הכירו את מועדון הרכב של בעלי סוזוקי גרנד ויטרה בישראל

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

סוזוקי גרנד ויטרה
חברי מועדון סוזוקי גרנד ויטרה בטיול שטח. צילום: אלבום פרטי

 

מועדון סוזוקי גרנד ויטרה מדור 3 בישראל – ראיון עם אוריאל פרץ, מנהל המועדון:

 

צילום: אלבום פרטי ולירן מימון

 

מתי הוקם המועדון?

 

המועדון הוקם בסוף שנת 2016 ע”י מספר חברים בעלי סוזוקי גרנד ויטרה. הוא קם בזכות האהבה לדגם. המועדון נועד לשימור וחיבור בין בעלי הדגם לקהילה, סיוע של החברים בינם לבין עצמם, וכמובן למטרת טיולים משותפים ומפגשים חברתיים. אני הצטרפתי למועדון ב-2017 כאשר הוא מנה כ-90 חברים.

קניתי את הרכב כי רציתי להכיר את עולם השטח והתאהבתי בדגם. לאחר כשנה וחצי הצטרפתי לצוות הניהול של המועדון, וב-2020 צוות המנהלים החליפו את הרכב שבבעלותם, ונותרתי לבד לנהל את המועדון במשך 3 שנים.
בשנה האחרונה הצטרפו לצוות הניהול 3 חברים נוספים, ויחד, המועדון גדל מיום ליום.

 

גרנד ויטרה
רכבי גרנד ויטרה. צילום: לירן מימון

 

כמה חברים מונה המועדון ואילו דגמים יש בו?

 

כיום, מונה המועדון כ-4000 חברים בפייסבוק ו-2 קבוצות וואטסאפ מרכזיות, כשכל קבוצה מונה כ-600 חברים. לכולנו יש את אותו הדגם. הייחודיות של המועדון שלנו לעומת מועדונים אחרים, היא שאצלנו יש דגם ספציפי ולא מספר דגמים/התפתחויות (מתיחות פנים/דורות) של אותו המותג – יש רק סוזוקי גרנד ויטרה דור 3 2006-2015, שמגיע ב-2 גרסאות, קצר וארוך.

 

למה דווקא סוזוקי גרנד ויטרה?

 

במדובר ברכב שהייבוא שלו לארץ הופסק בשנת 2015 (נמכר בעולם עד שנת 2020). הרכב הוא רכב שטח בעל הילוך כוח שנחשב קטן יחסית לכלי רכב אחרים בעלי הילוך כוח (מיצובישי פאג’רו, טויוטה לנד קרוזר וכו’) אבל, הדגם בעל יכולות שטח מפתיעות ביותר. יש גם המון אפשרויות ושיפורים לדגם הזה. המראה שלו מאוד אותנטי לרכב שטח, עם גלגל ספייר על הדלת האחורית, חזית אגרסיבית וקרבית, בניה מחלקים חזקים, ביחס לרכבי שטח אחרים, והתחזוקה שלו מאוד זולה (כמעט כמו רכב פרייבט).

 

סוזוקי גרנד ויטרה
טיול שטח. מועדון סוזוקי גרנד ויטרה. צילום: לירן מימון
צילום: לירן מימון

 

אילו פעילויות יש במועדון?

במועדון יש המון פעילויות קהילתיות:

  • טיולי מועדון שבועיים
  • ימי הדרכה לחברי המועדון
  • ימי גיבוש ותחזוקה (לדוגמא, מפגשי התקנות חלקים משותפת).
  • קבוצות רכישה לאביזרי רכב, ציוד לשטח, תוספות וחלקים ייחודיים).
  • סיוע ותמיכה בחילוצים, בעיות מכניות ושאלות בנוגע לתפעול ותחזוקה של הרכב.

 

ספר על אירוע/טיול מיוחד שעשיתם?

 

השנה התקיים טיול מועדון למדבר 3 ימים (45 כלי רכב, 77 חברים), טיול “אבות ובנים/בנות” בחורשן, טיול בבקעת הירדן ההררית, יום ניקוי מצערות משותף, יהיה מפגש מועדון שמתוכנן לחודש יולי הקרוב, ועוד טיולי מועדון משותפים על בסיס שבועי. אחת מקבוצות ה-וואטסאפ מיועדת לתכנון טיולים וסיוע בחילוצים בשטח, והקבוצה השנייה לשאלות ועזרה – הקבוצה פעילה הרבה יותר. בנוסף, בקבוצת הפייסבוק של המועדון (4000 אנשים), גם נשאלות שאלות ועזרה, ופוסטים על מכירת/קניית רכבים של המותג.

 

 

למועדון יש שיתופי פעולה עם בעלי עסקים קטנים וגדולים ברחבי הארץ, יש תמיכה נרחבת של בעלי העסקים, המועדון הן ברמת הדירות שהם נותנים לנו והם בתמיכה של מפגשי מועדון, רכישת מתנות, חולצות, דגלים, מדבקות וכו’. יש למועדון גם כרטיס חבר, שכל מי שרכש אותו זכאי להשתתף במבצעים מיוחדים, הטבות, ובנחות משמעותיות אצל מגוון בעלי עסקים שעובדים בשיתוף פעולה עם המועדון.

המועדון שלנו מתנהל כמו משפחה אחת גדולה. יש חיבור מאוד קרוב בין האנשים. נוצרו אצלנו חברויות מאוד קרובות בין האנשים. יש תמיכה וסיוע ברמה האישית מעבר למועדון. כל בעל סוזוקי גרנד ויטרה 2006-2015 מוזמן להצטרף למועדון בפניה לאחד המנהלים.

 

מועדון גרנד ויטרה
הכניסו ליומנים – מפגש מועדון גרנד ויטרה – 13.7.23

 

אירוע הקיץ גדול 

 

בקרוב מתוכנן מפגש המועדון השנתי שלנו. מדובר במפגש הדגל של המועדון. יגיעו חברים מכל רחבי הארץ לערב מפנק של אוכל ושתייה ללא הגבלה, עמדת הדרכה מוקרנת, שוק קח תן, צלם מגנטים במהלך כל הערב, וחלוקת תשורות לבעלי העסקים שתומכים במועדון. בסיום, מתקיימת הגרלה גדולה על פרסים שווים ביותר לחברים במועדון. החל מציוד לרכב כגון קומפרסורים, גגונים, סט כלי עבודה איכותיים, ועד טיפולים לרכב בשווי מאות שקלים.

מדובר באירוע המרכזי של המועדון והשנה הוא צפוי להיות הגדול ביותר שהתקיים אי פעם (כ-250 רכבים וכ-300 משתתפים), כל חברי המועדון וחובבי הדגם והמותג מוזמנים.

 

 

גלריית תמונות – צילום: לירן מימון

 

 

יש לכם מועדון רכב שאתם רוצים שכולם ישמעו עליו? שלחו לנו מייל

 

כתבות נוספות על מועדני רכב ואנשים בתחום:

 

הכירו את מועדון הרכב E30 Israel – בעלי ב.מ.וו E30 בישראל

אמריקה זה כאן: הכירו את מועדון ברנאאוט ישראל

הכירו את JDM ישראל – מועדון הרכבים היפניים

חולות הגה: הכירו את הבנות שחיות ונושמות מכוניות

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

five × 1 =