יגואר F-PACE היברידי בחשיפה בינלאומית – בישראל בתחילת 2021

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
יגואר F-PACE היברידי בחשיפה בינלאומית – בישראל בתחילת 2021

 

יגואר-לנד רובר מציגה את יגואר F-PACE החדשה (דור חדש) עם הנעה היברידית בחשיפה בינלאומית ראשונה. הדגם צפוי להגיע לישראל ברבעון הראשון של 2021

 

זהו הדור השני והחשוב של יגואר F PACE, רכב הכביש – שטח הראשון, והחשוב במשפחת יגואר.

עם עיצוב חיצוני חדש ומתקדם, עיצוב פנימי חדש לחלוטין, הכולל אבזור מתקדם, חומרים יוקרתיים ואיכותיים, טכנולוגיה חדישה במטרה לייצר תא נוסעים בו הנהג נמצא במרכז החוויה. יגואר F-PACE החדשה תגיע במגוון מנועים וביניהם הנעה היברידית מתקדמת לנהיגה מתקדמת וירוקה יותר

 

מורשת יגואר מתפארת בעיצוב אלגנטי וביצועים עוצרי נשימה כבר 80 שנים. משפחת יגואר כוללת את משפחת רכבי הסאלון; XE,XF  ו- XJ עטורי הפרסים, מכונית הספורט הדרמטית F TYPE, רכבי הכביש- שטח E-PACE , F- PACE  ו- I-PACE החשמלית המובילה אשר נבחרה להיות מכונית השנה העולמית לשנת 2019 שמציבה את יגואר בחזית המהפכה החשמלית.

גם השנה למרות אילוצי הקורונה היצרן ממשיך לקדם ולהרחיב את הפורטפוליו שלו וקידום ההנעות החלופיות בכל הדגמים במטרה להמשיך את מגמת הצמיחה הבינלאומית.

 

יגואר F PACE החדשה

 

ביצועים: 

יגואר F PACE הכל חדשה נחשפת היום עם מגוון של מנועים – מנועי 4 צילינדרים פלאג אין הייבריד, 404 כ”ס עם טווח של 53 ק”מ, מנועי בנזין 3.0 ליטר, שישה צילנדרים, מנוע דיזל חדשני, 2.0 ליטר ארבעה צילנדרים טורבו. מגוון המנועים וההנעות נועד לתת מענה לכל קשת הלקוחות. מערכות הפלאג אין הייבריד המבוקשות היום בעולם כולו נועדו לאפשר ללקוח להנות מהרכב, מחווית הנהיגה וכמובן להנות מנהיגה יעילה, חסכונית וירוקה יותר.

 

 הרכב יוצע במנועי דיזל: 

  • MHEV 2.0-ליטר טורבו ארבעה צילנדרים, 163 כ”ס, תיבת 8 הילוכים, AWD
  • MHEV 2.0-ליטר טורבו ארבעה צילנדרים, 204 כ”ס, תיבת 8 הילוכים, AWD
  • MHEV 3.0-ליטר טורבו שישה צילנדרים, 300 כ”ס, תיבת 8 הילוכים, AWD

 

הרכב יוצע במנועי בנזין: 

  • 2.0-ליטר טורבו ארבעה צילנדרים, 250 כ”ס, תיבת 8 הילוכים, AWD
  • MHEV 3.0 ליטר שישה צילנדרים e-s/c and טורבו, 340כ”ס, תיבת 8 הילוכים, AWD
  • MHEV 3.0 ליטר שישה צילנדרים e-s/c and טורבו, 400 כ”ס, תיבת 8 הילוכים, AWD
  • PHEV 2.0 ליטר ארבעה צילינדרים טורבו, 404 כ”ס, תיבת 8 הילוכים, AWD

 

 

עיצוב פנים יוקרתי וחדיש. יגואר F PACE 2021

 

עיצוב 

 

