טויוטה מיראי החדשה 2024 מכונית המימן הראשונה בעולם תככב באולימפיאדה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

טויוטה מיראי
טויוטה מיראי 2024

 

500 מכוניות מדגם המיראי צפויות להיות חלק מצי של אלפי רכבים מחושמלים שמספקת טויוטה למשחקים האולימפיים והפרא-אולימפיים בפריז 2024

 

טויוטה מיראי, Mirai, מכונית הסדאן מבוססת תאי דלק מימן המימן הראשונה בעולם, זוכה לסדרה של שדרוגים טכנולוגיים לשנת 2024 עם תכונות ופונקציות חדשות ומורחבות לבטיחות, אבטחה, נוחות, קישוריות ומולטימדיה מתקדמת. מכירות טויוטה מיראי 2024 באירופה החלו בפברואר.

 

TOYOTA MIRAI 2024
הדור השני. טויוטה מיראי

 

הדור השני של מיראי הוא דגם דגל עבור המותג, כחלק מאסטרטגיית הטכנולוגיה ה-multi-path של טויוטה להפחתה וביטול פליטת פחמן. מערכת ההנעה החשמלית של תאי דלק מימן (FCEV) מספקת ביצועים גבוהים, וללא פליטות כלל מלבד מים טהורים.

טויוטה התחייבה להגיע לניטרליות פחמנית מלאה באירופה עד שנת 2040 ובעולם כולו עד שנת 2050. 

כשותפת הניידות העולמית הראשית לאולימפיאדת פריז 2024 ושל הוועד האולימפי הבינלאומי (IOC) והוועדה האולימפית הפאראלימפית הבינלאומיות (IPC), טויוטה תספק בקיץ הקרוב 500 מכוניות מיראי בעלות אפס פליטות כחלק מהצי המחושמל באופן מלא שמספקת החברה עבור המשחקים האולימפיים והפרא-אולימפיים, שלאחריהם מכוניות המיראי יישארו בעיר ויצטרפו לצי מוניות המימן של פריז.

 

TOYOTA MIRAI INTERIOR
טויוטה מיראי תא נהג

 

בכנס קנשיקי האחרון של טויוטה שנערך בבריסל, מאט הריסון, סמנכ”ל תפעול ראשי בטויוטה מוטור אירופה, הדגיש כי “במשחקים האולימפיים בפריז 2024 יוצעו עד עשרה פתרונות מונעי מימן וכי טויוטה תספק צי של רכבי נוסעים המונה יותר מ-2,650 רכבים חשמליים ו-700 פתרונות ניידות חשמליים עבור המייל האחרון. הוא הסביר כי פתרונות אלה יכללו 250 רכבי הסעות נגישים לבעלי מוגבלויות (Accessible People Movers) שעוצבו מחדש לפריז 2024 ונבנו באירופה, כדי לתת מענה בצורה הטובה יותר לדרישות המקומיות לאולימפיאדת פריז”.

טויוטה תציג באולימפיאדה הקרובה גם פתרונות ניידות כמו למשל ה-C+pod, היכול לשמש ככלי תחבורה מקומית וסדרת C+walk, הניתנת לשימוש על מדרכות; פתרון נגיש עבור מי שמתקשה בהליכה או מעוניין להשתמש בכלי תחבורה זעיר כתחליף להליכה רגלית.

 

 

טויוטה מציינת אבן דרך – ייצור מצטבר של כ-300 מיליון מכוניות

2023-24: טויוטה מסכמת שנה ומפרסמת אילו דגמים עתידים להגיע ב-2024

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

fourteen − one =