מותג Voyah זכה במקום הראשון במדד איכות מותגי רכב בסין

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

VOYAH FREE
ווייה פרי

 

מותג רכב היוקרה Voyah מבית היבואנית ‘מטרו מוטור’  זכה במקום הראשון במדד איכות מותגי הרכב החשמליים החדשים בסין, כך התפרסם בפלטפורמת איכות רכב רשמית בסין (China Automobile Quality Network) 

 

רשת איכות הרכב הרשמית בסין (China Automobile Quality Network) בחסות מנהל המדינה לתקנת השוק, פרסמה לאחרונה את רשימת דירוג האיכות והאמינות של מותגי הרכב הסיני לשנת 2023, בקטגוריית הרכבים החשמליים החדשים בסין. בדירוג, מותג הרכב ‘Voyah’ קיבל את המקום הראשון ודורג כמותג הרכב האיכותי ביותר מבין כלל הדגמים שנבחנו. 

במחצית הראשונה לשנת 2023 נבחן דירוג של 34 מותגים, מתוכם 23 מותגים שקיבלו ציון מעל הממוצע שעמד על 183 נקודות, ביניהם Voyah ARCFOX, Smart, Aion, ו-Hycan שנכנסו לחמישייה הראשונה עם הציון הגבוה ביותר. מותגים אלו נבחרו כמעניקים את האמינות הגבוהה ביותר במדד האיכות. 

 

 

רשת איכות הרכב בסין היא פלטפורמת ניטור תלונות על איכות הרכב הרשמית בסין, הפועלת בחסות מנהל המדינה לתקנת השוק. הדירוג מעריך ומודד חמישה גורמים: תלונות וליקויים, סיכונים עקב ליקויים, אמינות, בטיחות והגנה על הסביבה

וויה, מותג הפרמיום של הקונצרן מסין, דונפנג, הושק בחודש ינואר ע”י מטרו מוטור בישראל דגם ה-SUV ווייה פרי נכנס בקטגוריית רכב פנאי יוקרתיים חשמליים מלאים.

 

VOYAH FREE INTERIOR
VOYAH FREE תא נהג
סוללה חשמלית
סוללת 106 קוט”ש

 

ביצועים ואבזור

 

לדגם וויה פרי שני מנועים חשמליים המספקים 490 כ”ס ו-73 קג”מ, עם סוללה בקיבולת 106 קוט”ש המספקת טווח נסיעה של 500 ק”מ – הגבוה בקטגוריה, ובעיצוב אלגנטי עליה הופקדה סדנת ITALDESIGN האגדית. זהו מותג פרימיום שמגיע ברמת גימור אחת, עם אבזור גבוה גם בגבולות הקטגוריה, עם: מערכת ראיית לילה, 3 מסכי מגע בגודל 12.3′, כיסאות חשמליים עם עיסוי חימום ואוורור, גג מתכהה בלחיצת כפתור, לכמה רמות של כהות. ועוד.

גם בפן הבטיחותי ה-FREE נצמדת לרף הגבוה בקטגוריה, עם מערכות טכנולוגיות מתקדמות, חלקן אף ייחודיות, כמו מערכת ניטור עייפות, מצלמות היקפיות, יכולות אוטונומיות ועוד.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

five + 1 =