפטיביים, ועוד.

 

גיל פריאנטה, מנכ”ל קבוצת היוקרה בכלמוביל: “אנו נרגשים להמשיך את שיתוף הפעולה עם סמארט לקראת השקת הדגמים החדשים של סמארט. נמשיך להציע ללקוחותינו הקיימים והחדשים, רכבים טכנולוגיים, חדשניים ואופנתיים ובעיקר בשורה רעננה לעולם הרכב בישראל”. 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

five × 3 =