האתגר הבא של מקימי אוטודיל: מתחם רכב חדש טרייד-אין ויד-שנייה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

רכב הרצליה פיתוח
אוטוארט בהרצליה פיתוח

 

לאחר האקזיט ב”אוטו דיל”, תומר דותן ומאיר אוחיון מקימים פעילות רכב חדשה שתוביל לשינוי הרגלי הקנייה בענף הרכב החדש: מכירת כלי רכב חדשים, טרייד אין ויד שנייה בפאואר סנטר אחד עם מסירה במקום של רכבים חדשים. השניים מכוונים להיות תוך 3 שנים מהשחקנים המובילים בענף

 

תומר דותן ומאיר אוחיון, מייסדי רשת אוטודיל בשנת 1997, שנמכרה ב-2019, מקימים פעילות רכב חדשה אשר תתמזג לחברת אוטוארט, יבואנית אסטון מרטין בישראל שבבעלות השניים. אולם התצוגה המרשים של אוטו ארט בהרצליה, כולל מתחם מכירות צמוד, עם צי כלי רכב חדשים ומשומשים, מכירת רכב יד שנייה, טרייד אין ורכב חדש.

דותן ואוחיון, מקימי אוטודיל, מתכננים ליצור מהפכה של ממש בתחום יבוא הרכב החדש בישראל, כמו שעשו עם רכבי היד השנייה.

“התפיסה של פאוור סנטר גדול העונה על כל צרכי הלקוח בנקודת המכירה יונגש ע”י קבוצת אוטוארט העדכנית לכלל הלקוחות בישראל. מהיום יוכלו הלקוחות לבחור את המותג והדגם הרצוי ובתקציב הנחוץ על המקום ללא צורך בהמתנה לשחרור מכס או המתנה של חודשים להגעת הרכב לישראל בשל מקרי קיצון אחרים. שירותי מימון בהתאמה אישית ע”י מומחים בתחום – בנקאי או חוץ בנקאי מוצעים ללקוחות בנקודות המכירה ובנוסף שירותי ביטוח, אחריות יצרן מלאה ושירותי טרייד אין בתנאים מועדפים ועל המקום כך שלקוח יכול לצאת עם רכב חדש תוך דקות”.

אוטו ארט רכב
אוטו ארט – רכב חדש ויד שנייה

לצד הקשר העסקי עם יבואני הרכב השונים למכירת מכוניות חדשות, “אוטוארט” תעסוק ביבוא מקביל של רכבים חדשים חוצי מותגים, בטווח מחירים רחב של 90,000 ₪ ועד לכ–3 מיליון.

במקביל ליבוא מותג היוקרה אסטון מרטין ופעילות נד”לנית אשר מקיימת הקבוצה בישראל ובחו”ל, מנהלת אוטוארט מגעים עם מספר יצרנים מובילים בחו”ל לייצוג בארץ, תוך התמקדות ביצרני רכב חשמלי. כיום, יש לציין, יש במלאי ישנן מאות מכוניות, חוצות מותגים, בכל תקציב, ובמחירים תחרותיים אל מול השוק הקיים.

אוטודיל
תומר דותן ומאיר אוחיון. מקימי אוטו דיל

כלי רכב חדשים מכל מותג וכל סוג

אוחיון ודותן “חתומים” על מכירה של למעלה מ-150,000 מכוניות בפעילותם הקודמות לצד מסירת כ-100 מכוניות של מותג היוקרה אסטון מרטין הנוסע בכבישי ישראל ועלותם מעל למיליון וחצי שקל ליחידה. השניים, ממקימי ענף הטרייד אין והיד שנייה בישראל, המתמחים בעולם מכירת רכבי סופר פרימיום, יוקרה ומכוניות לקהל הרחב. לדבריהם: “שוק הרכב החדש עובר תהליכים משמעותיים פרט לכניסת החשמל, אנו מזהים פחות נאמנות למותג, ויותר התאמה לצרכים ולתקציב. בפעילותנו החדשה נפגוש את הלקוח ונאפשר לו להצטייד בו במקום ברכב המתאים באופן אידיאלי לצרכיו, בכל רמות המחיר. אנו מעריכים כי בתוך 3 שנים נגיע לרמת יבואן מרכזי במדינת ישראל כאשר הצפי הוא למכירת מעל 10,000 רכבים בשנה פרט לפעילות הטרייד אין”.

השניים הוסיפו: “ההתמקדות בצרכי הלקוח והנגשת האופציות ללקוח במקום אחד מייצגים את המגמות בעולם הרכב עם שילוב של העלמות הדרגתית של המושג היבואן הקלאסי ומעבר למכירה מרחוק של היצרן כפי שפועלת טסלה בישראל ובעולם, יוצרות את הצורך להעניק ללקוחות תחת קורת בית אחת את כל אופציות השירות והנגישות למותגי הרכב השונים”.

בין המותגים אשר ניתן למצוא כבר כעת בחברת אוטוארט – אאודי, BMW, מרצדס, לקסוס, פורד, שברולט, קופרה, מאזדה, פולסוואגן ואחרים.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

17 − fifteen =