ההשתלטות הסינית ממשיכה: בליליוס תייבא מותג חשמלי חדש NETA

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

NETA V
נטע V בישראל בסוף 2023

 

 

אחרי איווייז (AIWAYS) – קבוצת בליליוס חותמת על הסכם לייבוא מותג חשמלי חדש, Neta AUTO, מקבוצת Hozon הסינית – לישראל ייובאו בשלב הראשון (צפי לחצי השני של 2023), הדגמים החשמליים המלאים “נטע” U ו-V 

לפני כניסת השנה החדשה קבוצת בליליוס, בהובלת אלחנן יהב וענבר נחשון, חתמה על הסכם לייבוא המותג Neta מקבוצת Hozon הסינית.

במהלך השנתיים האחרונות נבחנו מספר יצרנים להרחבת פעילות הרכב הפרטי של קבוצת בליליוס. Neta, המובילה את מכירות הרכב מכלל יצרניות הרכב החשמלי הטהור מהדור החדש תיוצג על ידי הקבוצה. Hozon החלה בכניסה לשווקים בינלאומיים והמדינה הראשונה מחוץ לאסיה והשער לאירופה, היא ישראל. עם כ-100 אלף מסירות במצטבר מהדגמים U ו-V מתחילת השנה, באוגוסט כ-17 אלף וצמיחה של 176% אל מול השנה שעברה.

 

NETA AUTO
מותג חשמלי חדש בקרוב בישראל – NETA AUTO

 

נטע U ונטע V 

 

לישראל ייובאו בשלב הראשון (צפי לחצי השני של 2023), הדגמים U ו-V אשר ירחיבו את היצע הדגמים והסגמנטים בהם יש ייצוג לרכב חשמלי מתקדם.

“אני רואים חשיבות רבה בשוק הישראלי, אשר מהווה נדבך חשוב באסטרטגיית ה-‘GO Abroad’ שלנו”, אומר וואנג צ’נג’י, סגן נשיא Neta Auto. “שמנו לנו למטרה ליצר ולשווק כלי רכב חשמליים מתקדמים, איכותיים ובהישג יד לאנשים בעולם, לרבות לישראל”, הדגיש.

דני בליליוס, מבעלי קבוצת בליליוס: “כמותג טכנולוגי חדשני, לNeta Auto רכבים איכותיים, עם טכנולוגיה מתקדמת וחדשנות. אנו מאוד מאמינים ברכבי החברה, בחזון העסקי ובדרך הניהול של נטע ומרגישים שהחיבור עובד על המכנה המשותף בין היצרן לקבוצת בליליוס. אני מצפה שנטע תחולל מהפיכה בשוק הרכב הישראלי ותביא עמה בשורה של ממש לשוק המקומי”.

בחברת NETA AUTO מדגישים כי זה בדיוק הזמן המתאים עבורם להיכנס לשוק הישראלי. ישראל שייכת למדינות המפותחות, עם כלכלה מבוססת, אוריינטציה טכנולוגית ואימוץ חדשנות גבוהים במיוחד. בשנים האחרונות, ממשלת ישראל מעודדת באופן פעיל יבוא של רכבים חשמליים חדשים. על פי התוכנית, החל משנת 2035 ישראל תאסור יבוא של רכבי בנזין ודיזל, וייובאו רק רכבים מאנרגיה מתחדשת חשמל או גז.

 

מסך מולטימדיה
מכונית קטנה מסך ענק (14.6)

 

בשנת 2021, היקף המכירות של כלי הרכב החשמליים הטהורים בישראל עמד על 10,935 יחידות, עלייה של 686% אל מול 2020, ושיעור חדירת הרכבים החשמליים הטהורים עמד על 3.7%. ההערכה היא שהיקף המכירות של רכבים חשמליים טהורים יעמוד על 17,800 בשנת 2022, עם שיעור חדירה של 5.9%; עד שנת 2025, היקף המכירות של רכבים חשמליים טהורים צפוי להגיע ל-80,000, עם שיעור חדירה של 30.8%. המדיניות הממשלתית החיובית ופוטנציאל השוק הניכר פתחו חלון הזדמנויות לרכבים חשמליים סיניים להיכנס לשוק הישראלי.

אלחנן יהב: “אנו מצפים שנטע תחולל מהפיכה בשוק הרכב הישראלי ותביא עמה בשורה של ממש לשוק המקומי”.

 

בליליוס רכב חשמלי
מותג סיני חשמלי חדש בישראל: נציגי בליליוס ו-NETA אוטו

 

חברת Hozon New Energy Automobile

נוסדה באוקטובר 2014. החברה מעסיקה למעלה מ-9000 עובדים. החברה הנה חברת הייטק חדשנית המשלבת מחקר ופיתוח, ייצור, מכירה של כלי רכב חשמליים באיכות גבוהה ושירותי תוכנה. מטה החברה בשנגחאי והיא מייצרת ברחבי סין ולאחרונה אף פתחה מפעל בתאילנד. נכון לעכשיו, נטע השיקה את נטע S (רכבי הפרימיום), נטע U (רכבים משפחתיים) ונטע V (רכבים קומפקטיים). נטע שמה לה למטרה לייצר כלי רכב חשמליים איכותיים ברי השגה – מחד רכבים שיהיו בקדמה הטכנולוגית העולמית ומאידך יהיו בהישג ידם של הציבור ברחב.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

18 + eleven =