לנד רובר מרחיבה אחריות מ-3 ל-5 שנים על כל הדגמים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

לנד רובר אחריות
לנד רובר מרחיבה את האחריות על כלל הדגמים שלה לכ-5 שנים

 

לנד רובר – יגואר מרחיבה האחריות על כלל הדגמים החדשים מ-3 ל-5 שנים. הרחבת האחריות הינה חלק מחזון ה-‘Modern Luxury’ של יצרן הרכב JLR לשיפור חווית הבעלות, שקט נפשי, שמירה על ערכי המכוניות בשוק המשומשות ומצוינות בשירות ממוקד לקוח, עליו הכריז

 

JLR יצרנית דגמי לנד רובר ויגואר, הכריזה היום על הרחבת האחריות למותגי ריינג’ רובר (ריינג’ רובר, ספורט, ולאר, איווק), דיפנדר ודיסקברי, כולל הדגמים החשמליים-היברידיים, משלוש שנים לחמש שנים או 150 אלף ק”מ, החל מה-1.9.2023. מהלך שיאפשר ללקוחות שקט נוסף עם רכישת אחד ממותגי היוקרה של JLR.

מטרת המהלך: לייעל את חווית הבעלות ללקוחות, ויישור קו עם מותג יגואר, שהחיל על כל דגמיו הרחבת אחריות לפני כחודשיים – בתאריך 1/7/2022.

 

שיפור חוויית השירות

 

מהלך זה מייצר אחידות בין דגמי לנד רובר לדגמי יגואר, הנהנים מאחריות של חמש שנים מאז ה-1 ביולי 2022. ההרחבה נועדה לשפר את חווית השירות של הלקוחות במהלך תקופת האחריות, ווודאות בנוגע לעלויות התחזוקה והתפעול לאורך תקופה ארוכה יותר.

אחריות לשלוש שנים הן סטנדרטיות בתעשיית הרכב, כך שהרחבת מדיניות האחריות היא צעד נוסף בהגשמת חזון ‘יוקרה מודרנית’, שיפור חווית הבעלות על דגמי לנד רובר, יחד עם שמירה על ערכם של דגמי ריינג’ רובר, דיפנדר ודיסקברי.

ירון מלמן, סמנכ”ל השירות והחלפים בחברת המזרח לשיווק מכוניות, יבואנית לנד רובר ויגואר: “עם הצגת האחריות החדשה והמורחבת לחמש שנים, מוכיח היצרן את מחויבותו לאיכות ואמינות מוצריו. הלקוחות ייהנו מעתה מהגנה מקיפה למשך זמן ארוך יותר מאי פעם, בהתאם לתפיסת ה-modern luxury ש-JLR שואפת לספק.”

אסטרטגיית ה-Reimagine של יגואר לנד רובר מספקת חזון עשיר בקיימות של יוקרה מודרנית בעיצובה. אנו משנים את העסק שלנו כדי להפוך לאפס פחמן נטו בכל שרשרת האספקה, המוצרים והתפעול שלנו עד 2039. קבענו מפת דרכים להפחתת הפליטות של הפעילות שלנו ושל שרשרות הערך שלנו עד 2030 באמצעות יעדים מאושרים, מבוססי מדע. החשמול הוא מרכזי באסטרטגיה זו ולפני סוף העשור לקולקציות הריינג’ רוברים, הדיסקברי והדיפנדר שלנו יהיה לכל אחד דגם חשמלי טהור, בעוד שיגואר תהיה חשמלית כולה.

בלב אנחנו חברה בריטית, עם שני אתרי עיצוב והנדסה, שלושה מתקני ייצור רכבים, מרכז לייצור מנועים ומרכז הרכבת מצברים בבריטניה. יש לנו גם מפעלי רכב בסין, ברזיל, הודו, אוסטריה וסלובקיה, כמו גם שבעה מוקדי טכנולוגיה ברחבי העולם. יגואר לנד רובר היא חברה בת בבעלות מלאה של Tata Motors Limited, חלק מ-Tata Sons.

 

ריינג’ רובר וולאר המחודש 2023 (עדכון עיצוב ותא נהג) מ-535,400₪

לנד רובר דיפנדר 130 (8 מקומות) 2023 – מבחן דרכים

לנדרובר דיסקברי ספורט פלאג אין הייבריד (נטען בחשמל) מבחן דרכים

ריינג’ רובר החדש 2022-23 (מנוע 3 ל’) – סקירה וחוות דעת

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

ten + one =