ליגואר F- PACE  החדשה עיצוב עצמתי עם נוכחות חזקה. עיצוב חדש למכסה המנוע, פנסי לד קדמיים דקים, פנסים אחוריים ופגוש מחודשים ליצירת נוכחות חזקה. הגריל המוגדל מוקף סיבי כרום דקים להופעה דינמית ואלגנטית תוך שמירה על מאפייני חזות איקונית של יגואר. יגואר F PACE החדשה מציעה מגוון של מידות צמיגים; “19, 20″  ולראשונה, חבילת צמיגי 21”

עיצוב פנים יוקרתי וחדיש. תא הנוסעים מוחצן יותר, דינמי וכזה אשר ממשיך באסטרטגיה המיוחדת המזוהה עם יגואר שבה הנהג נמצא במרכז תשומת הלב. קונסולה קדמית ספורטיבית, אפשרות הטענה אלחוטית ושפע של מקום אחסון, מסך טאצ 11.4 אינץ’ בולט באלגנטיות בתא הנוסעים. מסך זה מאפשר לשלוט בנוחות וביעילות בכפתורי ההפעלה השונים ברכב. גימור פנים יוקרתי ועדין בגוון עץ ומתכת המשלים את עיצוב הפנים האלגנטי של הרכב.

 

טכנולוגיה

יגואר F-PACE הכל חדשה כוללת את הארכיטקטורה האלקטרונית המתקדמת של יגואר, המכונה EVA 2.0,  התומכת במגוון טכנולוגיות חדשות כדי להבטיח שהרכב המוכן לעתיד יהיה תמיד מחובר ותמיד מעודכן.

הגישה למסכי המידע והבידור מתבצעת בטכנולוגיית Pivi Pro החדשה ודרך מסך מגע HD זכוכית מחדש לחלוטין בגודל 11.4 אינץ’. היתרונות העיקריים כוללים בהירות משופרת, המסך בהיר פי שלושה וגדול ב-48% מהמסך הקודם בגודל 10 אינץ ‘, ומבני התפריטים הפשוטים מאפשרים לנהגים לגשת או להציג עד 90 אחוז מהמטלות הנפוצות ממסך הבית בשתי לחיצות או פָּחוֹת.

כדי לעזור לנהגים לגשת במהירות למידע חיוני, F-PACE החדשה כוללת גם לוח שעונים וירטואלי אינטראקטיבי חדש בגודל 12.3 אינץ ‘עם גרפיקה משופרת ופריסה הניתנת להגדרה שיכולה להציג, חיוג דיגיטלי, מדיה , רשימת אנשי קשר או פרטי מידע על אינפורמציה. בעבודה בשילוב עם טכנולוגיית Head-up Display האופציונלית, F-PACE החדש מעניק לנהגים את כל המידע הדרוש להם עם מינימום הסחות דעת.

מערכת האינפורמציה החדשה והאינטואיטיבית כוללת את Apple CarPlay®  כסטנדרט. המערכת מספקת גם שיחות ברורות יותר באמצעות אנטנה חיצונית. כדי לאפשר הפעלה מיידית, ל- Pivi Pro יש מקור כוח ייעודי, ולכן הוא מוכן לשימוש ברגע שלקוחות יעלו על ההגה.

 

 

אוסף טכנולוגיות הנוחות החדשות כולל יכולת Software-Over-The-Air (SOTA),  המבטיחה שהרכב תמיד משתמש בתוכנה העדכנית ביותר. משמעות הטכנולוגיה היא שניתן לבצע עדכונים על ידי חיבור לרשת אלחוטית ללא ביקור במרכזי השירות.

ביגואר F-PACE החדשה מאומצת, לראשונה בסגמנט , טכנולוגיה של ביטול רעשי כביש באופן אקטיבי. המערכת מנטרת ללא הרף על התנודות מעל פני הכביש ומחשבת את גל הקול הנגדי הדרוש להסרת הרעש ששומעים היושבים. משמעות הדבר היא רמות שקטות יותר בתא ושיפור העידון בתא ובכך מסייע להפחתת עייפות, הנלווית בדרך כלל לחשיפה ממושכת לרעש בתדרים נמוכים. ביטול רעשי מנוע מבודד את תא הנוסעים מרעשי מנוע לא רצויים כדי להעצים עוד יותר את תחושת השקט.

לנוחיות משופרת, ניתן להשתמש במפתח צמיד הפעילות אקטיבית מהדור השני לנעילה, נעילה והפעלת הרכב ללא צורך שהמפתח הקונבנציונלי יימצא ברכב. המכשיר הנטען משלב שעון ומחזיק חיי סוללה של עד שבעה ימים בין טעינה לטעינה.

יגואר F-PACE החדשה נהנית גם ממבחר טכנולוגיות מתקדמות לסיוע לנהג. הכוללת – בקרת יציאה בטוחה CLEAR EXIT , שיכול להזהיר את הנוסעים הקדמיים והאחוריים בנוכחות מכונית או רוכב אופניים מתקרבים בעת היציאה מהרכב. בקרת שיוט אדפטיבית שומרת אוטומטית על מרחק מוגדר מהרכב מלפנים.

טכנולוגיית מצלמות 360 מעלות מספקת יכולת לתמונות 360 מעלות כמעט מכל זווית  כדי לספק פרטים נוספים ובחירה של צפייה בזמן אמת בעת תמרון הרכב.

מערכת Infotainment החדשה PIN PRO עם ממשק מסך מגע 11 אינץ HD. המסך החדש מהיר פי 3 מהמסך בדגם הקודם והתפריטים החדשים מאפשרים ממשק משתמש נוח וידידותי במיוחד. 

הרכב מגיע עם לוח שעונים ווירטואלי ומבוסס מסך 12.3 אינץ HD ומצויד בטכנולוגית SOTA – לעדכון תוכנה באופן אלחוטי. כמו כן מצויד הרכב במערכת להפחתת רעשי כביש המנטרת באופן קבוע רעידות ברכב ומייצרת רעש נגדי כדי לנטרל את הרעש בתא הנוסעים.  יגואר FPACE הכל חדשה מצוידת במגוון טכנולוגיות מהתקדמות ביותר בתחום הרכב. 

 

גידול של למעלה מ-60% במכירות לעומת אשתקד. יגואר

 

בנימה אישית (מקומית)

מותג יגואר בצמיחה מתמדת הן מבחינת המכירות, הן מבחינת העיצוב המתקדם והן מבחינת הטכנולוגיה. מותג הרכב המלכותי מציג היום לראשונה פרוטפוליו עשיר המתחיל מדגמי הסדאן הקלאסיים וממשיך עם רכבי SUV פופולריים.  השיא של המותג הינו החשמלית הטובה בעולם שממקמת את המותג בפסגת הטכנולוגיה ,עם כל זה המותג ממשיך להיות נאמן  לDNA הייחודי שלו והשייכות ההיסטורית למסלול המרוצים.  כעת לצד הצגת ה – F PACE הכל חדשה מציגים קברניטי המותג גם סדרת מנועי פלאג אין מתקדמים אשר תהיה צעד נוסף וחשוב בתהליך חיזוק מעמדו הרלוונטי והאקטואלי של המותג יגואר בישראל היום יותר מתמיד.

הפרוטפוליו החדש והמתחדש מאפשר למותג יגואר להמשיך להתמודד על ליבו של הצרכן הישראלי ולייצר עניין רב בכל הסגמנטים בהם הוא משחק. דגמי יגואר בולטים בעיצוב הדרמטי, מזמינים את ציבור הלקוחות שלהם להנות מרמת ביצועים גבוהה וייחודית, טכנולוגיה מתקדמת ופורצת דרך.  

מתחילת השנה ועד היום יגואר הראתה גידול של למעלה מ-60% במכירות לעומת אשתקד וזאת למרות האטה במכירות בשוק הרכב. 

רמי וקסמן – סמנכ”ל שיווק ומכירות יגואר-לנד רובר: “F-PACE הכל חדשה מצטרפת למשפחה המרשימה של דגמי יגואר. אנו בטוחים שתתפוס נתח שוק משמעותי ב-2021 וזאת בזכות העיצוב החדשני, חווית הנהיגה, טכנולוגיות מתקדמות ואפשרויות ההנעה החלופית.  יגואר מתחילה לתפוס את מקומה הראוי בישראל והעליה הניכרת במכירות השנה על אף הקורונה מעידה על כך. ” 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

20 + fifteen =